9🌺

2.9K 340 246
                                    

              Evgeny Grinko ~ Epilogue

  "Hmm, bunu limonlu mu?"

      Bir yandan dondurmasını yalarken bir yandanda kaşlarını çatmıştı.

     Dondurmasının neli olduğunu anlamaya çalışıyordu.

  "Evet o dondurmalı. Benimkisi çilekli, tadına bakmak ister misin?"

     Heyecanla başını salladığında dondurmamı Jungkook'un dudağına doğru uzattım.

     Kısaca yaladıktan sonra geri çekilmiş tadını anlamaya çalışmıştı.

  "Bu biraz daha tatlı."

     Başımı sallamıştım.

     Ardından göremeyeceğini farkedip hemen hmladım.

  "Jimin?"

  "Efendim?"

     Başını bana döndürdü ve gülümsedi.

  "Bana biraz kendini anlatır mısın?"

     Şaşakınlıkla kaşlarım havalanmış dudaklarım aralanmıştı.

  "Oh, p-peki."

     Kekelediğim için ağzımı kapatıp derin bir nefes aldım.

  "Sana kıyaslarsak eğer, boyun kısa. Beyaz bir tenim var. Herkesin dalga geçtiği küçük ellerim ve büyük yanaklarım var."

     Eliyle elimi bulup ellerini elime sardığında duraksamak zorunda kalmıştım.

     İç geçirerek ellerimize baktım.

     Gerçekten güzel görünüyordu.

  "Saçlarım sarı. Sürekli boyadığım için kel kalacağım diye korkuyorum ama saçlarımın sarı olmasını seviyorum."

     Gülmüştü.

     Onun gülmesiyle bende kıkırdadım.

  "Ne eksik ne fazla, bu kadarım"

     Gülümseyerek tekrar konuştuğumda o da mutlulukla güldü.

  "Şimdi sana seni anlatmamı ister misin?"

     Şaşkınlık ifadesi yüzünden geçtiğinde hala ona beklentiyle bakıyordum.

  "Evet, lütfen..."

     Ona biraz daha yaklaştım ve konuştum.

  "Ortalamanın çok çok üstünde bir visualin olduğunu söyleyebilirim. Uzun ve dalgalı siyah saçların var. Çok yumuşak ve parlaklar. Beyaz tenin, yapılı ve sıkı bir vücudun var. Nasıl bu kadar kas yaptın bilmiyorum ama çekici görünüyor. Uzun boylusun. Üstelik her zaman sana yakışan kıyafetler giyiyorsun."

     Utangaç bir şekilde gülümsemişti.

     Bende saçlarına elimi çıkarıp yavaşça kulağının arkasına tararken konuşmaya devam ettim.

  "Büyük ama çekik gözlerin var. Rengi açık gri. Her zaman parlak derin bakıyorlar. İçten bir şekilde güldüğünde gözlerinin kenarı kırışıyor. Yüzüne tam uyan burnun var. Keskin ve kemikli bir çene hattın, ince ama hep kırmızı bir dudağın var. Ve tam burada ise...-"

     İşaret parmağımla dudağının hemen altındaki bene dokundum.

  "Çok öpülesi duran benin var. "

ɪ sᴇᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ 🌺   |Jikook  - Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin