Moikka taas kaikille! Ihan ensiksi, mä pahoittelen tätä hyyyvin pitkää taukoa. Tuntuu että oisin kirjottanu viimeks joku vuos sitte, mut taas sitä ollaa täs! Kesäloma kulu sekunnissa loppuun ja taas sitä ollaan koulussa. En tosiaan päässyt ruotsinkieliseen lukioon yhteishaun myötä, joten suuntasin kakkosvaihtoehtona olleeseen lähilukiooni, joka ei kuitenkaan kovin lähellä sijaitse, kun keskustassa en asu😅
Tää kirjoitustauko johtuu siitä että lukujärjestykset tuli jo heinäkuussa ja aloin stressaamaan rankan jakson takia koulunkäyntiä. Enskuun lopussa koeviikko ja osa kokeista laitettiin jo ennen koulujen alkua wilmaan ja mulla on koeviikolla 4 kielten koetta peräkkäisinä päivinä +kemia, fysiikka ja matikka sit niiden jälkeisenä päivänä. Juurikin tämä on nostanu stressitasot kattoon ja en oo saanu aikaseks tehä oikeen mitään.
Tilin nimi myös vaihtui! Nykyään löydätte mut nimellä @elllawrites. Täytin kesällä vuosia ja näin! Toivottavasti saisin takas sen hävinneen kirjotusmoodin ja saisitte lisää lukuja!
Joku myös kysyi hahmojen esittelyitä. Kuten lupasin, ne ovat jo työn alla!
Tässä teille kummiski uutta lukua, hope u like it<3
luv u, ella❤️Kävelen autolle Oliverin tuella, mutta pystyn silti itse kävellä jonkin verran. Istahdan etupenkille ja selaan snapchattia. Oliver laittaa mulle kuvan itsestään ja kysyy minua hänen luokseen yötä ja vastaan hänelle upealla kuvalla naamastani että tulen ehdottomasti.
"Iskä oon sit menossa Oliverille tänää yötä", sanon ja isäni nyökkää.
"Tiedän että olette varmasti tästä kuulleet jo mutta käyttäkää ehkäsyä jos teette jotain. Te ette oo vielä valmiita vanhemmiksi", isä toteaa ja pyöräytän silmiäni.
"Joo joo, kuultu on koulussa jo sadat kerrat", vastaan.
Saan Oliverilta taas snapin ja avaan sen. Oliver nauraa vaan että isä varmaan luulee et me ollaan tekemäs jotain peruuttamatonta. Vastaan vaan parilla itkunauruemojilla ja sydämmellä pojalle hymyillen katsahtaen häneen.
Isä ajaa auton pihaamme ja kävelen vaivalloisesti sisälle hakemaan tavaroitani. Otan tavarani kantoon ja Oliver ottaa minut syliinsä. Suljen oven takanani ja poika kantaa minut takaovestamme kohti taloaan. Pääsemme terassille ja poika laskee minut penkille aukaistaakseen oven. Jatkan matkaa itse kävellen kohti valkoteemasta taloa.
"Oot sää niin ihana kyl", Oliver toteaa ja suutelee minua kun seisomme korotetun katon kohdalla pääaulassa.
"No hahah joo tosi", vastaan pojalle pörröttäen tämän hiuksia.
"Mun huone on täällä", Oliver kertoo ja johdattaa minut yläkertaan. Huone avartuu upeasti vinokattoisena, siten että korkeimaan kohtaan on tehty parvi. Parvelle on sijoitettu vierassänky. Oliverin huone on siististi sisustettu ja kaadun tämän sängylle, joka on ihanan pehmeä.
"Oispa omaki sänky tällänen", sanon ja suljen silmäni. Oliver kaatuu viereeni kylelleen halaten minua. Poika silittää sileää poskeani ja jään makaamaan halaukseen Oliverin kanssa sängylle, samalla kun tuo silittää poskeani.
"Miks sun pitää olla niin söpö?" Oliver kysyy ja hymähdän.
"Voit kysyy mun vanhemmilta ton kysymyksen, et miks ovat luoneet tälläsen ihmisen maailmaan", sanon pojalle ja halaan tätä paremmin.
