3.BÖLÜM : "BENİM İNİM" ❄

198 67 124
                                    

3.BÖLÜM: "BENİM İNİM"

Selam kar taneleri.
Bölüm gecikti, kusura bakmayın'♡

21.06.2020❄

2086KM

Onun kurduğu cümleleri anlamak, samanlıkta iğne aramaktan farksızdı. Onunla bir kaç kere konuşmuş olsam bile bilinmezliği ve duruşu beni ürkütüyordu.

Akrep yuvası.

Neden akrep yuvası diyordu buraya? Ya da neden diyorlardı?

Onun bilinmezliğinde kaybolmak şuan istediğim tek şeydi. Kafamı iki yana sallayıp kendime gelmeye çalıştım. Tekrar ona döndüm.

"Ne?" Verebileceğim en mantıklı tepki Belki de bu değildi fakat elimden daha fazlası gelmiyordu. Kelimelerim bir birine dolanmış, beynimi körertmişti.

Gözleri dışarıdan bir an olsun ayrılmazken bana bakmasını istedim. Bana bakarak konuşmasını. Zira öyleyken bir az daha anlaşılır oluyordu.

"Duydun." dedi, ifadesiz bir şekilde.

"Duydum fakat bir açıklama bekliyorum." dedim, alayla.

"Sebep?" Sorularıma ruhsuz bir şekilde cevap vermesi sinirimi bozuyordu. Sakin olmam gerektiğini kendi kendime hatırlatarak derin bir nefes aldım.

"Yaşayacağım yer hakkında bir şeyler bilmeye hakkım var bence!" dedim. Sona doğru sesim yükselmişti. Anında bana döndü, kara gözlerindeki alev elle tutulur cinstendi.

Sinirlenmişti. Sesimi yükseltmem'e bu denli sinirlenmesi garipti.

'Aptal ego yığını' iç sesime bir kez daha hak verdim.

"O kulak tırmalayıcı sesin bir daha haddinden fazla çıkarsa olacaklardan sorumlu olmam ateş parçası!"
diye tısladı. Ardından devam etti.

"Ayrıca sen ve kardeşin burada yaşamayacaksınız."

Anlamadığımı bariz belli eden bakışlarımı atmakta çekinmedim. Ne demek burada yaşamayacaksınız?

"Nerede kalacağız o zaman?"

Soruma karşılık sessiz kalma hakkını kullanmıştı. Bir kaç dakika bulunduğumuz yerden dışarıyı izledik. Büyük bir ilgiyle dışarıyı izlerken yanımdaki haraketlilikle kafamı oraya çevirdim.

"Aşağıya inelim, herkes bizi bekliyor."

Herkes?

Soru sormama izin vermeden kapıya doğru iri adımlarla ilerledi. Olduğum yerde sadece onu izliyordum. Arkasından gitmediğimi anlamış olacak ki bana dönüp umursamaz bir bakış attı.

"Odamı çok beğendin sanırım?" dedi alayla.

Siktir. Koca bir siktir.

KURŞUNİ RENKLER | YAKAMOZ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin