18. rész

93 3 0
                                    

-Maradj itt velem éjszakára, kérlek! - mondtam megtörtént Rickynek, ahogy a szobám ajtajában álltunk.
-Nem hagylak egyedül. - nyomott egy lágy puszit a homlokomra, majd az ajtót kinyitva fáradtan sétáltunk be. A mai este túl sok volt. Felbukkant Noah, aki a volt párom. Évek óta nem hallottam felőle, és most itt van láncra kötve. Amit tudtam elmondtam róla a fiúknak és Sköldnek, de azt nem, hogy közöm volt hozzá. Életem szégyene az az időszak, nem szívesen beszélek róla. Nagyon rossz volt a kapcsolatunk, igazán mérgező. Szerencsére vége szakadt és azt hittem, hogy nem kell többet látnom, de tévedtem. Felzaklatott a jelenléte. Biztos vagyok benne, hogy Aletta műve ez is. Noah ezt nem árulta el - ami miatt kapott jó pár pofont - de én érzem a zsigereimben. Magától nem jött volna csak úgy. Ismerem annyira, hogy tudjam ő ennél ravaszabb.

-Minden rendben? - kérdezte aggódva Ricky. Mögém sétált és lágyan simított végig a karomon, mikor észrevette, hogy mereven bámulok előre a tükörbe a smink asztalhoz tartozó széken ülve.
-Nem. - ráztam a fejem elkeseredetten. - Nincs rendbe semmi. Már végre azt hittem, hogy kezd lassan egyenesbe jönni az életem széthullott részei, de nem. Mihelyst történik valami jó, jön utána egy adag szar a nyakamba ismét.
-Tudom, hogy nehéz, nekem is volt ilyen időszakom. - nézett a szemembe a tükrön keresztül. - Kibaszott nehéz, de mi itt vagyunk és segítünk. Chrisék is támogatnak most már, szóval ne csüggedj. Megoldunk mindent.
-Köszönöm! Nem tudom elégszer elmondani neked. - fordultam meg a széken pityeregve, majd megöleltem a derekát és a hasára hajtottam a fejem.
-Pihenjünk, mert úgy érzem a holnapi nap sem lesz egyszerű. - fogta meg a kezem és felhúzott a székről. Adott egy csókot, majd a fürdőszobába tessékelt. Ott levettem magamról mindent, ami a partyn volt rajtam és bele bújtam Ricky pólójába, amit korábban hagytam bent. Lemostam a sminkemet és kivettem az összes csatot a hajamból. Gyors fogmosás után már készen álltam egy kiadós alvásra. Szobába belépve Ricky egy bokszerben ült az ágyam szélén. Zavarba jöttem, mivel most látom őt így másodjára a rányitásos incidens óta.
-Jó pólód van. - mosolygott rám.
-Ne haragudj, csak ide keveredett hozzám és ezt tudtam felvenni előző éjszaka. - kezdtem hadarva magyarázkodni zavaromban.
-Semmi gond. - sétált elém és a csípőmre tette a kezét. - Megtarthatod ha szeretnéd.
-Nem, visszaadom majd. - bólogattam hevesen. Kaptam egy csókot a homlokomra és engem kikerülve a fürdőbe sétált. Pár perccel később Ricky is smink nélkül tért vissza. Az ágyon ülve vártam rá, addig nem akartam betakarózni, mert el is aludtam volna. Mindketten magunkra húztuk a takarót és elhelyezkedtünk. Gondolkozás nélkül bújtam Rickyhez és a mellkasára hajtottam a fejem. Jól esett a közelsége, amire szükségem volt. Átkarolta a derekem és szorosan magához húzott. Kaptam tőle egy puszit a fejem búbjára, majd szívének ritmusos dobogására aludtam el.

Az ablakon beszökő napsugarak világították be a szoba egészét. Az egyik legjobb dolog napsütésre ébredni reggel, de annál nincs jobb, hogy Ricky itt szuszog mellettem. Felemelő érzés, hogy vele ébredtem és innentől fogva nehéz lesz a reggel, mikor nem lesz velem.
Békésen aludt a hasára fordulva, haja az arcába csúszott. Óvatosan fordultam felé, hogy ne a mocorgásommal ébresszem fel, máshogyan szeretném kelteni. Mosolyogva támasztottam a fejem a tenyerembe és cirógatni kezdtem a takaró alól kilógó, meztelen hátát. Halk morgásba és  mozgolódásba kezdett. Tovább folytattam a lágy simogatását, mire álmosan nyitotta ki kék szemeit. - Azok a szemek, oh istenem! - Pislogott párat, majd rám mosolygott.
-Jó reggelt! - köszönt rekedt hangon.
-Neked is jó reggelt! - simítottam ki az arcából azt a pár szál tincset.
Szerencsére ez a reggel tényleg jó volt. Éjszaka nem gyötörtek rémálmok, így rendesen tudtam aludni. Szerintem Aletta úgy gondolta, hogy ha Noaht a nyakamra küldte, akkor egyszer megkímél.
Ricky szemhéjai kezdtek visszaragadni, így újra neki álltam simogatni a hátát.
-Fel szeretnél izgatni, vagy mi a terved? - mosolygott csukott szemmel.
-Hát, ha attól felébredsz....-incselkedtem. Ricky szemei kipattantak, majd hirtelen fölém tornyosulva lökött vissza az ágyra. Szemei felvillantak egy pillanatra, majd végig simított a combomon, amitől libabőrös lettem. Karjaim a nyaka köré fontam és mélyen néztünk egymás szemébe. Kezét a combomról felcsúsztatta a pólóm alá, az oldalamra. Alsó ajkamba haraptam, majd felsóhajtottam az érzéstől, amit keltett bennem. Lassan közeledve felém megcsókolt.  Csókunk forró volt és szenvedélyes, nyelveink vad táncot lejtettek. Keze feljebb csúszott, egészen a mellemig. Most nem ellenkeztem, sőt akartam is, hogy úgy érjen hozzám. Hüvelykujját végig húzta a mellém alsó íven, hozzáérve a mellbimbómhoz is. Testem megrándult és forróság öntötte el az alhasamat. Ricky a derekam alá nyúlva rántott magához. Csókunk nem szakadt meg, sőt hevesebb lett.

Queen of The Death (Ricky Horror) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon