Güneş gibi parlamak istiyorsanız. İlk önce güneş gibi yanmalıyız. Ne kadar doğru bir söz değil mi? Ben bu dünyaya güneş gibi gelmek isterdim. Herkesin bana muhtaç olmasını, herkesin benden bir şeyler beklemesini. Ama öyle olmadı. Herkes bana değil, ben herkese muhtaç oldum.
"Jungkook deri pantolonlu çok seksi oluyorsun ve seni öpmemek için kendimi zor tutuyorum. Ama çok az kaldı. Beni hatırlamana çok az kaldı. Benim kollarıma gelmene çok az kaldı. Sadece bekle sevgilim."
Arkamı döndüğümde Taehyung yoktu. Neyi kastediyordu. Neden böyle kelimeler söylüyordu? Neden onunla anılarım varmış gibi hissediyorum? Neden kalbim onun yanında hızlanıyor? Bana neler oluyor böyle?
Orada daha fazla durmayıp kütüphaneye gittim. Ders çalışmam gerekliydi. Vizeler çok yakında başlıyacaktı. Ama ben hala ders çalışmaya başlamamıştım. Kütüphane de kimsenin beni göremeyeceği bir yere oturup ders çalışmaya başladım.
~~~~~~~~~~~
Taehyung 's Pov
Jungkook' la tanışalı 3 ya da 4 yıl oluyordu. Ama o beni unutalı 2 yıl oluyordu. Onsuz geçen 2 yıl. Aslında pek de onsuz geçtiği söylenemezdi. Her gün arkasında bir kuyruk gibiydim. Ama benim sevgilim beni hatırlamadığı için farkında bile değildi.
Sadece bizim şarkımızı hatırlıyordu. Bu da benim için büyük bir şanstı. Bir kaç kere geçtiği yerlerde o şarkıyı çaldım. Bindiği otobüste bile binip şarkıyı çaldım. Ama sevgilim kulaklıklı olduğu için şarkımızı duyamadı.
Lisede tanışmamız klasik tanışmaydı. Lisede dışlanan kişi bendim. Şimdi ise o. Herkesin içinde beni korumuştu. Ve bana sahip çıkmıştı. İlk başlarda iki normal arkadaştık. Ama zamanla onu gördükçe kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. İlk başlarda önemsememiştim. Ama sonradan kıskanmaya başlamıştım.
Ona karşı tavırlarım değişmişti. İlk önce bunu babamlara anlatmıştım. Jimin babam ona aşık olduğumu söylemişti. Buna inanmayıp bağırıp çağırmıştım. O zaman ben 18 Jungkook 17 yaşındaydı. Ben daha iki babamın olmasını kabullenememişken bir erkekle çıkmak benim yıkımım olabilirdi.
Ama çok dayanamamıştım. Babamların kucağına ağlayarak gidip "Baba ben ondan vazgeçemiyorum. Bugün onun hasta olduğunu öğrendim. Ben ona arkadaşça yaklaşıp sarılmak yerine, sevgilisi olarak sarıp sarlamak istedim. Ama yapamadım. Bende uzaklaşmasını istemediğim için söyleyemedim. Baba lütfen bana bir yol gösterin."
Yoongi babam beni kucağından kaldırıp" Aşk zordur. Ama yenmek bir o kadar da kolaydır. Onsuz nefes alamıyorsun değil mi? Çünkü bende öyle hissetmiştim. Jimin baban olmadan yaşamayacağımı düşündüm. Ona sevgimi açıklamak için tam 1 yıl bekledim. Bende sen gibi korktum. Ama korkular üstünden geçip gitmek için vardır değil mi? Şimdi sende o korkularının üstünden geçip karşısına geç ve onu sevdiğini söyle. "
Yoongi babamın boynuna sarılıp yanağına bir öpücük bırakmıştım." Teşekkür ederim baba. "Kafasıyla önemli değil niyetinde sallamıştı. Arkama baktığımda Jimin babam yoktu. Onu kalkıp arayacağım zaman odasında çıkıp yanıma gelmişti. Ayağa kalkıp tam önünde durmuştum.
" Taehyung bunlar ben ve babanın ilk çıktığımız zamanlarda taktığımız bileklikler. Hatta baban çıkma teklifi ederken bununla etmişti. Bunlar özel yapım bileklikler benim için çok değerliler ve bize çok şans getirmişti. Şimdi sıra sana şans getirsin."
Gözyaşlarıma hakim olamıyordum. Benden bağımsız bir şekilde yere düşüyorlardı." Baba çok teşekkür ederim. Ne diyeceğimi bilmiyorum. "
Babamın boynuna sarılmıştım. O da belime sıkı bir şekilde sarılmıştı." Bir şey demene gerek yok. Hadi göreyim oğlumu. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wonderland - Taekook-
Fantasy~Boyutlar arası bir aşk~ Mezardan çıkan elle korkmuştu. Hatta korkudan oturduğu mezar taşından yere düşmüştü. Ama mezardan çıkan kişinin sevgilisi olunca korkusu şaşkınlığa dönmüştü.