20🌺

2.7K 335 111
                                    

Yazarın ağzından:

     Sabah gözlerini aralandığımda diğer günlerin aksine daha az bir göz ağrısı ile karşılaşmıştı Jungkook .

     Gerçekten de iyileşiyordu artık.

     Kolları arasındaki minik bedeni biraz daha kendine çekip sarı tutamlara öpücük bıraktı.

     Jimin ile uyanmaya alışmıştı ancak onun da bir evi ve ailesi vardı. Bu yüzden bugün ya da yarın kendi evine gitmeliydi. Daha fazla alıkoyamazdı onu. Annesi onu çok özlemiş olmalıydı...

     Bugün okula gideceklerdi.

     Bu yüzden Jimin'i uyandırmamaya çalışarak kalkıp banyoya adımladı. Eskisi gibi sendelemiyordu artık.

     Banyoya girdiğinde lavaboya yönelecekken gözü aynaya takılmıştı. Bir süre şaşkınca aynaya baktı. Dün görmeye başlamasının ardından bugün ilk kez ayna ile karşı karşıya gelmişti.

     Aynadaki görüntüyü daha net görmek için yakınlaştı.

     Aklında hep aynı şeyler dolanıyordu.

  'Bu ben miyim?'

  'Bu da kim?'

  'Bu ben miyim?'

     Aynaya iyice yaklaştığında yavaşça aynaya dokundu. Koyu renkli uzun ve dalgalı saçları dikkatini çeken ilk şey olmuştu.

     Gözleri Jiminkine göre biraz daha büyüktü ama rengi griydi hâlâ. Hep gri mi kalacaktı?

     Jimin gibi tombul yanakları yoktu. Üstelik dudakları Jimin'inkisi gibi dolgun değil inceydi.

     Aynadaki görüntüsüne dokunurken beline sarılan kolları hissettiğinde irkildi.

  "Yakışıklısın Kook. Çok da güzelsin..."

     Jungkook duyduğu hayranlık barındıran sesle gülümsemişti hafifçe.

  "Orasını bilmem...-"

     Jungkook beline sarılan ellerden birini tutup Jimin'in minik bedenini önüne aldı.

     Bu sefer Jungkook'un elleri Jimin'in beline dolandığında Jimin bunu memnuniyetle kabul edip sırtını arkasındaki geniş ve sert göğse yasladı.

     Aynaya baktığında Jungkook'un gözleride aynadan gözlerinin içine bakıyordu.

  "...- Bugün pek çok insan gördüm. Ama tek birisi diğerlerinden çok daha farklıydı."

     Jimin merakla baktığında Jungkook gülümsedi.

  "Gülüşü, görünüşü, bakışı ve sesi, her şeyi farklıydı. Çok farklısın Jimin... Ama en güzel sensin. Gördüğüm ilk kişi sendin. Ve en güzelide sensin. Nasıl başa çıkacağım senin güzelliğinle?"

    Jimin utançla gülümseyip sevgilisinin kolları arasında ona döndü ve başını göğsüne gömdü.

     Bu iltifatlar kalp sağlığı için fazlaydı...

                         🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  "Görmüyorken nasıl ölmeden okula gitmeyi başardım ben?"

      Jungkook şaşkınca konuştuğunda kıkırdamadan edemedim.

     Pazartesi günü olduğu için okula gitmemiz gerekmişti. Okul kapısından girerken bile Jungkook şaşkınca etrafa bakıyordu.

ɪ sᴇᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ 🌺   |Jikook  - Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin