Sasuke dünkü olaya hala sinirliydi. Nasıl bir sevgilisi olabilirdi? Nasıl hayatına devam edebilirdi? Arkadaşlarını, kendisini, yaşadıklarını nasıl unutabilirdi? Yavaşça bilekliğine baktı. Hala bileğindeydi ve hiç çıkarmamıştı da. Sakura gittiğinde her şey eskisine dönmüştü. Sasuke kızlarla olan iletişimini kesmişti ve sürekli Sakura ile olan anılarını hatırlıyordu. Onu özlüyordu. Ona sarıldığı an aklından bir saniye bile çıkmıyordu. Onun dudaklarını tekrar yanağında hissetmek istiyordu.
O heyecanlı duyguyu özlemişti.
Derin bir nefes aldı ve gözlerini açtı. Telefonun çalmasıyla masasındaki telefona doğru uzandı ve açtı.
"Efendim."
"Sasuke Bey, yeni asistanınız geldi."
"Odama gönder."
Sasuke hafif üstüne bir çeki düzen verdi ve kapının çalınmasıyla 'Gir.' diye seslendi. Kapıya baktığında tabikide karşısında çok meşgul olan pembe saçlı güzel kızı beklemiyordu.
"Sakura? Asistan sen misin?"
"Evet, sen olduğunu bilmiyordum."
"Bilgilendirilmiştin."
Sasuke'nin ses tonunda soğukluk hakimdi. Mesafeliydi.
"Her neyse biliyorum çok meşgulsün ama burada yapman gereken işler var. Özel hayatına biraz ara versen iyi olacak."
"Sasuke."
"Buyrun Sakura Hanım? Ayrıca Bay Uchiha derseniz daha memnun olacağım."
"Böyle yapmaya devam mı edeceksin?"
Sasuke herhangi bir cevap vermemişti.
"Şu an işteyiz. Ayrıca bu akşam lise arkadaşları olarak senin buraya gelmeni kutlayacağız. Karşıdaki kafede buluşacağız, saat sekizde."
"Peki."
Sasuke, Sakura'ya son bir defa baktıktan sonra yapılacak işleri anlatmaya başladı.
"Haftalık planımı ayarlaman gerekiyor. Kimlerle buluşacağımı, kimlerle görüşeceğimi, toplantı saatlerimi hepsini yazman gerekiyor. Her cuma güncellenecek ve her sabah kontrol edilecek. E-mailleri kontrol etmen gerekiyor. PowerPoint dosyalarını ve sunumlarını senin ayarlaman gerek. Telefonlarımı benim yerime senin açman ve eğer ihtiyaç varsa bana bağlaman gerek. Üstelik benim adıma bir ajandaya sahip olmalısın. Ay boyunca iş yapılacak şeyleri sana söyleyeceğim, ajandaya yazarsan sevinirim. Şimdilik bu kadar."
Sasuke arkasına döndüğünde Sakura, ona çarpmıştı.
"Beni dinliyor musunuz?"
"Evet, hepsini dinledim. Hatta bugünki planınızı çıkardım."
"Oku."
"1 saat sonra Suna'dan misafirleriniz gelecek. Bir toplantınız olacak ve ardından Uchiha İtachi ile bir görüşmeniz var. Saat 14.00'da Hyuga-sama ile bir toplantınız var. Saat 16.00'da Mitashi Mimarlık Şirketi ile bir görüşmeniz olacak. Saat 18.30'da tüm işleriniz bitiyor. Saat 20.00'da ise bir toplanmanız var, Bay Uchiha."
"Çabuk öğreniyorsunuz."
"Teşekkür ederim."
Sakura'nın yüzü bu durumdan rahatsız olduğunu açıkça belli ediyordu. Tamam, ondan bir gerçeği saklıyordu hatta diğerlerinden bile saklıyordu ama bir sevgilisi olması onu neden bu kadar gerdiğini açıklayamıyordu.
Sasuke önüne dönüp ilerleyecekken Sakura'nın telefonu çaldı. Arkasına dönüp baktığında ekranda gene koskocam bir şekilde yazılan "AŞKIM" yazısı onu gerçekten sinir ediyordu.
Sakura telefonu açıp açmamak arasında gidip gelirken Sasuke'ye baktı. Sasuke açabilirsin manasında kafasını sallamıştı ve çocuğun sesini gayet duyabiliyordu.
"Efendim Sasori."
"Akşam ailemle buluşacağız geliyorsun değil mi?"
"Üzgünüm arkadaşlarım benim için bir program hazırlamışlar gelemeyeceğim."
"Ne demek gelemiyorsun? Neden daha önceden haber vermedin?"
"Daha yeni haberim oldu, Sasori."
"Her neyse sana bir şey hakkında bilgi vermem gerek."
"Neymiş o?"
"Annemlere avukat olduğunu söyledim."
"O da nereden çıktı?"
"Bak sadece annem senin asistan olduğunu pek iyi karşılamayacaktı ve bende böyle bir şey söyledim."
"Sasori ciddi olamazsın."
"Ciddiyim Sakura."
"Sana inanmıyorum. Annene hakkımda doğruyu söylemeliydin. Bir gün yakalayacak ve ne yapacağım?"
"Sakura abartıyorsun."
"Her neyse bunu sonra konuşacağız. Şu an işteyim."
"Çalışmasan ne olurdu anlamıyorum. Ben sana bakardım."
"Kapatıyorum Sasori."
"Görüşürüz."
"Görüşeceğiz."
Sakura telefonu kapattığında Sasuke gülmemek için kendini zor tutuyordu.
"Neden gülüyorsunuz?"
"Neden mi gülüyorum? Sakura seni lisede tanıdığımda oldukça zeki bir kızdın ve..."
"Ve?"
"Her neyse sana bunu söylemek istemiyorum. Sadece sevgilinin olmayacağını düşünmüştüm."
Sasuke yere doğru bakarken gözü Sakura'nın bileğine kaymıştı.
O bileklikten Sakura'da da vardı!
"Bu bana aldığın bilekliğin aynısı sadece rengi siyah!"
Sakura'nın gözü Sasuke'nin bileğine doğru kaydı.
"Hala bileğinde."
"Çıkarmamak için söz vermiştim.".
Sasuke anlamlandırılamayan hissi tekrar hissetiğini fark etti. Neredeyse çift bilekliği takıyorlardı.
Anlamlandırılamayan his kalbini tekrardan çarpmaya başlamıştı.
Ve bu sadece Sakura'nın yanında oluyordu.
.
agaaaa sasuke çok tatlı lan