TANITIM❄

144 42 13
                                    

Kafama göre bir şeyler yazarken birden bu satırları karaladım ve atmak istedim. Giriş bölümü de oldukça kısaydı zaten. Bu biraz sonradan gelme gibi oldu ama ne yapalım artık.

"Bir gün... bana baktığın gibi başkasına bakar mı o gözlerin?" dedi kadın. Endişesi belliydi, sevdiği adamı kaybetmek mevzu bahis bile olamazdı.

Adam güldü. Dudaklarının iki yanı cennet çukuru gibi belirginleşti.
Saklamak istedi onu kadın. Kimseye göstermemek, içinde büyütmek, sevmek istedi.

"Bu gözler var olduğu sürece bir tek sana böyle bakacak. Senden başkasına gitmek gibi bir gaflet'e düşmem için sadece kalbimin değil, tüm hücrelerimin alınması lazım."

Adamın gözlerindeki hayranlık kadına güven verdi. Sıcacık hissetti. Fakat alttan tehditlerine devam etti.

"Sen benim sol göğsümün altındaki mayına bastın. Ayağını çekersen dağılırım. Çiçek bahçesine çevirdiğin sol göğsümü kendi ellerinle soldurma. Aksi takdirde kalbimin fevaran'ı dilimden zehir diye dökülür."

Kadının şakası yoktu. Konu sevdiği adam olduğunda gözü kendini bile görmezdi.

"O mayın patlarsa ölürüm, senin içinde. Bakıp bakıp iç çektiğim tek kadınsın, kadınımsın. Senden gidemem artık. Benim tüm yollarım sensin. Olaki bir gün senden gitmek istersem, çekinmeden göğüsüme doğrulttuğun silahın tetiğine bas. Zira ben zaten senden gidersem yaşayamam."

Adam, bütün dediklerinde doğruydu.

Kadın giderse, adam ölürdü.

Kadının sol yanında.

"Nefesimsin. Yanında can bulduğum tek adamsın."

"Tanrıya inanmasaydım şayet sana tapardım."

Kadın, adama ölüm. Adam kadına yaşam.

"Biz çok yanlış insanlardık." dedi kadın fısıltıyla.

Adam devam ettirdi kadının cümlesini.

"Birken doğru olduk."

Adam kadının sol göğüsündeki mayın oldu, kadın adamın tüm yıkımı. Onlar yanlış değildi. Onlar bir birlerinin tek doğrularıydı.

Adam kadını taparcasına sevdi.

Kadın, adamı her nefesin de yaşadığını hissedercesine.

Ayrılık mermi dolu bir silah gibi göğüslerine de dayansa, onlar bir birleri için ölmekten çekinmezdi.

Kimse kimseyi böyle sevmedi. Kimse aşk için bu kadar yanmadı.

Hello💦

Umarım sevgiyi ve aşkı iliklerinizde hissettiğiniz bir tanıtım bölümü olmuştur bebisler.

Bu bölümde bir şeylere açıklık getirmek istedim. Umarım amacıma ulaşmışımdır.

Bu arada yeni bölümü soranlar olmuş. Yeni bölüm pazar günü akşam gelecek. Şuan yazıyorum düzenledikten sonra onu da atacağım :)

Seviliyorsunuz!

07.07.2020 / 06.43

İnstagram : Dianassttiant

İnstagram: magicalpointt

Aren Parodi: devrim.aren

Efşan Parodi: nur.efsann_

KURŞUNİ RENKLER | YAKAMOZ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin