8. Fejezet

77 7 6
                                    

Négy testvér szemszöge:

  Drapp óvatosan sétált a sáros avarban. A hím meg-meg állt, és orrát a levegőbe emelve szimatolt. A talaj teljesen felázott az egy hete tartó esőzés miatt. A hideg időnek azonban volt egy pozitív oldala is. A falkák kevesebbet mászkáltak, és támadást sem mertek megkockáztatni, így nagyrészt edzéssel, gyüjtögetéssel, és vadászattal foglalkoztak, hogy felkészüljenek a télre. A falkában most nem voltak kölykök, a tanulókat pedig már egytől egyig teljes falkataggá tették. De nem csak ennek volt köszönhető a falka jóléte. A Luciána által kitalált csoport rendszerek továbbra is remekül megállták a helyüket. Most is majdnem minden csapat kint volt. Hold monoton tempóban ment a hím oldalán, aki most lefékezett, és elégedetten pillantott csapatára.

-Megjöttünk. - Jelentette ki, ahogy megérkeztek a megszokott helyre. Az apró kikopott erdőrész az utóbbi időben csoportuk tábor helyévé vált, mindig itt váltak el, és itt találkoztak a megbeszélt időben. Hold az utóbbi időben egyre inkább érezte úgy, mintha egy külön, apró falka lennének, sok másik falkával szövetségben. Kezde megszokni Drapp parancsolgatását is, és azt is, hogy Drapp gyakran Betájaként kezelte, és ha épp nem ér rá, ráhagyja az irányítást. Azt is megszokta, hogy mivel ő volt az egyetlen gyógyító a csapatban, gyakran társultak hozzá kémek, vagy éppen vadászok, segíteni.

-Pipacs, te menj Holddal. Fel kell készülnünk rá, ha korábban esik le a hó, és addig mindenből be kell raktároznunk télre. - Mondta, mire Pipacs bólintva Hold mellé állt. Hold az utóbbi időben egészen megkedvelte a fiatal kémet, aki gyakran tartott vele, és kém létére kezdte elsajátítani a gyógynövények felismerését. A fehér nőstény kiskorában sok időt töltött a gyógyító barlangban, mivel anyja is gyógyító volt, és két testvéréből is gyógyító lett.

- Tőzeg, Körömvirág ti menjetek vadászni, és Fürj is veletek megy. Mi Bikával, és Folyammal körbenézünk a területen. Találkozunk, amikor a nap a legmagasabban jár - Hallotta Hold a háta mögött Drapp utasításait, mire elmosolyodott. Emlékeiben még élt a kölyökkori félénk kis Drapp. Most mégis, úgy irányított, mintha mindig is ezt tette volna.

-Először megint pókhálót keresünk? - Szólt Pipacs kizökkentve Holdat gondolataiból, aki csak bólintott a fiatal kém felé, aki már meg is indult a fák között a megszokott úton.

  Lakota a bokrok alatt sétált, mancsai kissé belesüppedtek a sárba, ami miatt nem maradhattak egy helyben sokáig. Mellette járőre többi része ment, és mindig amikor rájuk nézett megkellet állnia, hogy elnevesse magát. Bár mindegyikük furcsán nézett ki, a legnagyobb különbség Agancson és Esőn látszott, akiknek máskor dús bundájuk vizesen ragadt testükhöz.

-Várj, Lakota, te is hallod?- szólt előre Eső, mire Lakota hegyezni kezdte fülét. Az eső egyenletes kopogásán kívül nem sok más hallatszott, de a szél mintha beszélgetést sodort volna Lakotáék felé.

-Igen, nézzük meg mi az.- bólintott Lakota, látva, hogy Agancs és Medve izgatottan összenéz. A járőr lassan indult el, ügyelve, hogy nehogy elárulják, hogy a közelben vannak. Egyszer-kétszer valamelyikük megcsúszott a rothadó elázott leveleken, de egyébként probléma mentesen közeledtek a hangok felé. Akác aki elölre sietett Lakotához és most a öregedő kémmel könnyedén sétált, hála mindkettejük hosszú lábaiknak hirtelen mefeszült.

-Az ott nem Karom...?- kérdezte oldalra bámulva. Kinyújtva nyakát és szemét meresztgetve próbálta Lakota észrevenni vöröses hímet, akit teljes szívéböl gyűlölt.

-Ha igen innen nem menekül, ezt garantálom.- morogta, és önkéntelenül is belevéste körmeit a nedves földbe. A hím, aki gondolkodás nélkül segített Halnak és aki megpróbálta Lakota kölykét megölni valóban a közelben sétált, de nem egyedül. Oldalán ment a falka néhány fiatalja, akik izgatottan, egyesek áhítattal hallgatták. Elsőnek Lakota nem is a vöröses fekete bundát pillantotta meg, hanem a mellette menő, szinte hozzásimuló Tulipánét. -Tulipán mit keres mellette?- kérdezte haragosan, és egy pillanatra hálát adott az égnek, hogy Virágot elküldte Babérral gyógynövényeket keresni.

Farkasok (3. rész)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin