Már egy hete, hogy Harry felvitt a hajójára, és vitorlát bontott. Be kell ismernem, most már minden pillanatát imádom. Minden történés izgalmas és új a számomra, ráadásul mindig is éheztem a kalandot, amibe most belecsöppentem.
A maga fura módján, de Harry hagyta, hogy azt az életet élhessem, amiről álmodtam: távol vagyok az otthonomtól, felfedezem a világot és közben jól érzem magam. Még ha el is rabolt engem az elején, egyáltalán nem úgy viselkedett, mint egy elrabló. Helyette egy elkényeztetett gyerek, aki imád a feje után menni, és mikor nem az ő kedve szerint mennek a dolgok, kidobja a hisztit.
Szóval, lényegében úgy viselkedik, mint egy nyeretlen ötéves.
De már hozzászoktam az éretlen oldalához, csak úgy, mint a komolyhoz. Tudja, miről beszél, mikor parancsokat osztogat a legénységének, és nem szeret semmiféle pontatlanságot a hajóján. És mégis, imádta, hogy a csapata közben poénkodik és jól érzi magát. Az egyetlen dolog, amiért még mindig bajba kerültem, azok a bipoláris hajlamai. Az egyik pillanatban vidám, a másikban pedig dühös.
Ő a legfurább kalóz, akiről valaha hallottam.
Harrynek rengeteg kedves és lenyűgöző dolga van a hajón, de a zuhanyzók nem tartoznak közéjük. Egyetlen egy zuhanyzó van, ami lényegében egy hatalmas lavor, amibe vizet lehet tenni. Szóval inkább passzoltam, főleg, hogy az egész a fedélzet kellős közepén volt. Nem álltam készen arra, hogy egy halom perverz jalóz előtt levetkőzzek.
Kisétáltam a szobánkból, és a fedélzetre mentem. Összekulcsoltam a kezeimet a fejem fölött, megkönnyebülten felsóhajtottam, ahogy a nap fényesen ránk ragyogott. Mosollyal az arcomon fordultam a tenger felé, a kék hullámok a hajó oldalához csapódtak, miközben a nap fénye visszaverődött a víz felszínén.
A hajó oldalához sétáltam, nekidőltem a fának, és bámultam a tengert. Annyira megnyugtató és gyengéd volt, elég szerencsések voltunk ahhoz, hogy elkerüljük a vihart.
Meglepődve megugrottam, mikor két kéz fonódott a csípőmre, és egy fej hajolt a vállamra. Felé fordultam, ekkor láttam meg Harryt. Rámosolyogtam, amit viszonzott, majd a horizontra vezette a tekintetét.
- Élvezed a kilátást? - kérdezte. Újra előre fordultam, figyeltem a hullámokat.
- Igen, nagyon – feleltem őszintén.
Harry bólintott, elengedte a csípőmet, hogy mellém léphessen. Kezeit a hajó szélén pihentette, zöld szemei a nyílt vizet kémlelték.
- Örülök, mert így úgy érzem, hogy jó döntést hoztam, mikor magammal hoztalak – mondta, majd felnevetett.
- Volt választásod? - kérdeztem, mire elvigyorodott.
- Nos, el is pusztíthattam volna mindent, de helyette megkaparintottam egy gyönyörű hölgyet, aki most az egyszerű hajóm fedélzetén áll - jegyezte meg, miközben rám kacsintott.
Elpirultam, a földre szegeztem a tekintetem, közben egy apró mosoly került az arcomra.
- Köszi...
- Harry felnevetett.
- Bella?
- Összeráncolt szemöldökkel néztem vissza rá.
- Hmm?
- Nem hazudtál, mikor azt mondtad, jól érzed itt magad, ugye? - kérdezte, és nem tehettem róla, a mosoly szétterült az arcomon. Harry Styles, a kalóz, akinek elvileg nincs egy darab gyengesége se, ideges amiatt, amit erre válaszolok. Ez igazán aranyos.
YOU ARE READING
Captain Styles (magyar)
FanfictionSzellemes, bájos és jóképű. Harry Styles kapitány minden idők egyik legrettegettebb kalózaként uralta a tengereket. Városokat és falvakat támadott meg, kifosztotta azokat minden kincsükből. Meg volt benne a nagylelkűség arra is, hogy ezt mind megmut...