"Eiku oikeesti oot nii söpö. Sun silmät on tollaset ihanat kiiltävät ja sit noi sun tummat hiukset korostaa niit vaa entisestää", poika sanoo hiljaa ja aloittaa suudelman välillämme. Vastaan siihen, mutta kuitenkin hellästi ja varoen. Poika painaa huulensa kaulalleni ja alan kikattaa siitä. Oliver katsoo minua tekonsa jälkeen.
"Eikai sattunu?" poika kysyy hellästi ja pudistan päätäni nauraen.
"Kutittaa vaan", sanon ja poika tekee lisää muutaman samallaisen jäljen ensimmäisen viereen ja suoraan kaulani etuosaan. Vuorostani painan huuleni hänen kaulalleen korvan viereen. Poika naurahtaa ja nappaai minut halaukseensa.
"Oot niin ihana ja tärkee et en antais sua mistään hinnasta pois", Oliver sanoo ja halaa minua pitkään, että nukahdan hänen viereensä.
"Adaa, herää", Oliver herättää minut illasta.
"Mitä?" kysyn ja nojaan poikaan.
"Meiänhä piti mennä powerparkkii huomenna, edellee samaa mieltä?" Oliver kysyy ja nyökkään.
"Todellaki! käyn hakee aamulla tavarat ja sit oon valmis lähtöön", vastaan ja nojaan edelleen poikaan.
"Jes, vihdoin kaveriki mukana siel! Haluuks käydä paljussa jos käyn laittaa lämpenemää sen?" Oliver toteaa perään.
"Jos sul on sellane nii mikäettei", sanon ja lähdemme takapihalle lämmittämään paljua.
"Onneks laitoin tähä eilen vedet jo valmiiks nii ei tarvi täyttää sitä", Oliver sanoo.
"Munko takia sää sen täytit?" kysyn ja poika nyökkää.
"Ihana oot", sanon ja halaan poikaa.
"Hei se palju ois valmiina, mennään", Oliver sanoo ja kipitän pojan perään tämän huoneeseen.
"En ny tiiä viitinkö tullakkaa, mulla ei oo bikineitä mukana ja äiti ja Veera nukkuu jo", sanon.
"Ei se haittaa, tuu ilman bikineitä sitte", Oliver sanoo ja pussaa minua otsaan.
Nappaan sängyltä pyyhkeeni ja odotan Oliveria mukaan joka ottaa minut syliinsä, etten rasita nilkkaani liikaa. Oliver laskee minut portaille ja tiputan pyyhkeeni päältäni kun laitan sen naulakkoon. Astun paljuun ja istahdan penkille.
"Sä oot niin kaunis", Oliver toteaa.
"Sä oot vaan ihana", sanon pojalle ja liikun hänen syliinsä nojaten häneen.
"Mistä puhutaan?" Oliver kysyy ja kohautan olkiani.
"Mulle käy kaikki", vastaan ja nojaan poikaan.
"Miks sä vajosit mun tasolle asti?" poika kysyy minulta.
"Miten niinku vajosin? Mut olit niin kiltti ku autoit mua monesti ja näi. Vaikkakin aluksi pidin hyvin matalaa profiilia ihastumisien suhteen, varsinki lätkäjätkiin."
"Entä jos en ookkaan lätkäjätkä? Kesätauko loppuu kummiski kohta ja en tiiä mitä teen harrastuksen kaa", Oliver sanoo.
"Kyl sää oot aina mulle lätkäjätkä. Ja tottakai jatkat jääkiekkoa, et turhaan oo joukkueen kapteeni!" sanon pojalle joka silittää selkääni.
"Harvinaisen hyvä pointti, kyl mä taidan olla sun lätkäjätkä meidän koko loppuelämän", Oliver sanoo ja aloittaa hellän suudelman välillämme.
YOU ARE READING
falling in love💕 || in finnish
Romance"Vittu voiksä ny vaan uskoo, mä rakastan sua enemmän ku ketään muuta?" "Mä uskon sua. Mäkin rakastan sua. Yli kaiken." Ada, 16-vuotias tyttö joka muuttaa Kuopiosta Ouluun isän työn perässä. Adan isän valmennettaviin kuuluu valitettavasti saman ikäis...