2.Bölüm : "AKREP YUVASI"
Selaam kar tanelerii❄
Bu bölüm, bana çok yardımcı olan, çok değer verdiğim iki insana ve giriş bölümünde yorum yapan herkese gelsin! Yani sizlere ;
@Nurs_x
@NazSolak7
@biAtambiBesiktas
@Beyzaakiivrak
@Harikabiriyimbenbe
@Neslihankara27
@Duslesek
@Haticetopcuolu2
@Aygulfidan8Hepiniz çok değerlisiniz. Eğer unuttuklarım varsa özür dilerim❄
18.06.2020
2309KM
❄
"Hayırdır Efşan? Kim bu adam?"
Eyşan'ın sesini duyabiliyordum ama bir şeyler kafamı çevirmeme engel oluyordu sanki.
Gözlerimi kırpıştırdım. Üzerimdeki etkisi acilen gitmeliydi, yoksa sağlıklı kararlar veremeye bilirdim.
Kafasını Eyşan'a çevirdi.
Sonunda lâl olan dilim çözüldüğünde konuşmaya başladım ;
"Sana neden güveneyim? Dediklerine neden inanayım?"
Hoşnut olduğunu belirten bir gülümseme peyda oldu dudaklarında. İtiraf etmem gerekirse, ilk defa bir erkeğin bu kadar güzel gülümsediğini görüyordum. Siyah gözleri kısılmış, çıkık elmacık kemikleri iyice kendini belli etmişti.
Yüzünü incelediğimi fark ettiğinde tek kaşını kaldırdı.
"Haklısın. Bana güvenmen için sana anlatmam lazım."
Kendi kendine söylüyormuş gibi konuşmuştu. 'Eh bir zahmet' diye bağırmak istesemde sustum.
"Neler olduğunu bana da anlatsanız!" Eyşan'ın sitemine karşılık,
"Neler olduğunu bilsem, sana da anlatırdım zaten!" dedim sinirle.
Gözlerini devirip, karşıdaki koltuklara oturdu. Bende onun gibi oturup, karşımdaki adama baktım.
İsmi neydi?
Alaz?, Ahmet?, Aytaç?Ah hatırladım.
Aren.
Bu ismi hatırlamam için epeyi bir düşünmem gerekecekti. Belki de hiç hatırlamama gerek kalmazdı.
Karşımızda ki koltuğa oturduğunda, Eyşanla birlikte kollarımızı göğüsümüzde bağlayıp beklemeye başladık.
Bir süre kimse konuşmayınca sözü devraldım.
"Sen kimsin? Babamı nereden tanıyorsun? Babam sana neden güvenip, bizi emanet etti?"
Sorularımı sıralayıp arkama yaslandım. Eh bir zahmet cevap veriversin beyefendi.
"Kartal abi boks eğitmenimdi. İyi kötü bir kaç yılı birlikte geçirmiştik."
Babam çok iyi bir boksördü. Annemle evlenene kadar sürekli olarak yaptığı iş boksörlüktü. Ama biz doğduktan bir kaç sene sonra boks'u bırakarak, asıl mesleği olan mühendisliği yapmaya başlamıştı.
Bizi de kendine lâyık olarak yetiştirmişti bu konuda.
Aren'e devam etmesi için kafamı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KURŞUNİ RENKLER | YAKAMOZ +18
General FictionŞimdi Akrep'in zehri dudaklarının arasından akıp, vücudumda eriyordu. Uzuvlarımda artçı sarsılmalar meydana gelirken, zevk dalgasının boyutu bambaşkaydı. Bana armağan ettiği izler onun zehrinden bir paydı. Yanlış yapıyorduk. Uyduğumuz iblis bizi...