لوكي:ميگم برو باهاش حرف بزن از زير زبونش بكش
ثور:نميرم.
لوكي:ولي من فقط يه كار ازت خواستم !
ثور:گفتم كه حرفم يكيه ،من پيش اون مردك زشت نميرم
لوكي:استار لرد كه خوشتيپه! كجاش زشته؟
ثور:وات د فاك لوكي! از كي تاحالا بهش ميگي خوشتيپه؟اون فقط يه ساندويچ با يه ادم چاق فاصله داره!
لوكي:عااام!ببين منظوري نداشتم، فقط ميخواستم...
ثور:*حرصش ميگيره و لباس هاش رو درمياره و به تك تك عضله هاي بازو و شكم و رون پاش و... اشاره ميكنه* ببين!اين عضله اس اينم عضله اس ،عضله عضله عضله عضله ...كل بدنم پر از عضله اس كه تو عاشقشوني! *دست هاي لوكي رو ميگيره و ميزاره روي بدنش*من خداي رعدم ،و خداي عضله هاي جذابم ،ولي اون چي؟يه استار كوچولو !اون دقيقا كجاش خوشتيپه؟!هوووم بهم بگو !
لوكي:*بازو ثور رو نوازش ميكنه*عاااح خداياا ثور! تو جذابي و خفن و پرفكت ولي من فقط ميخواستم بهت بگم بري زير زبون استار لرد رو بكشي و بفهمي چجوري گروت رو پرورش دادن!
همين!ثور:هاااح!همين!همين رو ميخواستي بدوني؟
لوكي:اره فقط همين رو ميخواستم بدونم چون دوتا بزرگ كردم و خواستن از زير دستم فرار كنن 👇🏻اونا اصلا شبيه به گروت نبودن و مدام از اين طرف اتاق به اون طرف اتاق فرار ميكردن تا اينكه به زور چپوندمشون تو گلدون
لوكي:ببينم ثور تو حسوديت شد من گفتم استار لرد خوشتيپه!
ثور:من!نه ! عمرا!چرا بايد به اوني كه اصلا به نظر تو خوشتيپ نيست حسوديم بشه!نه من اصلا حسوديم نشده ...
لوكي:خوبه خيالم راحت شد، پس برو ازش بپرس
ثور:ميتونم به گامورا زنگ بزنم ،از اون ميپرسم
لوكي:تو از كجا شماره اونو گير اوردي؟
ثور:گروت بهم شماره اش رو داد...
لوكي:بعد چرا بايد از گروت شماره دوست دختر استار لرد رو بگيري؟
ثور:براي اينكه از حوادث بين كهكشاني مطلع باشم تا يك زماني دشمنان مارو قافلگير نكنن...
لوكي:هر وقت كه گنده گنده حرف ميزني يعني يه گندي زدي...
چيكار كردي؟ثور:قسم ميخورم من موتور سفينه استار رو خراب نكردم
لوكي:وات؟!تو چيكار كردي؟!بخاطر همينه كه نميري از استار بپرسي!...
ثور:ازم نپرس...
•دوست داريد اينجوري پارت هاي بلند بزارم يا نه پست هاي كوتاه رو دوست داريد؟•
YOU ARE READING
fun time with avengers 1 (complete✔️)
Randomبه بوك اول فان تايم و دنياي زيبا و رنگارنگ شيپ هاي دوستداشتني خوش اومديد🙂 "اينجا لحظات خنده داري رو ميبينيد كه تو فيلم ازشون خبري نبوده😁" ❤️💛💚💙💜💗 ♥️Love Is Love ❤️ ❤️💛💚💙💜💖 and I die for ♥️Stucky♥️ ♥️Thorki♥️ ♥️Ironstrange♥️ captain ⚓️♥️...