Prológus

164 5 0
                                    

-Kapjátok el a cafkát! - üvöltötte a csapat legmagasabb férfi tagja. Éjfekete haja hátra volt zselézve, szemét sötét smink fedte. Fekete, bőr nadrágja ráfeszült a lábaira. Felsőtestét egy hosszú fekete szövet kabát fedte.
-Anyad a cafka! - mormogtam az orrom alatt, majd a futásból hirtelen megálltam. Hosszú fekete köpenyem előre libbent a váratlan mozdulattól. Kezemet az ég felé emeltem és szememet behunyva duruzsolni kezdtem. Az ég megdörrent és villámok kezdtek cikázni. Ujjaim között vibrált a feszültség, majd körkörös mozdulatokkal formáztam egy fehéren izzó gömböt, amit megpördülve az üldözőim irányába repítettem. Láttam az arcukon a meglepődöttséget, nem erre számítottak. Ami ezután következett az viszont engem is meglepett, előtte még sose láttam ilyet. Az alacsonyabbik, vékony testalkatú férfi reagált a leggyorsabban. Holló fekete haja a válláig ért, fehér inget viselt, ami gondosan be volt tűrve fekete nadrágjába. Kezeit maga elé tartva védő pajzsot hozott létre. Kék szemei fényesen világítottak, arcvonásai megkeményedtek. A villám gömb, amit formáztam szikráira hullott szét, ahogy a pajzsnak ütközött. A becsapódás szelétől a haja meglibbent, majd kezeit vissza engedve maga mellé értetlenül nézett azokra. Még saját magát is meglepte ezzel a tettével. Tekintetét rám emelte, mintha tőlem várna választ erre az egészre, pedig én csak egy egyszerű boszorkány vagyok. Jelen pillanatban nem volt ezzel időm foglalkozni, hogy kinek mi a nyűgje, a saját bőrömet kell megmentenem. Hátat fordítva nekik futásnak akartam iramodni, de egy mellkasba csapódtam. Majdnem 190 cm magas, neon zöld hajú férfi tornyosult előttem.
-Hányan vannak ezek? - futott át az agyamon ez a kérdés. Arca jobb oldalán fekete erek kanyarogtak. Talpig feketében volt, egyedül a haja világított a sötétben. Levegőt venni se volt időm, mikor megszólalt.
-Ne haragudj szivi. - mondta, majd erős ütés érte a halántékom, amitől beszippantott a sötétség.

Queen of The Death (Ricky Horror) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon