3. Fejezet

64 8 1
                                    

Luciána/Hold/Lakota/Cseppkő szemszöge:

  Luciána a sebét nyalogatva feküdt. Felnézett amikor betája, Hegy letelepedett mellé, ugyanolyan gondterhelt tekintettel.

-Valami baj lenne a falkák között Alpha?- kérdezte a nőstény, de már úgyis tudta a választ. Rengeteget beszéltek róla, de soha semmire se jutottak.

-Hegy, mesélj nekem erről a Karvalyról.- utasította, mire Hegy szeme felcsillant. Amióta találkozott a hímmel nem hagyta békén Luciánát, állandóan mászkált utána, hogy engedjék be a falkába.

-Beakarjuk venni a falkába Alpha?- kérdezte.

-Megfordult a fejemben. Kellenek harcosok.- Luciána bólintott Hegynek, jelezve, hogy elkezdheti. Útközben egyszer-kétszer kinézett a térre, ahol a gyógyítók a sebesülteket látták el, de általánosságban nem vette le tekintetét a vöröses betáról.

-Mit szólsz hozzá?- fejezte be Hegy. Teljesen kicserélődött amióta a hímről beszélt.

-Majd szólok, hogy mit döntök. Addig is, arra kérnélek meg, hogy keresd fel és hozd el ide.- Hegy bólintott, és rögtön indult is ki a táborból. Luciána egy pillanatra betája után nézett, majd elindult testvéréhez, Holdhoz, hogy jelentse a sebesülteket és, hogy ki milyen állapotban van. Ahogy belépett a barlangba a gyógynövények, és a vér szaga csapta meg az orrát, mire elfintorodott. Sosem bírt sok ideig a gyógyító barlangban tartózkodni, de amióta Alpha lett nem kerülhette el. Próbálta lassabban venni a levegőt, mert az erős szagoktól megszédült, és megindult testvére felé. Hold éppen Gém fejét borogatta. A hímet a csatában egy jó nagy ütés érhette a fején, mert eszméletét vesztette, és bár már ébren volt sokat aludt, és folyamatosan szédült. Hold mellett Tulipán, és Kalász ült.

-Szerencse, hogy ott voltatok, és éppen győgynővényt gyűjtötettek, különben néhányan már nem lennének köztünk. - Mondta Hold szomorúan, amikor meglátta nővére közeledtét. -Szia Luciána! - Köszönt rá, és próbált vidámnak tűnni.

-Szia, csak a sebesültekről jöttem érdeklődni... - Kezdte, de a gyógynövények illata az orrába szállt, és elhallgatott. Hold gyorsan felsorolta a sebesülteket, és állapotukat, aztán Luciána aggódó szemeibe bámult, és határozottan megszólalt.

-Erős falkánk van Alpha, összetartó tagokkal, a sérültek remekül viselik a fájdalmukat. Szerintem mindenkit meg tudunk gyógyítani! - Mondta Hold öszintén, Hold a mellette ülő két gyógyitóra nézett. Kalász aggódva nézte a bátját. Luciána hálásan bólintott, és kiindult a barlangból, mikor testvére utána szólt.

-Betával mi történt egyébként? Sosem láttam még ilyen elevennek. Mindig meggondoltnak, és nyugodtnak ismertük őt. - Kérdezte, mire Luciána gondterhelten bólintott. "Ezek szerinte másnak is feltűnt" Gondolta, de csak ennyit mondott:

-Biztos csak a csata izgatta így fel.- Látta, hogy Hold bólint, de tudta, hogy testvére nem hisz neki. Mégis hálás volt, hogy nem firtatja tovább a dolgot. Amikor kiért a barlangból megkönnyebbülten beszívta tüdejébe a friss levegőt, és visszaindult barlangjába, ahol Hegy várta a fekete harcossal, Karvalyal.

  Hold felállt Gém mellől, és végignézett a barlangon. Galamb épp Margarétát és Kórót küldte ki pókhálóért. Hold megdöbbenve vette észre, hogy a visszavonult Gerlice is a barlangban tartózkodik, aztán megértette miért. A gyógyító aggodalmasan tisztogatta lánya Kamilla sebeit, miközben a tőle nem messze fekvő Gémre pillantgatott. Nem akarta más gyógyítóra bízni kölykeit, és Holdnak nagyon jól esett, hogy Gerlice megbízott benne, és rábízta Gém kezelését. Szöcske anyja mellett ült, és a gyógynövényeket adogatta neki szaglás alapján. Hold meglepődött mennyire jól megismeri őket vakon is. Gerlice fiára nézett, és rámosolygott.

Farkasok (3. rész)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora