20. rész

109 3 0
                                    

18+ tartalom!!!

Este nyolc és kilenc óra között lehetett, mikor elaludtam gondolkozás közben. Ruhástól, keresztben és takaró nélkül feküdtem az ágyon. Dideregve ébredtem meg az éjszaka közepén, majd magam mellé nyúltam, de nem volt mellettem az, akit szerettem volna. Felültem az ágyon a sötét szobában és a hajamba túrtam. Az egyetlen fényforrás az ablakon beszűrődő hold fénye volt. Egyedül éreztem magam és fáztam. Nem csak fizikailag, hanem lelkileg is. Most mit csináljak? Látni akarom, de éjszaka közepén mégsem zavarhatom, biztos alszik már. Vagy őt is gyötri az egyedüllét és fent van?
-Látnom kell. - mondtam magamban, majd felpattanva még megsimogattam a két szőrös gyermeket. Kulcsra zártam magam után az ajtót és elindultam.
Izgultam, hogy mit fog reagálni, ha meglát, bár nem én gázoltam bele az ő lelkébe, hanem fordítva. A nagy aggódásom közepette észre sem vettem mikor értem oda Ricky szobájához. Szívem a torkomban dobogott és tétován álltam ott az ajtót előtt. Nagy levegőt véve, és összeszedve a maradék bátorságom halkan kopogtam az ajtón. Nem kellett sokat várnom, mert utána egyből hallottam a lépteit és nyílott is az ajtó. Ott állt előttem Ő. Fekete haja kócos volt és arca gondterhelt. Ahogy felismert, a kék szemei felcsillantak és mosoly húzódott az ajkaira.
-Nala, hát itt vagy. - mondta rekedt, mély hagján.
-Igen. - bólintottam.
-Gyere be! - fogta meg a kezem és behúzott a küszöbön túlra, majd becsukta az ajtót mögöttünk. Az ő szobáját is bevilágította a hold. Pont úgy álltunk, hogy ránk vetült az ezüstös fénye. Akkor láttam, hogy Rickyn egy fekete melegítő nadrág van egy fekete zippzáras pulóverrel, ami nem volt összehúza. Nem volt rajta póló, így a meztelen felsőteste villant ki alóla. Lélegzetem elakadt, ahogy konstatáltam mit is látok.
-Ne haragudj! Hülye voltam. - nézett a szemembe, majd a derekamra tette a kezét és közelebb lépett hozzám.
-Nem tudok rád haragudni. - ráztam meg a fejem, mire Ricky elmosolyodott újból.
-El sem tudom mondani mennyire örülök, hogy itt vagy. - tűrt egy tincset a fülem mögé.
-Szeretnék mondani neked valamit. - vezettem be a kezem a pulcsija alá, így végig simítottam a derekát.
-Először én mondanék valamit. - gyorsan vágott közbe Ricky. - Nélküled nem vagyok semmi, nem érzem, hogy élnék.
Ricky szavai elakasztották a lélegzetem és a szívem is kihagyott egy ütemet. Hát kimondta, hogy mit érez. Hihetetlenül boldog voltam tőle.
-Szeretlek, Ricky! - suttogtam az ajkaihoz közel hajolva. Ezt kimondani még jobban felszabadító érzés volt és a szívem hevesen vert. Megtettük, amitől a legjobban féltünk és ennél jobban nem is cselekedhettünk volna. Mosolyogva álltam előtte, majd egy könnycsepp gördült le az arcomon az eufórikus érezéstől. Ricky a tenyerét az arcomra helyezte, majd lágyan megcsókolt. Szívem majd kiugrott a helyéről, ahogy forró ajkai és nyelve összhangban mozgott az enyémmel. Az egyik kezem a derekán pihent, míg a másikkal végig simítottam a felsőtestén, a nadrágja vonalától egészen a nyakáig, majd a tarkójánál a hajába túrtam. Lélegzete akadozott, ahogy hozzá értem, majd szorosan magához húzott. A nadrágom és a felsőm közötti részen, ahol szabad volt a bőröm éreztem, ahogy Ricky izzott. Minden mozdulatából áradt a szenvedély és a tűz. Most, hogy már biztosan tudjuk mit érez a másik, nem fojtjuk vissza a többi érzést sem és ez félemelő. Tudtam, hogy ő odafigyel rám és nem fog kihasználni, ha én nem szeretném, de most mindennél jobban akartam őt. Minden porcikam ő érte remeg és epedezik. Lehet gyenge vagyok, hogy a harag ilyen hamar elillant belőlem, de számomra ez a szeretetet jelenti.
Ricky lassan a fenekemre csúsztatta bal tenyerét, majd rámarkolt. Halk nyögés hagyta el a számát, mire Ricky újból megcsinálta. Mutatóujjammal cirógattam végig a mellkasát és a hasát. A nadrágja derekához érve időztem egy kicsit, majd az ujjbegyemet becsúsztattam a gumírozás mögé és a csípőjéig végig simítottam, mire megremegett és egy morgás hagyta el a száját. Többször is megismételtem, mire Ricky elkapta a kezem.
-Így le foglak teperni. - zihálta felizgult állapotban.
-Pont azt akarom. - súgtam a fülébe, mire vágytól fűtve mérte végig az arcom. Pulóverét levettem róla, amit utána a földre dobtam. Ricky átnyúlt a karom alatt, majd lehajolt és a lábamat kirántva alólam ölbe kapott. Az ágyhoz lépve letett, majd fölém mászott. Nyakamat lágyan csókolta végig és a dekoltázsomra is áttért. Kezét a pólóm aljára csúsztatta, majd lassan húzta rajtam felfelé. Felültem, hogy könnyebben meg tudjon szabadítani tőle. Ahogy lekerült rólam a felső, végig mert és közben megnyalta az alsó ajkát.
-Gyönyörű vagy! - suttogta Ricky és vadul megcsókolt. Az ölébe ülve átkaroltam a nyakát és hozzá simultam. Bőre forró volt, egész testében izzott. Mondanom sem kell, hogy én is ugyanígy voltam. Jobb kezemmel végig simítottam a hátán, majd végig karmoltam. Ricky folytott nyögéssel jelezte tetszését, miközben erősen markolt rá a fenekemre. Csípőmet előre tolva megéreztem keményedő férfiasságát. Halvány mosoly kúszott az ajkaimra a csókunk közben, hogy ilyen hatással vagyok rá. Tetszett, élveztem. Gondoltam húzom még egy kicsit, mire lassú mozdulatokkal kezdtem köröket írni a csípőmmel.
-Úristen, Nala! - szólalt meg, miután ajkaink elváltak egymástól. Szemeibe nézve folytattam, nem hagytam abba. Kéksége csillogott és láttam benne, hogy mindennél jobban akar. Egyik karjával elkapta a hátam, míg a másikkal a lábamat és visszadöntött az ágyra. Vékony ujjaival kigombolta a farmer nadrágomat, majd vadul hámozta le rólam. A vágytól túlfűtött zihálással hajította a földre a felesleges ruhadarabot és újra fölém tornyosult. Végig simított az ajkaimon, majd a melleim között és a hasamon. Mocorogtam a keze alatt, mivel minden érintésével egyre jobban felizgatott. Érezni szerettem volna már, de Ricky nem kapkodott el semmit. Ujjait, ahogy végig vezette a testemen újra pattogni kezdtek a szikrák. Halk sóhaj hagyta el a számát, ahogy az alsóneműmnél megállt. Kérlelően néztem rá és a csípőmet felemelve adtam tudtára, hogy folytassa. Nem bírtam már várni, akartam őt. Féloldalas mosoly kúszott az arcára, amivel még jobban felcsigázott. Az alsóneműm anyagán keresztül simított végig a lábam között, mire egész testemben megremegtem és forróság öntötte el az alhasam. Serényen húzta félre az anyagot, hogy ne legyen útban. Lágyan kezdte masszírozni a csiklómat, mire felnyögtem és az alsó ajkamba haraptam. Ricky újra megcsókolt, miközben az ujjaival serényen tüsténkedett. Erősen markoltam a hajába, mire ő határozottan belém nyomta két ujját. Összerándultam és hangosan nyögtem a csókunkba. Ujjait lassan csúsztatta ki és be, ezzel engem teljesen felkészítve a folytatásra. Melltartómat kicsatoltam, majd levettem magamról, szerettem volna, hogy a melleim is szabadon legyenek végre. Ricky, ezt észrevéve kezdte apró csókokkal behinteni őket. Vonaglottam alatta az élvezettől, de még egy valami hiányzott: Ő. Kezemet a nadrágja derekára tettem és elkezdtem lehúzni róla.
-Ricky, kérlek! - nyögtem két levegő vétel között.
-Mit szeretnél? - suttogta az ajkaimra, miközben elkapta a kezem, de ő nem hagyta abba, amit csinált.
-Téged. - mondtam, miután hangosan felnyögtem. Elengedte a csuklóm és lehúzta a bugyimat, majd megcsókolt a csiklómnál. Levette magáról a maradék ruhadarabokat is, és megtámaszkodott a fejem mellett. Végig simítottam a hátán, az oldalán majd a hasán is. Lágy és apró csókokat szórt a nyakamra és kulcscsontomra, majd belém hatolt. A nyakába temetve az arcom nyögtem fel. Finoman és lágyan mozgott bennem, ügyelve arra, hogy minden jó legyen nekem. Az élvezet hangjai hagyták el a szánkat, de igyekeztünk nem túl hangosak lenni. Ricky gyorsított a tempón a kérésemre, én pedig a lábaimat a dereka köré kulcsoltam. Belemartam a hátába, ahogy eltalálta a G pontomat. Felszisszent, majd folytatta, amit csinált, így stimulálva az előbb említett gyönyör forrásomat. Kicsordult a könnyem az élvezet és az eufória határán. Nem életem meg így szexet ő előtte, de Ricky ezt is kihozta belőlem.
Éreztem, hogy egyre közelebb kerülök az orgazmushoz. Én is mozgatni kezdtem a csípőmet, hogy elősegítsem mindkettőnk gyönyörét. Ujjait a combomba mélyesztette és egyre gyorsabban mozgott. Zihalva karoltam át a nyakát, majd éreztem, hogy a hüvelyem összeszűkült és épülni kezdett a hasamban az érzés. Pár mozdulat után kirobbant belőlem az orgazmus.
-Ricky! - sikítottam fel halkan a gyönyörtől és egész testemben megremegtem. Csípőmet felemeltem, hogy Ricky is utánam tudjon jönni. Hatásos volt, mert nem sokkal később a nyakamba furva az arcát élvezett el. Remegett a teste, ahogy végig futott rajta az érzés. Kihúzta magát belőlem és mellém feküdt. Mellkasára húzott, én pedig úgy bújtam hozzá, mint egy kis cica. Pihegve feküdtünk, miközben én a hasát simogattam.
-Csodás volt. - emeltem fel a fejem, hogy a szemébe tudják nézni. Széles mosoly húzódott az ajkaira, miközben szaporán vette a levegőt.
-Az eddigi életemben ez volt a legjobb. - tűrte a hajam a fülem mögé.
-Én is ezt érzem. - mosolyodtam el én is, majd feljebb kúszva megcsókoltam.
-Szeretlek, Nala! - nézett mélyen a szemembe és szorosan húzott magához.
-Én is szeretlek, Ricky! - simultam hozzá.
Csodálatos volt az egész. Ricky volt az első, akivel ilyen fantasztikus volt a szex. Nem is szexnek nevezném, hanem szeretkezésnek. Ha két ember igazán szereti egymást, akkor az már nem csak szimplán szex.
Behunytam a szemem és visszahajtva a fejem Ricky mellkasára a szívverését hallgattam, ahogy lassulni kezdett az együttlétünk után. A hátamat és a karomat cirógatta, miközben egymáshoz simulva feküdtünk. Ricky magunkra húzta a takarót, mert kezdtem dideregni.
-Nala! - törte meg a csendet, mire ránéztem. - Ugye tudod, hogy te vagy a legjobb dolog az életemben? - kérdezte csillogó kék szemekkel.
-Most már igen. - csókoltam meg mosolyogva, de közben legördült egy könnycsepp az arcomon a szavaitől. Ő volt az első, akitől ilyet hallottam. Az első, aki igazán szeret és érzem, hogy fontos vagyok neki. Nem tudom szavakba foglalni, hogy mit érzek most. Szeretem, az biztos és jobban, mint ahogy először gondoltam volna. A testem minden porcikája ragaszkodik hozzá. Úgy érzem, hogy olyan kapocs van köztünk, ami nem átlagos. Az erőink és úgy reagálnak egymáséra, amit még előtte nem láttam. Tudjátok milyen, mikor valakit annyira szeretsz, hogy már érezni sem tudsz olyat? Fülig szerelmes lettem Ricky Olsonba.
Szótlanul feküdtünk egymáshoz bújva és hallgattuk a másik légzését. Hihetetlenül szerencsésnek éreztem magam, hogy ilyen férfit sodort mellém az élet. Álmomban sem mertem volna gondolni, hogy valaha ilyet megérdemlek.
Szemhéjaim kezdtek egyre nehezebbé válni és alig tudtam már nyitva tartani a szemeim.
-Mindennél jobban szeretlek! - súgtam Rickynek, majd a nyakába temettem az arcom. Szorosan ölelt át és úgy aludtunk el.

Hahó Creatures!🖤

Bocsánat, hogy megint késtem a résszel, de ilyen téren szét vagyok esve egy kicsit. Őszinte leszek, de egy kicsit alább hagyott a lelkesedésem. Fáj ezt így kimondani, de sajnos ez az igazság és az időm is kevesebb lett. Igyekszem írni, mert már vészesen kevés a feltölteni való rész és nem szeretném veszni hagyni ezt a történetet, túlságosan szeretem ahoz. Remélem ti is szeretitek❤

Mai részben végre megtörtént a szex. Őszintén szólva már az elejétől fogva ezt a jelenetet vártam. 😅 Nehéz volt kivárni mit ne mondjak 😄 Nala hamar megbocsájtott, de tudjuk milyen a szerelem. Rickyre én se tudnék haragudni🤷‍♀️❤

Na, ugye én múltkor ígértem valamit nektek és most itt van. Életem legjobb döntése és büszkesége a bőrömön. ❤🖤❤🖤

Imádom❤ Fájt, megszenvedtem, de megérte. Újra megcsináltatnám, mert olyan emberek munkáját viselem a bőrömön, akiknek nagyon nagyon sokat köszönhetek.❤❤❤ A hihetetlen dolog számomra még mindig az, hogy Chris köszönte meg. Ő, akinek én köszönhetek mindent. Percekig bőgtem örömömben és megszólalni sem tudtam. Felfoghatatlan számomra ez❤

Örökre az életem része marad ez a banda és ez az öt srác❤❤❤

Ezzel zárnám le a mai részt.
Jók legyetek ❤

Puszi 😘🖤🕸🦇🌹

Queen of The Death (Ricky Horror) Where stories live. Discover now