Sasuke kafeye geldiklerinde hala banktaki ufacık olan yakınlaşmayı hatırlayıp gülümsüyordu. Yüzleri arasında küçücük bir mesafe vardı ve Sasuke, Sakura'nın kokusunu alıyordu.
Kafeye geldiklerinde Sakura'nın tam karşısına oturmuştu. Kendisine bir sıcak çikolata söylemişti.
Karşısındaki güzel kıza çaktırmadan bakıyordu. Ortamda bir muhabbet dönüyordu fakat Sasuke karşısındaki pembe saçlı güzel kıza oldukça dikkatle bakıyordu.
"Ee Sasuke anladığım kadarıyla hayatında birisi yok."
Sasuke Ino'ya baktıktan sonra Sakura'ya baktı.
"Yok."
Sakura hafif gülümsediğinde Ino biraz arkadaşıyla uğraşmak istemişti.
"Biliyor musunuz? Sakura'nın bir erkek arkadaşı vardı ve onunla gerçekten ciddi bir ilişki yaşayabileceğini düşünüyordum. Kendisine oldukça güzel şiirler yazıyordu."
"Inoo. Evet, her neyse böylece şiirin aşkı öldürdüğünün bir kanıtı olduğunu görmüş olduk."
Naruto ve diğerleri gülerken, Sasuke araya girdi.
"Şiirin aşkı kuvvetlendirdiğine inanırdım."
"Güzel ve sağlam bir aşksa eğer evet ama sadece basit bir özenti ise tek bir mısra aşkı öldürebilir."
"Peki, aşkı güçlendirmek için ne olmasını düşünüyorsun?"
"Dans. Bir dans iki kişinin arasındaki kimyayı ortaya çıkarır ve birbirlerine olan bağlılıklarını ortaya çıkarır."
Sasuke gülümseyip sıcak çikolatasından bir yudum aldı. Ino bu iki arkadaşının oldukça yakıştığını düşünüyordu ve çöpçatanlık damarı kabarmıştı. Herkes içeceklerini bitirmişti ve yavaştan hava kararıyordu.
"Artık eve gidelim."
Shikamaru herkese baktığında herkes kafa sallamıştı.
Ino, Shikamaru ve Naruto aynı yönden gidiyorlardı. Sasuke ve Sakura ise aynı mahallede oturdukları için yan yana gidiyorlardı.
Sasuke ellerini cebine koymuş çaktırmamaya çalışarak yanındaki kızı incelemeye çalışıyordu. Sakura etrafı inceleyerek eve doğru yürüyordu. Kafedeki konuşma aklına geldi birden.
Gülümsedi.
"Neye gülüyorsun?"
"Kafedeki konuşmamıza gülüyordum."
"Neyine güldün?" Diye güldü, Sasuke.
"Sadece biraz zıt gibiyiz."
"En iyi uyumlar zıtlıklardan çıkar."
Sakura, Sasuke'nin gözlerinin içine baktı. Birkaç saniye koyu harelere takılı kaldıktan sonra önüne döndü.
"Kafede 'Hayatımda birisi yok.' demiştin."
"Evet, yalnızım."
"Bir söz var biliyor musun?"
"Nasıl bir sözmüş o?"
"Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni."
"Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa olan alışkanlığımı kaybettirme boşuna."
Sasuke, Sakura'nın sözünü kesince yüzünde ufak bir gülümseme oldu ve evlerinin önüne geldiklerini fark etti.
"Uchiha Sasuke, iyi geceler."
"Sakura yarın bana gelmek ister misin?"
Sakura hafif uzağında olan adama gülümsedi.
"Niye sana geleyim?"
"Yalnızlık hakkında konuşuruz."
Sakura gülümsedi ve omuzlarını silkti.
"Bir ajandama bakayım."
Sasuke, Sakura'ya gülümsedi ve yoluna devam etti.
Eli yavaşça kalbinin üstüne gitti. Kalbi çok hızlı atıyordu. Sasuke yarın eve Sakura'nın geleceğini düşününce anlamdırılamayan his tekrar ortaya çıktı..