Taas vähän uutta osaa! En usko miten mulla on näin hyvä tuuri, nimittäin mut valittiin mun oman harrastuksen lajivalmentajaksi!😍 Oon oottanu tätä hetkee sen kokonaiset 5v ja vihdoin se toteutu! Onneks treenit alkaa vasta syksyllä, ja ei ole mitään kiirettä suunnitella niitä valmiiksi! Ja mulla on peruskoulua enään 3 päivää jäljellä! Tsempit vikoihi päiviin!
luv u
-ella❤️"Mitä siinä sit tapahtuu?" Oliver kysyy.
"Kaikenlaista", vastaan hiljaa.
"Vau ompa tärkee tieto", hän vastaa ja naurahdamme yhdessä.
"Mut joo, kaikenlaista. Just täydellistä meille."
"Uskon kyl", poika vastaa ja kaadun selälleni. Katselen taivasta ja Oliver kaatuu viereeni.
"Toi tähti on yhtä kaunis ku sinä", Oliver toteaa ja osoittaa yhtä kirkasta tähteä.
"Ja tuo sen viereinen on yhtä komee ku siä", vastaan.
"Meidän kannattais lähtee ehkä kotiin päin", Oliver vastaa ja nyökkään.
"Kunha saat ensi kiinni!" lähden juoksemaan kohti aaltoja.
"Ada! Varo!" kuulen juuri kun astun kuoppaan ja kuulen kun jotain räsähtää. Kaadun maahan pidellen jalkaa ja itkua pidätellen.
"Sattuuko?" Oliver kysyy ja nyökkään. Kipu on pahempi mitä polvessa kun se meni paikoiltaan.
"Saanko kattoa?" hän jatkaa ja nyökkään uudelleen.
"Pystytkö pyörittää sitä?" poika jatkaa ja pyöritän jalkaa. Katsahdan käsiini ja näen verta niissä.
"Valuuks siitä verta? Miun käsissä on nimittäi verta", totean.
"Valuu. Oot näköjää astunu lasipullon päälle joka räsähti. Jalka tais taittua vaan", Oliver vastaa ja nostaa minut ylös.
"Muita näkyviä vammoja?" kysyn ja Oliver pudistaa päätänsä.
"Ei onneksi", saan vastaukseksi ja huokaisen.
"Mää kannan sut, niin et sotke haavaa", hän jatkaa ja nappaa minut syliinsä ja antaa minulle suukon huulilleni.
"Seiso hetki yhellä jalalla tossa, kerään viltin nopee pois", Oliver toteaa ja laskee minut. Seison yhdellä jalalla ja poika nappaa minut syliinsä kun on saanut viltin ja kenkäni reppuunsa.
"Taas siä joudut pelastamaan miut pulasta", totean.
"Noh, mitäs sille voi kun tyttöystävä on noin tapaturma-altis", Oliver jatkaa ja laskee minut jäätelökioskin penkille istumaan. Oliver hakee moponsa ja nostaa minut kyytiin, tälläkertaa ihan oikein kuitenkin. Oliver antaa kypäränsä minulle ja laitan sen päähäni. Oliver hyppää itse kyytiin ja pidän hänen vartalostaan kiinni halaten.
Pääsemme pian pihatiellemme ja Oliver sammuttaa moponsa. Istun kyydissä kun Oliver työntää moponsa autotalliin, ja sitten nostaa minut syliinsä. Menemme takaovesta sisään ja sieltä huoneeseeni, jossa annan pinsetit Oliverille, joka ottaa pienen lasisirun jalkapohjastani pois. Sanon että vessan lääkekaapissa on laastareita ja Oliver hakee sieltä laastaripaketin, josta mittaamme oikean kokoisen laastarin haavaan.
"Mitä sanon äidille ku en voi kävellä?" kysyn.
"Sanot et kaaduit ku kävit vessassa ja polveen alko sattumaan uusiksi. Onhan sulla ne kepit vielä", Oliver toteaa ja osoittaa keppejä.
"Niih", vastaan.
"Oon muute lähös powerparkkiin ylihuomenna. Oisko kiinnostusta lähtee mukaan?" Oliver kysyy.
"Kattoo ny et mite pystyy kävellä", vastaan.
"Ei se haittaa vaikket vois, mä vaikka kannan sua reppuselässä koko ajan. Jos joku kysyy, sanot vaa et sulla on iso haava jalkapohjas ja kävely sattuu", Oliver toteaa ja suutelee minua.
"Vittu rakastan siuu", totean.
"Mäki sua, tapaturmanen pikkuprinsessa", Oliver toteaa ja lösähdän sängylle makaamaan.
"Mä voisin alkaa nukkumaa", totean.
"Jos sä nukut niin nukut mun kainalos, se on edellytys", Oliver vastaa ja vetää minut kainaloonsa.
"Haluan ehk kummiski vaihtaa vaatteet", sanon ja nostan paitaani ylös kunnes Oliver vetää sen alas.
"Saanko tehä tän sun puolesta?" hän kuiskaa ja nyökkään vastauksena.
"Jos saan tehä saman sulle", jatkan ja Oliver nyökkää. Sen jälkeen hän vetää paitani pääni yli ja farkkuni pois jalasta. Teen saman hänelle. Haen t-paitani komerosta ja vaihdan siellä sen. Hyppään pojan viereen ja hän vetää minut kainaloonsa.
"Hyvää yötä pikku söpöliini", hän toteaa ja silittää poskeani.
"Hyvää yötä sulle, iso söpöliini", vastaan ja suljen silmäni. Ajattelen päivän tapahtumia ja nukahdan nopeasti. Tunnen kuitenkin vielä, kun Oliver antaa suukon otsalleni ja itsekkin nukahtaa.
ESTÁS LEYENDO
falling in love💕 || in finnish
Romance"Vittu voiksä ny vaan uskoo, mä rakastan sua enemmän ku ketään muuta?" "Mä uskon sua. Mäkin rakastan sua. Yli kaiken." Ada, 16-vuotias tyttö joka muuttaa Kuopiosta Ouluun isän työn perässä. Adan isän valmennettaviin kuuluu valitettavasti saman ikäis...