Felnyögtem, ahogy Harry hozzám préselte magát, egy önelégült mosoly került az arcára.
- Mi a baj, Bella? – suttogta halkan a fülembe.
Mély levegőt vettem.
- M-muszáj ellátnom a hátadat – mondtam frusztráltan, mire megnyalta az ajkát, és elvigyorodott.
- Én más kötelességet látnék el – felelte csábítóan, és kikerekedett a szemem, ahogy fejét a nyakhajlatomba tette.
Lélegzetétől akaratom ellenére is remegni kezdtem.
- H-Harry... - nyögtem, nem tudva, hogyan szabadulhatnék.
- Shh, ne küzdj ellene, Bella – suttogta, ahogy csókokkal hintette be a nyakam.
Felnyögtem.
- Elég – mondtam gyengén.
Felkuncogott, éreztem a vigyorát a bőrömön.
- Annyira ártatlan vagy, Bella.
Nagyot nyeltem.
- Azt hittem, nem kedvelsz – jegyeztem meg, mire elhajolt tőlem, ráncok jelentek meg az arcán.
- És miért gondoltad ezt? – kérdezte, én pedig felsóhajtottam.
Épp, hogy kikerültem a szituációból, máris egy másikban találtam magam.
- Olyan goromba és dühös tudsz lenni időnként – vallottam be, elnézve tőle.
Hallottam, ahogy mély levegőt vesz, mielőtt cirógatni kezdte volna az arcomat, arra késztetve, hogy visszanézzek rá.
A szeme megbánással volt tele, ahogy gyengéden rám mosolygott.
- Nem akartam olyan lenni veled, de csak ezt ismerem – mondta.
- Tényleg? – kérdeztem, mire bólintott, szeme intenzíven égett.
- Azért bánok keményen veled, mert fontos vagy a számomra.
Kisebb ráncok jelentek meg az arcomon.
- De... Csak két napja vagyok itt – mondom zavartan, és valami átvillan a tekintetén, mielőtt elmosolyodna.
- Érzek valamit irántad, Bella. Valamit, amit nem tudok megmagyarázni – suttogta, majd közelebb hajolt, felgyorsítva ezzel a szívverésem.
- H-Harry, én... - kezdtem, de félbeszakított, ahogy ujját az ajkamra tette.
Elvigyorodott.
- Ne akarj rávenni, hogy magyarázkodjak, nem fog működni – kötekedett, mire megráztam a fejem.
- Nem foglak - vágtam rá gyorsan.
Harry teste még mindig hozzám simult, ahogy csapdába estem alatta.
- Jó kislány, gyorsan tanulsz – mondta, én pedig megforgattam a szemem.
- Le... Leszállnám rólam? – kérdeztem szégyenlősen.
- Inkább nem, eléggé bejövős ez a helyzet, nem gondolod? – pajkosan rám kacsintott.
Felnyögtem, ahogy keze a csupasz hasamra tévedt.
Összeráncolta a szemöldökét, mikor lenézett a hasamra. Tekintete komollyá vált, káromkodva tépett le egy darabot a pólómból, ami már egyáltalán nem fedett semmit.
YOU ARE READING
Captain Styles (magyar)
FanfictionSzellemes, bájos és jóképű. Harry Styles kapitány minden idők egyik legrettegettebb kalózaként uralta a tengereket. Városokat és falvakat támadott meg, kifosztotta azokat minden kincsükből. Meg volt benne a nagylelkűség arra is, hogy ezt mind megmut...