Jungkook ~ Begin
"Yine sahile mi iniyorsun?"
Annemin sorusuyla gülümsedim ve başımı salladım.
Jungkookla sahilde buluşacaktık.
Elimde sıkı sıkı tuttuğum paketin içinde onun için aldığım bileklik vardı. Onunda sevebileceği hoş, sadeydi ve aynısı bendede vardı.
Ona vermeyi sabırsızlıkla bekliyordum.
"Geç kalmam anne. İyi geceler sana."
Annem gülümsedi ve başımı öpüp el salladı.
Evden çıkıp bastıramadığım gülümsememle sahile doğru ilerlemeye başladım.
Her buluşmamızda heyecanım daha da artıyor, kalbim çok daha hızlı atıyordu.
Onun yanındayken huzurlu ve mutlu hissediyordum. Şuana kadar ona hiç yaklaşmamıştım çünkü beni terslemesinden korkmuştum hep.
Onun kaba biri olmadığını biliyordum ama korkmuştum işte.
Ama düşündüğüm gibi olmamış bana, bize bir şans vermişti.
Bu şansı değerlendirmek için elimden geleni yapıyordum. Ve şimdiye kadar gayet iyi ilerlediğimi söyleyebilirdim kendime.
İlerideki tanıdık bedeni gördüğümde heyecanım arttı ve koşarak onun yanına gittim.
Direk kollarımı onun koluna sardığımda Jungkook kaşlarını çattı ve başını benden tarafa çevirdi.
"Jimin?"
Tedirgince konuştuğunda gülümsedim.
"Benim. Nereden anladın?"
Kıkırdadı.
"Kokun gerçekten güçlü."
Yanyana sahile doğru yürürken arabaların seslerini dinliyorduk.
Elimi yavaşça eline değdirdikten sonra geri çekmiştim. Gülümsedi ve elini zaten hemen yanında olan elime sardı.
Ona bakarken arkamızda kopan gürültüyle irkilerek korkuyla o tarafa baktım.
3 araba birbiriyle çarpıştığında oradan savrulan araba üzerimize doğru gelirken ne yapacağımı şaşırmıştım.
Saniyeler içinde etrafı toz bulutu kaplamıştı. Omzumda tutulup birinin beni ittiğini hissettiğimde gözlerimi açmaya zorlamıştım kendimi. Jungkook beni ittikten sonra yere düşmüştü.
Dakikalar sonra etrafı görebildiğimi hissettiğimde yavaşça yerden kalkıp etrafa baktım. Devrilmiş 3 araba ve tüm yolu kaplayan kırık cam parçaları vardı.
Jungkook ise...
"J-Jungkook!"
Yazarın ağzından:
Jimin az ilerisinde bir kısmı arabanın altında kalmış bedeni gördüğünde nefesini tutmuştu.
Yerde yatan bedenin soyulmuş ve kanlanmış ellerini, dağılmış, tozdan gri olmuş uzun saçlarını, ve cam parçaları yüzünden kırmızı çizikler olan beyaz suratını gördüğünde gözleri doldu.
Gözyaşları hızlı hızlı akarken bir iki adım atıp yanında dizlerinin üzerine çöktü ve hemen saçlarına geçirdi parmaklarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ɪ sᴇᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ 🌺 |Jikook - Tamamlandı-
Fanfic"Ben seninle gördüklerimi paylaşmak istiyorum, senin için görüyorum..." Jungkook göremiyordu ama Jimin onun içinde görüyordu... -tamamlandı-