*~ Nala szemszöge ~*
Miután ott hagytam őket a kastély körül kezdtem sétálgatni, hogy kiszellőztessem a fejemet. A rosszat látják bennem és semmi mást, pedig nem vagyok olyan szörnyű, mint ahogy ők gondolják.
Hosszú percek után leültem a fűben, ahol a legtávolabb voltam tőlük. A nap sugarai melegen cirógatták az arcomat, amit becsukott szemmel élveztem. Egy valamit nem tudok kiverni a fejemből: Rickyt. Lassan mindenhol őt látom, pedig megfogadtam magamnak, hogy nem lehet semmi. Lelki szemeim előtt látom a mosolyát, a kék szemeit, a sápadt fehér bőrét és fekete tincseit. Tökéletes ez a férfi. Mégis hogyan tudnék parancsolni magamnak? Közben ott motoszkál a fejemben, hogy jobb ha leállítom magam, hiszen nem fogok itt maradni örökké.
A magammal való hadakozás közben észre se vettem, hogy Ricky közben felém tartott.
-Ne haragudj miattuk. - huppant le mellém. - Nem szoktak ilyenek lenni.
-Nem haragszom. - rántottam meg a vállam. - Úgy néz ki, hogy én vagyok a bajok okozója.
-Dehogyis, Nala. Én már tudom, hogy nem így van. - vágta rá egyből Ricky és lágy mosoly bújkált ajkain.
-Akkor nem biztos, hogy tudsz mindent. - nevettem el magam kínomban.
-Ezt neked hoztam. - nyújtott át egy fekete színben pompázó rózsát. Szeretett volna kiengesztelni, pedig mindketten tudtuk, hogy nem ő tehet az egészről.
-Ez csodálatos! - ámultam el, ahogy megláttam a virágot Ricky háta mögül előbukkanni. - Imádom!
-Örülök, ha tetszik. - mosolygott továbbra is és láttam rajta, hogy egy kicsit zavarba jött.
-Mondtál nekik valamit? - kérdeztem némi hallgatás után. A válaszra várva az ujjaim között forgattam a rózsát és a leveleit babráltam.
-Nem. - rázta meg a fejét. - Csak kiosztottam őket.
-Figyelj, én nem akarok neked gondot. - fordultam teljesen szembe Rickyvel.
-Milyen gondot? - nézett rám összeráncolt szemöldökkel.
-A fiúkkal kapcsolatban. Nem szeretném, ha miattam lennétek haragban. Gondolom mióta én itt vagyok fenekestől felforgattam mindent. Ti egy összeszokott csapat vagytok és nem én szeretném tönkretenni ezt. - válaszoltam lehajtott fejjel és a rózsát néztem, mintha tudna bármi megoldást erre a problémára.
-A srácok sok mindent nem értenek, ami nekem fontos. Nem szoktunk gyakran veszekedni, de van amiben nem értünk egyet, mint például ez is. Chris, ha valamit a fejébe vesz, akkor nagyon nehezen lehet meggyőzni az ellenkezőjéről. - mondta, miközben a cípőfűzője véget csavargatta.
-Lehet igaza van Chrisnek. - erőltetett, fancsali mosoly költözött az arcomra.
-Nem, én tudom, hogy te jó boszorkány vagy. Nem voltam még ennyire biztos semmiben, mint ebben. Chris és a többiek nem ismernek téged. - ült közelebb hozzám.
-Te sem ismersz még igazán. - néztem rá elkeseredetten.
-Annyira igen, hogy tudjam jószívű és jólelkű vagy. - mosolygott rám, majd a kezem után nyúlt és megfogta azt.
Jól esett, hogy ő így gondolja és ki is mondja. Tényleg nem tudom mi lenne velem itt nélküle. Valószínűleg még mindig láncra lennék verve abban a koszos helyiségben. Ricky annyit tett már értem, mint előtte senki. Örökké hálás leszek neki, míg élek.
Lenéztem az egymáson pihenő kezeinkre és melegség öntötte el a mellkasom. Akaratlanul mosolyodtam el és szorítottam meg a tenyeremben pihenő vékony ujjait. Ha a közelemben van nem tudom felhúzni azt a falat közénk, amire szükség lenne, hogy távol tudjak maradni tőle. A tiszta őszintesége és a személyisége miatt lehet ez. Az igazat megvallva egy részről nem bánom, sőt szeretnék közeledni, de más részről félek, hogy csak rosszat okoznék neki és bajt. Félek, hogy összetörném és ezt ő nem érdemli meg.
-Nala? - törte meg a nyugodt csendet Ricky.
-Mit szeretnél mondani? - néztem a világos kék szemeibe.
-Örülök, hogy itt vagy. - mosolygott. - Bár jobb lett volna, ha nem így kerülsz ide, ahogy megtörtént.
-Hát, pedig így alakult és nem lehet nem megtörténté tenni. - mondtam, miközben a fülem mögé tűrtem a hajam.
-Sajnos. - suttogta Ricky. - Ne haragudj, kérlek!
-Ugyan már Ricky. - ráncoltam a
homlokomat. - Te egy parancsot teljesítettél, és akkor védtél meg igazán, mikor a többiek bántani akartak.
-De én... - kezdte volna az önostorozást.
-Ricky! - szóltam rá, majd a tenyerem az arcára simítottam. - Köszönöm!
Szemei ragyogtak és mosolygott csak, majd kezét enyémre tett, ami az arcán pihent.
-Hey, skacok! - kiáltott valaki a háttérből megtörve a pillanatot. Ricky mögül kinézve láttam, hogy a lobogó zöld tincsek Justinhoz tartoznak. Szemeimet megforgatva engedtem vissza a karom az ölembe. Ricky is megfordult, hogy szemügyre vegye az illetőt.
-Már csak ő hiányzott. - mormogtam grimaszolva.
-Nem zavarok? - kérdezte lihegve, mikor közelebb ért.
-Ami azt illeti, igen, zavarsz. - vágtam rá nyersen.
-Bocs, az előbbiért. - állt meg mellettünk.
-Bocs? Csak ennyi? - kérdezett vissza nyugodtan Ricky, majd felnézett rá felhúzott szemöldökkel.
-Mit mondhatnék még? - tárta szét a karjait.
-Talán inkább meg se kellett volna szólalnod. - álltam fel és Justin elé léptem. Kérdőn nézett rám, mivel nem igazán értette, mit szerettem volna mondani. - Tudod, hallottam, mikor Rickynek megígérted, hogy te segíteni fogsz és ha bármi van rád számíthatunk.
-Te eszméletlen voltál akkor. - mondta döbbenten.
-Annyira nem, hogy ne hallottam volna. - vágtam vissza.
-Fenébe. - fogta meg a fejét Justin, majd ütött egyet a levegőbe.
-Úgy, úgy. - mondtam, és összeszorítottam a számát.
-Ne haragudj Nala, nem tudtam, hogy te is tudsz róla. - fogta meg a vállam.
-Mert az jobb, ha csak Rickynek fordítasz hátat? - kérdeztem kiemelve a csak szócskát. Justin nem válaszolt semmit, hanem a társára sandított a vállam felett. Pár másodpercig néma, feszült csend állt be, mindenki a másikra lesegetett.
-Na jó! - emelte fel a hangját Ricky. - Megbocsájtok, csak történjen már valami.
-Köszönöm! - könnyebbült meg Justin és kifújta a benn tartott levegőt.
-Viszont többet ilyet nem szeretnék. Megesküdtünk, hogy a másikat nem hagyjuk szarban. - mutogatott Ricky Justin felé.
-Igen, tudom, de Chris... - húzta a száját a zöld hajú.
-Régebb óta ismerem Christ, mint te. Nem kell bemutatni. - rázta meg a fejét Ricky.
-Akkor szent a béke? - nyújtotta a kezét.
-Igen. - fogadta el Ricky és kezet ráztak.
-És te, Nala? - nézett rám félve Justin. Szigorú pillantásokkal illettem, én nem tudok ilyen könnyen megbocsájtani. Rickynek sem eshetett jól Justin húzása, de tudta, hogy nem lehetnek örök haragban.
-Tüskét hagytál bennem emiatt. - szűkült össze a szemem. - Az ígéret az ígéret.
-Tudom Nala és ne haragudj, de Chris forró fejű ilyen szempontból és ő a bandánk feje. Ha nemet mondanék valamiben biztos a fejemet venné. - magyarázkodott.
-Rickynek se szedte le a fejét. - mondtam.
-Jó, de őt ezer éve ismeri már, én meg új vagyok még. - szabadkozott.
-Új? - néztem kérdőn Justinra. - Azt hittem, hogy te is velük vagy már régóta.
-Nem. - válaszolt röviden, majd Rickyre nézett, akin láttam, hogy érzékeny témát érintett a beszélgetés. Fejét lehajtotta és arcára gondterheltség és szomorúság ült ki. Valami történhetett nem is olyan régen, ami megviselte. Ennek láttán nem is akartam tovább firtatni a témát, majd ő elmondja ha szeretné és akkor én ott leszek, hogy meghallgassam.
-Jó, akkor ezt meg is beszéltük. - reagáltam a szituációhoz merten gyorsan.
-Jah, igen. - bólogatott hevesen Justin. - Én, akkor megyek is.
-Rendben. - intettem, majd a zöld hajú elindult abba az irányba, ahonnan jött. Ricky felé fordultam, aki még mindig szomorúan a gondolataiba mélyedt.
-Ricky, minden rendben van? - léptem elé és a vállára tettem a kezem.
-Micsoda? Mit is mondtál? - rázta meg a fejét zavartan.
-Hogy minden rendben van-e. - ismételtem el.
-Persze, persze. - erőltetett egy mosolyt az arcára. Éreztem, hogy valami olyan történhetett, ami mély nyomot hagyott benne, de jobb nem erőltetni.
ESTÁS LEYENDO
Queen of The Death (Ricky Horror)
Fantasía,,Az egész épület lángra kapott mögöttem, hatalmas csóvák nyaldosták a falakat. Vajon a pokol is ilyen lehet? Egy nő közeledett felém az erdő felől, alakja egyre határozottabban rajzolódott ki. Aletta nézett szembe velem. -Végre megtaláltalak. - m...