Evgeny Grinko ~ Once Upon a Time
(lütfen bölümü bu müziği dinleyerek okuyun... Hissetmenizde yardımcı olur diye düşünüyorum...) (iyi okumalar bebeklerim... <3)
"Bugün okulun nasıl geçti tatlım?"
Annemin sorduğu soruyla gülümsedim.
"İyiydi anne. Yeni döneme yavaş yavaş alışmaya başlıyorum."
Annem gülümsedi ve elinde tuttuğu kaptaki mısırdan biraz alarak bana yedirdi.
"Peki şu çocukla konuşabildin mi tekrar?"
Annem imayla konuştuğunda televizyondaki filmden gözlerimi alarak anneme baktım.
Anneme Jungkook'tan bahsetmiştim.
"Hm hm, arkadaşız sanırım."
"Arkadaş mı? Amacının farklı olduğunu sanıyordum tatlım."
Annemin yaptığı imayla kızardığımı hissettim ve kaşlarımı çatarak ona baktım.
"Anne!"
"Yalan mı?"
Annemde güldüğünde istemsizce bende gülmüştüm.
"Pat diye 'seni seviyorum' diyemediğim için şuanlık bu amacımı erteledim. Mesafeli birisi. Öyle pek arkadaşı da yok. Bu yüzden insanlara pek güvenmiyor sanırım. Acele etmek istemiyorum..."
Annem başını salladı ve mısırdan biraz daha yedi.
Bana verdiklerini ağzımı açarak kabul ettikten sonra saçını yavaşça geriye atıp konuşmaya başladı.
"Ona yardım et Jimin. Ama yardım ettiğini gözüne sokma. Dediğine göre gururlu ve güçlü bir çocuk. Eğer her şeyde çok üstüne düşersen ona acıdığını düşünür. Bu yüzden dikkatli olmalısın tatlım..."
Başımı sallayarak annemi onayladım.
Annem haklıydı.
İhtiyacı olduğunda ona yardım etmeliydim ancak bunu farkettirmeden yapmalıydım.
"Yürüyüşe çıkacağım, gelecek misin?"
Anneme yönelttiğim soruyla annem televizyonun kumandasını eline aldı ve televizyonu kapattı.
"Bugün işte çok yoruldum. Dinleneceğim. Sen git istersen."
"Peki..."
Ben üzerime ince bir ceket alıp kapıdan çıkacakken annemin sesiyle durdum.
"Ama çok gecikme tatlım. Saat epey geç oldu..."
"Merak etme anne, sahile ineceğim sadece."
Kapıyı çekip evin bahçesinden çıktığımda ellerimi siyah kotumun ceplerine soktum.
Evimizin sahile yakın olması hoşuma gidiyordu. Babamın kaptan olmasınında katkısıyla, denizi ve kumsalı severdim.
Çocukluğumun geçtiği bu kumsal beni rahatlatan şeylerden biriydi.
Sahile geldiğimde ileride kumda oturan beden çekti dikkatimi.
İçimdeki merakı bastıramadığım için hafifçe yaklaştım ve daha dikkatli baktım gördüğüm bedene.
Jungkook'u gördüğümde rahatsız etmemek için yakınındaki banka oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɪ sᴇᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ 🌺 |Jikook - Tamamlandı-
Fanfic"Ben seninle gördüklerimi paylaşmak istiyorum, senin için görüyorum..." Jungkook göremiyordu ama Jimin onun içinde görüyordu... -tamamlandı-