7.

149 11 0
                                    

ခြဲခြာျခင္းရဲ့တမ္းတျခင္း

အပိုင္း (7)

လဲၿပိဳသြားတဲ့ႏွလုံးသား

"‌နားေထာင္စမ္း ရမက္ေသြး နင့္ကိုအျမန္ဆုံး ပ်ိဳ့သီရိနဲ႔လက္ထပ္ေပးမယ္ ငါေသတာျမင္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ အဲ့ဒီလိုရြံဖို့ေကာင္းတဲ့အလုပ္ေတြကိုဆက္လုပ္လိုက္ ငါ့ကိုအေမတေယာက္လို့ေတြးေသးတယ္ဆိုရင္ အဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔အျမန္ဆုံးလမ္းခြဲ သြား ငါ့မ်က္စိေရွ႕ကထြက္သြား"
"အေမ ကၽြန္ေတာ္ေျပာတာကိုလဲ နဲနဲေလာက္နားေထာင္ေပးဦးေလ "

အေမကေတာ့မ်က္ႏွာလြဲထားတယ္ မ်က္ရည္ေတြကလဲအဆက္မျပတ္က်ဆင္းေနၿပီး‌ အရမ္းကိုနာက်င္ေနပုံေပါက္ေနတယ္

ေဘးနားက အဖြားနဲ႔ဦးေလးကလဲ ကၽြန္‌ေတာ္ကိုအျပစ္တင္ၿပီးေျပာဆိုေနၾကတာ ေတာ္ကေလာကနိယာမကိုေဖာက္ဖ်က္တဲ့အက်င့္မေကာင္းတဲ့ေကာင္ကိုျဖစ္လို့

ဒါေပမဲ့ ကၽြန္တ္ောနားမဝင္ဘူး အေမကိုပဲၾကည့္ရင္း ေျပာခ်င္ရာေျပာခ်ပစ္တယ္

"သူကို့ပဲသေဘာက်တာ မိန္းမေယာက်ာ္းရယ္လို့မဟုတ္ဘူး သူ႔ကိုဒီအတိုင္းခ်စ္မိသြားတာ ကၽြန္ေတာ့္ဘဝမွာသူမရွိရင္ မျဖစ္ဘူး ျပန္စဥ္းစားပါဦး အေမလဲသူ႔ကိုသေဘာက်တာပဲဟာ"
"ငါသူ႔ကိုခ်စ္တယ္ဆိုတာ သားတေယာက္အေနနဲ႔ ေဆြမ်ိဳးတေယာက္အေနနဲ႔ ခ်စ္တာ သမက္တေယာက္အေနနဲ႔မဟုတ္ဘူး "
"အေမ ကၽြန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ခြင့္ျပဳေပးလို့ကၽြန္ေတာ္မေျပာပါဘူး ေစာင့္ပဲေစာင့္ၾကည့္ေပးပါ ကၽြန္ေတာ္တို့အခ်စ္ေတြကိုၾကာလာရင္အေမျမင္လာမွာပါ "
"မရဘူး ငါ့သားက အျပင္မွာ ေဂးခ်င္တိုင္းေဂးေနတာကိုငါကလြတ္ထားရမွာလား အဆိပ္ပင္ကိုေရေလာင္းတဲ့ထဲမွာငါမပါဘူး နင္ငါ့ကိုလာေျဖာင္းျဖမေနနဲ႔ ငါေျပာတဲ့အတိုင္းလုပ္ ဒါငါ့အမိန႔္ပဲ"

"လာျပန္ၿပီဒီအမိန႔္ပဲ အဲ့ဒီအမိန႔္ေတြကိုကၽြန္ေတာ္ဘယ္အခ်ိန္အထိနာခံေနရဦးမွာလဲ ငယ္ငယ္ထဲကအေမ့ရဲ့အမိန႔္ေတြေအာက္မွာႀကီးျပင္းလာရတာ ေတာ္ေလာက္ၿပီ ေက်းဇူးျပဳၿပီးကၽြန္ေတာ့္ကိုဒီတခုေတာ့လုပ္ခြင့္ေပးပါ က်န္တဲ့တသက္လုံးအေမေသဆို‌ေသရွင္ဆိုရွင္ပါ့မယ္ဗ်ာတကယ္ပါ အေမရယ္ "

(Complete)ခြဲခြာျခင္းရဲ႕တမ္းတျခင္း ,bl.( real life stoty)Zgi VersionWhere stories live. Discover now