Másnap reggel tágra nyílt szemekkel ébredtem, egy csupasz, tetovált mellkast láttam magam előtt.
Harry átkarolt a kezével, én pedig a mellkasához bújtam.
Kisebb sikolyt eresztettem el, amit egyáltalán nem akartam megtenni. Harry enyhén megugrott, majd megdörzsölte a szemét. Mikor elhúzódtam tőle, rám vetette a tekintetét, viszont véletlenül túl messzire húzódtam, és leestem az ágyról.
Egy halk puffanással értem földet, közben hallottam Harry nevetését.
- Van valami baj? – kérdezte vidáman, mély reggeli hangja borzongásként söpört végig rajtam.
- Én... Én nem akartam... hozzád bújni – mormoltam az orrom alatt, mire ismét felnevetett.
- Zavarba jöttél, Bella? Ez akkor igazolja az elméletemet, miszerint még nem voltál pasival – vigyorgott önelégülten.
Összeszűkítettem a szemem, a konokságom átvette az irányítást.
- De voltam! – hazudtam, ahogy felálltam, és összefontam a kezem.
- Igazán? – kérdezte, mire nagyot nyeltem.
Kérlek, mondd, hogy nem bizonyítja be a tévedésemet.
Megéreztem az érintését a hátamon. Elrugaszkodtam tőle, szembe fordultam vele, arcomra kiült az idegesség.
A nagy Cheshire mosolyával és körmönfont tekintetével köszöntött.
Bizonyítani akart.
- Azt mondod, hogy valaki már érintett így? – suttogta, én pedig beleharaptam az ajkamba.
- I-igen – hazudtam.
Lassan közeledett felém, én pedig hátráltam, amíg el nem értem a falat. Körbezárt, kezeit a fejem két oldalára tette.
- Azt mondod, hogy tudod, milyen jó érzés? – kérdezte mocskosan, és éreztem, ahogy lángba borul az arcom. Csendben maradtam, miközben az egyik kezével megragadta a csípőmet, és magához húzott.
- Akkor tudnod kell, hogy is működik ez, igaz? Már érintett meg férfi, szóval mennie kell – suttogta rekedtesen, a zöld tekintete az ajkamra vetődött.
A szívem eszeveszetten vert, ahogy a hazugságom egyre nagyobb bajba sodort. Ingatagul vettem a levegőt, miközben a másik keze megtalálta a derekamat, és közben testét az enyémhez nyomta.
- Miért vagy ilyen ideges? Ennyire tanácstalan? Ha már érintettek ezelőtt, voltál már férfival, csináltál valamit? Vagy hazudtál? – kérdezte. Ziháltam, ahogy keze a fenekemre tévedt, és megmarkolta azt.
- Hmm... Valami azt súgja, hazudtál. Teszteljük az elméletem? – morogta.
Egy halk nyögés hagyta el a számat, ahogy jobban a falhoz szorított, és az arca közelebb került hozzám.
- Nekem még szűznek tűnsz ezen a területen. Biztos vagy benne, hogy igazat mondtál? Csak mert ha ennyire makacs vagy, szívesen folytatom, hogy bebizonyítsam a tévedésed. – mondta halkan, mire az ajkamba haraptam.
- Nocsak-nocsak, szépségem, tudnod kéne, hogy az ajakharapással csak beindítasz engem – mondta rekedtesen, én pedig nagyot nyeltem.
Jót szórakozott a nyilvánvaló idegességemen és ellenkezésemen. Megemelte a fejem, hogy találkozzon a tekintetünk.
- Elérhetem, hogy jól érezd magad, hogy... élvezetes legyen – turbékolt, mocskos szavaitól kitágultak a szemeim.
- Feladod a hazugságod, vagy folytatnom kell? – suttogta, hüvelykujja végigsimított az alsó ajkamon. Az agyam nem működött rendesen, és reszketve vettem a levegőt.
YOU ARE READING
Captain Styles (magyar)
FanfictionSzellemes, bájos és jóképű. Harry Styles kapitány minden idők egyik legrettegettebb kalózaként uralta a tengereket. Városokat és falvakat támadott meg, kifosztotta azokat minden kincsükből. Meg volt benne a nagylelkűség arra is, hogy ezt mind megmut...