19

686 127 45
                                    

*تام و كريس مست تو محوطه خارج از فيلمبرداري ان *
تام :*ميخنده و ميزنه رو بازو كريس*خداي من!..(سكسكه)هلا زد چشمت رو در اورد...
كريس:(سكسكه)اره!ديدي!..درد داشت.
تام:من هلا رو ميكشم.
كريس:نه!اون خواهرمونه(سكسكه)...
تام:ولي به تو اسيب (سكسكه)زد و من ازش بدم مياد...
كريس:ولي اينا همشون فيلمه تام!
تام:(دست روي خراش گونه كريس ميكشه) ولي اين خراش واقعيه!بزار بوسش كنم شايد خوب بشه.
كريس:*بلند ميخنده*من بچه نيستم تام!
تام: *صندليش رو ميكشه جلوتر و يقه كريس رو ميگيره و پافشاري ميكنه*نههه !تو به اين بوسه سحراميز(سكسكه) نياز داري ،بوست كنم ديگه درد نميكشي...
كريس*تسليم ميشه و گونه اش رو مياره جلو و همزمان سكسه ميكنم*:باشه ،بوسم كن.
تام*لبخندي از رضايت ميزنه و دستش رو ميندازه دور گردن كريس و شلخته گونه اش رو ميبوسه كه باعث قلقلك كريس ميشه*حالا بهتر شد (سكسكه)ببين ديگه درد نميكنه.
كريس:اره ديگه درد نميكنه!اوه پسر دير وقته!
تام :*دست كريس رو ميگيره* بيا بريم خونه
كريس:من مست و تو ديوانه مارا كه برد خانه؟
*جفتشون با سرخوشي ميخندن و متوجه نگاه خنثي رابرت نميشن كه روبه روشون ايستاده*
رابرت:*سرفه ساختگي ميكنه*پاشيد ببينم!گروه فيلمبرداري منتظرتونه بعد مست كرديد!اوه خدا...كريس!كي صورتت رو ليس زده!
كريس:* تام رو محكم بغل ميكنه و سرش رو به سينه اش فشار ميده تا كسي تام رو ازش نگيره*به تو چه!به اين ميگن(سكسكه) بوسه سحراميز،هر كسي هم نميتونه ازشون داشته باشه.
رابرت:فهميدم كار كيه.بيخيال، پاشيد بريم خونه ،گروه اونجرز هم اونجا هستن.
تام:*به زور سرش رو از سينه هاي عضله ايي كريس بلند ميكنه:با ماشينت مارو ميرسوني؟
رابرت:نه با اسب سفيدم ميبرمتون.
تام:*رو به كريس ميكنه*اين قراره هيجان انگيز باشه كريس.
كريس:*گونه هاي تام رو ميبوسه*من ميتونم شاهزاده سوار بر اسب سفيدت باشم تام!با من سوار اسب ميشي؟(سكسكه)
تام:اره(سكسكه)اره سوار ميشم پرنس كريس...
رابرت:خدايا چي خورديد شما دوتا!راه بيوفتيد ببينم خرساي گنده!
كم مونده جلو من همو قورت بدن!!

رابرت:خدايا چي خورديد شما دوتا!راه بيوفتيد ببينم خرساي گنده!كم مونده جلو من همو قورت بدن!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
fun time with avengers 1 (complete✔️)Where stories live. Discover now