16🌺

2.7K 354 193
                                    

David Guetta ~ Dangerous (ft. Sam Martin)

  "Gerekli olan eşyaları aldınız değil mi yanınıza?"

     Annem dikkatli bir şekilde elindeki kağıttaki maddelerin üzerinden geçerken konuşmuştu.

     Bugün Jungkook'un hastaneye yatacağı gündü. Yarın ise ameliyat olacaktı. Fazlasıyla heyecanlıydık hatta Jungkook oturduğu koltuktan arada bir kalkıyor daha sonra ne yapacağını bilmediği için çok geçmeden geri oturuyordu.

     Onun bu haline arada bir gülsemde ona hak veriyordum.

     Ben ve annem bile heyecandan duramıyorduk. İlk kez görecek olan o'ydu. Dolayısıyla onun heyecanı hayal bile edilemezdi.

     Hastaneye geldiğimizdede aynı heyecan ve gerginlik yerindeydi.

     Jungkook'un kanı bir takım testler için alınmıştı.

     Annemin işi çıktığı için gitmek zorunda kalmıştı. İlk başta gitmekte kararsız kalsada sorun olmayacağını söyleyip onu göndermiştim.

  "Saat kaç?"

     Kısık sesle sorduğu soruyla telefonuma baktım.

  "11, geç olmuş. Uyu hadi, sanırım yarın erken kalkman gerekecek."

     Sözlerimden sonra gülümsedi.

     Yatakta dikkatli bir şekilde yana kaydı ve boşluk olan yeri eliyle pat patladı.

     Gülümseyip hemen bana açtığı yere uzandım. Kollarımı beline dolayıp başımı göğsüne sürttüm.

     Hafif kıkırdayıp başımı okşadı.

  "Heyecanlıyım, uyuyamayacağım sanırım."

     Gülerek konuştuğunda bende gülmüştüm.

  "Uyuman gerekiyor. Ben yanındayım. Hep yanında olacağım."

     Bir kolu başımın altındayken diğer koluyla saçlarımı bulup hafifçe okşadı.

  "Jimin-ah?"

  "Hm?"

  "Göremeyecek olsaydım bile, sadece kokunla yetinebilirdim. Görmediğim tüm çiçekleri içinde barındırıyor gibisin..."

                       🌺🌺🌺🌺🌺🌺

     Her ne kadar heyecandan dolayı ikimizde uyuyamasakta sonunda sabah olmuştu.

     Odaya giren hemşire ve doktorlar ikimizide geriyordu çünkü gerçekten ardı arkası kesilmiyordu. Sanırım bu organ naklinin sık karşılanan bir şey olmamasından dolayıydı.

     Geriliyorduk hatta bu durum bize sık ve derin nefesler aldırıyordu ancak güzel bir gerginlikti bu.

     İşin sonunda çok güzel bir şeyin olması her şeyi yok ediyordu.

  "Bu ameliyat önlüğünü giyin lütfen. 15 dakika sonra ameliyathaneye götürüleceksiniz."

     Jungkook hemşirenin eline verdiği paketle birlikte odadaki banyoya doğru ilerledi.

     Çok geçmeden giyip geri geldiğinde yatağa oturdu ve her zaman yaptığı gibi saçlarını karıştırdı. Bu heyecanlı ya da endişeli olduğu zaman yaptığı bir şeydi.

     Yanına gidip bende onun gibi oturmuştum yatağa.

     Elini ellerim arasına alıp büyük elini yanağıma götürüp yasladım.

ɪ sᴇᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ 🌺   |Jikook  - Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin