-Hol a fenében van már Nala? - tipródott idegességében Aletta. Haja derékig erő hullámokban végződött. Hosszú, combig felsliccelt, fekete ruhát viselt. Erős sminkje tökéletesen a helyen volt, kiemelte minden arcvonását.
-Ne aggódj, bizonyára úton van már. - nyugtatta Aleric, a bátyja. A testvér álláig erő haja jobb oldalra volt fésülve, míg bal oldalon a csupasz fejbőrén különböző rúnák kanyarogtak. Megszólalásig hasonlítottak egymásra: hajuk fekete, szemük színe felemás, piros és fekete. Alericen fekete öltönye feszült és húga ideges mozdulatait követte szemével. Tudta, hogy fontos neki Nala, de az okát nem, hogy miért. Ez bosszantotta is, mivel a testvérével nagyon szoros a kapcsolatuk, már majdhogynem több, mint testvéri.
A szobában, ahol tartózkodtak a bútorok feketék és régies stílusúak, míg a falak bordó színűek voltak. A szoba közepén állt egy nagy kerek asztal, rajta a csillagképekkel és pentagrammával, körülötte székekkel. Az ajtóval szemben volt egy hatalmas ablak, ahonnan be lehetett látni az épület körülötti tisztást és utána az erdőt.
-Baj van asszonyom! - futott be a gótikus stílusú szobába, egy ég kék hajú lány. Aletta és Aleric is a hang hordozója felé fordultak.
-Milyen baj? - kérdezte egyszerre a testvérpár.
-Nagy baj. - lihegett a hír hozó.
-Az istenért, nyögd már ki Sky! - teremtette le Aletta.
-Nalat elfogták Sköld csatlósai. - mondta remegő hangon. A név hallatán még a levegő is megállt. Aletta ujjai ökölbe szorultak és keze lángba borult a dühtől. Sky szemeibe rémület költözött, mivel azt hitte rajta fogják levezetni a bennük fortyogó haragot. Aleric igyekezett kordában tartani az indulatait, de szemei ígyis izzottak.
-Luciferre esküszöm, hogy megölöm ezt a svéd senkiházit. - sziszegte Aletta.
-Nyugodj meg, kérlek! Nincs szükség itt semmi felé Luciferre. - forgatta szemeit Aleric. - Minél hamarabb megoldást fogunk rá találni, hogyan hozhatnánk ki a lányt.
-Ajánlom is, mert ha Nala rossz kezekbe kerül, abból sok jó nem fog kisülni. - nyelt egy nagyot Aletta.Sziasztok! 🔮
Itt is van a folytatás 😁 Ne haragudjatok, hogy ilyen kevés, de nem szeretném elkapkodni. Remélem a későbbiekben tudlak titeket kárpótolni.😊
Addig is sok puszi és legyen szép napotok 🖤
BINABASA MO ANG
Queen of The Death (Ricky Horror)
Fantasy,,Az egész épület lángra kapott mögöttem, hatalmas csóvák nyaldosták a falakat. Vajon a pokol is ilyen lehet? Egy nő közeledett felém az erdő felől, alakja egyre határozottabban rajzolódott ki. Aletta nézett szembe velem. -Végre megtaláltalak. - m...