*~ Ricky szemszöge ~*
-Ott jön a nőd. - nézett rám sandán Chris, de közben láttam egy halvány mosolyt bújkálni az arcán.
-Hát nem semmi. - szólalt meg Ryan is elismerő váll veregetéssel együtt. Gondolkozás nélkül fordultam meg és megláttam Őt, Nalat. Lélegzetelállító volt abban a ruhában, ahogy kiemelte kecses alakját. Hosszú haja lágy hullámokban adta meg az összhangot a kinézetéhez. Gyönyörű volt. Vékony, formás lábai előbukkantak a sliccelés miatt, ahogy óvatosan haladt lefelé a lépcsőn. Ilyen nő mellett, hogy tartsa kordában magát a teremtő fia?
-Csukd be a szád azért. - bökött oldalba Justin mosolyogva.
-Jaj, hagyjátok már! Épp a nyálát csorgatja a bigéjére. - jött egy gúnyos megjegyzés Vinnytől.
-Te meg kivételesen csendben maradhatnál. - szólt rá Justin.
-Fejezzétek be! - teremtettem le őket, miután visszatértem az ámulatból. - Tudtommal nincs probléma azzal, ha vonzódunk valakihez. - címeztem Vinnynek, mire a többiek neki álltak egy kisebb hujjogásnak.
-Elárulta magát a hős szerelmes. - szekált Chris. Égett a fejem, mivel eddig tagadtam előttük mindent. Nem szerettem volna bonyodalmat belőle, a tegnap este történteket sem árultam el.
-Eddig is láttunk, amit láttunk. - kacsintott Ryan.
-Jó, igen. - sóhajtottam nagyot. - Ez az igazság.
-Figylej! - szólt Chris komolyan. - Szeretnénk bocsánatot kérni tőled, hogy múltkor olyan oltári nagy faszokként viselkedtünk. Utólag rájöttünk, hogy nem kellett volna. Szóval, ne haragudj! Ugye Vinny?
-Ja. - mondta duzzogva, akár egy óvodás kisfiú.
-Tényleg Rick. Hülyék voltunk, de már nem tudjuk visszaszívni. - túrt a hajába Ryan.
-Nincs harag, de ezt Nalanak is el kell mondanotok majd. - húztam fel a szemöldököm rájuk mutatva.
-Rendben. - bólintott Chris. Örültem, hogy így gondolják, de közben furcsálltam ezt a hirtelen váltást.
-Egyébként meg mi változott, hogy más véleményen vagytok? - néztem rájuk kérdőn. Először nem válaszoltak, csak Justinra néztek, majd újra Chris szólalt meg.
-Justin elmondott mindent, hogy Nalaval mit művelnek Moonlighték. - mondta, mire szúrós tekintettel illetem a kínjában mosolygó társam.
-Bocs Rick, de úgy gondoltam, ezzel csak segítek. - vakargatta a tarkóját a colos zöld hajú. Vegyes érzelmek kavarogtak bennem, ahogy kiderült Justin elszólása. Igen, mondtam neki egy s mást Nala helyzetéről, mivel ő ígérte meg egyedül, hogy segít. Egy részről örültem, mivel a többiek is észhez tértek Vinnyt leszámítva. Más részről meg nem lett volna muszáj az orrukra kötni.
-Az is sokat számított, hogy felajánlotta a segítségét Devin ügyében. - szólt közbe Ryan is.
-Eddig falakba ütköztünk, senki nem akart részt venni ebben, de Nala talán tényleg a segítségünkre lehet. - vette át a szót Chris.
-Jól fog neki esni, hogy így vélekedtek. - mosolyogtam rájuk hálásan. Talán megszünni látszik a viszály és ez így mindenkinek jobb lesz.
-Valamit észrevettem Rick. - szólt halkan Chris, mire kérdőn néztem rá. - Van ebben a lányba valami más....olyan ősi erő.
Meglepett Chris gondolata, mivel nem sejtettem, hogy ilyen észrevételezései vannak. - Nem csak neked tűnt fel. - értettem egyet vele. - Szerintem emiatt is lehet úgy megrémülve és kikészülve, ha egy egy képessége jelentkezik. Na meg hab a tortán Aletta módszere.
-Vérlázítóan aljas dolog, amit az a kurva csinál. - feszült meg Chris állkapcsa. - Aletta nem csak a mi ellenségünk, hanem Nalaé is.
-Ezért kell minél hamarabb a végre járni ennek. - tettem karba a kezeim.
-Rajta leszünk az ügyön. - bólintott Chris. Hálás voltam nekik, hogy végre ők is Nala támogatása mellett döntöttek. Sokat jelent számomra ez.
-Elmondtad neki, hogy hol voltál tegnap éjszaka? - lépett mellém Justin. Rövidke gondolkozás után jöttem rá, hogy Nalara utal.
-Még nem. - ráztam meg a fejem. - Szeretném meglepni vele.*~ Nala szemszöge ~*
-Menjünk oda, gyere! - karolt belém Amber és húzott volna maga után.
-Ne, kérlek! Egy kicsit később, jó? - tiltakoztam. Igazából magam sem tudom, hogy mitől félek ennyire. Talán attól, hogy zavaromban nem tudom jól kezelni a szituációt.
-Ne már, Nala! Ne kéresd magam! - szólt rám Amber erélyesen.
-Tényleg nem szeretném még Amber. Értsd meg, kérlek! - rántottam ki karomat a keze szorításából.
-Reménytelen vagy. - forgatta szemeit Amber, majd még egy pohár pezsgőt nyomott a kezembe, amit a mellettünk elhaladó pincér tálcájáról emelt le. - Egy kis bátorság hozó.
-Nem fog ártani úgy érzem. - sóhajtottam, majd nagyot kortyoltam.
YOU ARE READING
Queen of The Death (Ricky Horror)
Fantasy,,Az egész épület lángra kapott mögöttem, hatalmas csóvák nyaldosták a falakat. Vajon a pokol is ilyen lehet? Egy nő közeledett felém az erdő felől, alakja egyre határozottabban rajzolódott ki. Aletta nézett szembe velem. -Végre megtaláltalak. - m...