Ig: karin_pise_z_podsveti_
/31.10 1981/
Mladá zrzavovláska seděla na gauči vedle svého manžela. Malý Harry Potter spal v postýlce a jeho rodiče odpočívali.
Najednou se ozval rámus. James vběhl do chodby. Uviděl otevřené dveře a v nich Voldemorta. „Lily, je tu! Běž se schovat s Harrym!" Vykřikl. „Já ho zdržím!" Křikl, ale když vyběhl z obýváku, nechal tam svou hůlku. Proti Pánu zla neměl absolutní šanci.
„Avada Kedavra!" Ozvalo se. Lily Evansová věděla co se právě stalo. Ve spěchu též zapomněla hůlku a rychle se snažila zabarikádovat dveře krabicemi a jinými věcmi.
Lord Voldemort vrazil do místnosti s kolébkou a zamířil svou hůlkou na postýlku s malým klukem. Před tu si rychle stoupla zrzka a rozpřáhla ruce. Plakala, protože přišla o svého muže. Nechtěla přijít i o svého syna.
„Harryho ne!" Vykřikla a v očích se jí leskly slané slzy. „Harryho ne, prosím, ne!" Po tvářích jí tekly slzy a bezradně se snažila vlastním tělem svého syna bránit. „Vezměte si mně, zabijte mě místo něj!" Křičela a plakala. Udělala by pro svého syna cokoliv.
„Harryho ne! Prosím! Mějte slitování, smilujte se... Harryho ne! Harryho ne! Prosím, udělám cokoli!" Křičela dál, ale nebylo jí to nic platné.
„Jdi od té postýlky." Řekl, ale Lily odmítla. Snažil se jí přimět, aby ustoupila, ale ona by s pocitem, že její dvě nejmilovanější osoby zemřeli a ona nemohla nic dělat, nemohla žít.
Jistě, Voldemort jí mohl přimět kouzlem, ale bylo pro něj mnohem jednodušší, aby ji rovnou zabil.
Zřejmě by jí tohle celé ještě před hodinou ani nenapadlo. Ještě před hodinou totiž bylo vše v naprostém pořádku.
Jistě, věděli, že tohle možná přijde, ale Lily i James doufali, že se tomu vyhnou.
Třicátého prvního července 1980 se ve vesnici Godrikův důl narodil Lily a Jamesovi chlapec s tmavými vlasy po svém otci. Jeho kmotrem se stal Jamesovo nejlepší a nejvěrnější přítel Sirius Black. Celé jméno chlapce znělo Harry James Potter.
Bylo jasné, že aktérem věštby je Harry, nebo o den dříve narozený Neville Longbottom.
Lord Voldemort však věděl, že jde o Harryho. O věštbě se dozvěděl díky Severusovi, který byl tehdy smrtijedem.
Poté co se dozvěděl, že je chce Voldemort zabít, úplně změnil svůj pohled na svět.
Prosil Pána zla, aby Lily ušetřil. On jej však ignoroval. Proto se vydal za Brumbálem a stal se jeho agentem. Poprosil ho, zda by nešlo Lily zachránit...
„Jsi sobecký, když chceš zachránit jen Lily." Řekl muž s šedými vousy. Opravdu to od něj bylo velmi sobecké, ale James ho roky šikanoval. Záchranu si nezasloužil.
„Tak zachraňte všechny!" Řekl nakonec. Opět mu šlo ovšem o záchranu pouze Lily.
A stejně tak sobecké bylo, že jej Brumbál odmítl.
V tu dobu se Potterovi skryli ve vesnici Godrikův důl. Brumbál jim poradil Fideliovo zaklínadlo. Jeho výsledkem je začarování nějakého tajemství do nitra jakékoli osoby. Ta jediná o něm může mluvit. Jako strážce tajemství se jim nabídl Albus Brumbál, protože tušil, že je mezi Poberty smrtijed, či zrádce, který donáší Voldemortovi. James však chtěl, aby se jím stal Sirius...
„Nemyslím, že je to dobrý nápad." Zavrtěl hlavou černovlásek. „Voldemort určitě půjde právě po mě." Objasnil. „Vyber jiného z Pobertů, Jamesi." Usmál se.
ČTEŠ
Lásce neporučíš I.
FanfictionStrýček mi vždy říkal, že lásce neporučíš. Že lásce nelze poručit. Pak si vzal mudlovskou dívku a jeho otec ho vydědil. Já ho však vnímala jako vzor, zatímco ostatní jako krvezrádce. Byl tak moc zamilovaný, že obětoval svou čistokrevnou rodinu a vza...