3. A kamu ismerkedés

95 4 4
                                    

- Ez a két vezető nem más, mint... Jake Blood és Naomi Sunset, bár nem említettem de egy csapatba kell, hogy dolgozatok. - ezt hallva, hatalmas sokk ért. Nem tudom eldönteni, hogy ezt most hatalmas megtiszteltetésnek fogjam fel, vagy épp egy kellemetlen helyzetnek.
- Ez most egy vicc? Dolgozzak össze egy vérszívóval? Tudja mit tett az embere Katie-vel, és így is rábízná a lány életét? - Erre James Miniszter nem válaszolt, csak oda sétált Naomi-hoz és kihívta a teremből. Nem tudom miről beszélgethetek, annyi ideig, de amint vissza értek Naomi egy fokkal nyugodtabbnak tűnt, mint előtte. Vajon mit mondhatott a vezető, amitől egyszerre csak nyugodtabb lett? Ezen gondolkoztam, amikor a vezető kijelentette, hogy a gyűlésnek vége. Amikor készültem ki sétálni a teremből, megállított.
- Várjon még, Jake! Ne menjen el! Ugyanis a megbízássa a mai naptól él! A részleteket Sunset kisasszony fogja ismertetni. Egy jó csapatmunkát, szeretnék látni maguktól, hadd legyek büszke! - De jó, már ma dolgozhatok Tünci kisasszonnyal! Egész este hallgathatóm a sértegetéseit, azonban van benne jó is, mivel Katie-vel találkozhattok és többet megtudhatok majd róla.
- Igenis! Azonban megtudhatom, hogy Katie milyen fajhoz tartozó egyed? - Tudnom kell, ezt az információt róla! Hogy megtudjam védeni!
- Ezt az információt, még nem adhatom ki, mivel nagy veszélyt jelent, ha ez még idő előtt kiderülne. Remélem megérti, azonban most menjen, mert a kisasszony vár magára! - Hogy érti, azt hogy még idő előtt kiderülne? Na mindegy, jobb ha most inkább indulók, még mielőtt Naomi mérgesen utánam jönne. Amint kiértem a raktárból, egy idegesítő hang zavarta meg, a csendes környéket.
- Na végre, kifáradt Vérszívó Urasság! Nagyon komolyan veszi, a feladatát! A részleteket később ismertetem.- Ezt beszólását nem véve figyelembe, elindultam Katie háza felé. A háza a 3. raktártól nem messze helyezkedett el, a park közelében. Amikor már a szűk, ködös kis utcának a bejáratánál voltam megálltam, hogy Naomi beérjen.

*Time skip*

Vajon mi van vele, hogy még nem ért ide? Vagy csak nem vettem észre, mert össze zsugorodva repül el odáig? Elképzelhető! Mivel tündér, így biztos megvan rá a módszerre, hogy hogyan mozogjon gyorsan és egyszerűen anélkül, hogy feltűnést keltsen. Igen, ez a legvalószínűbb! Jobb ha folytatom az utat Katie-hez, biztos össze futok vele valahol. Így hát bementem az utcába, ködös volt, mint mindig. Szeretem ezt a helyet, pont ideális egy olyan egyén számára, mint én! A legtöbb vámpír csak az ide tévedt emberek, miatt jár ide, amivel megszegik a szabályt, ezzel rengeteg problémát okoznak nekem. Amikor már az utca végénél voltam, egy árnyat véltem felfedezni. De amint próbáltam jobban szemügyre venni, egy kék villanás jelent meg és azzal eltűnt.

*Time skip*

Amikor megláttam Katie háza előtt, Naomi-t és Katie-t ahogy épp beszélgetnek, nagy kő esett le a szívemről.
- Sziasztok! - Katie meglepett arccal nézett rám, nem számított rá, hogy még össze futunk.
- Szia, Jake! Ő itt a legjobb barátnőm, Naomi Sunset! - mutatta be a barátnőjét. Most jön az rész amikor, úgy kell tegyek mint ha nem ismerném.
- Az én nevem, Jake Blood! Örülök, hogy megismerhetlek!
- Ő az a fiú, aki megmentett attól a veszélyes kígyótól? - kérdi, mire egy bólintást kapott válaszul. Érdekes kis történetet mesélt el, még hogy egy kígyótól mentettem meg? Végül is Katie úgy hiszi, hogy Naomi nem tud semmit a misztikus lények létezéséről. Így érthető ez az egész.
- Amúgy későre jár, már kezdtem megéhezni! Ti nem vagytok éhesek? - kérdem tőlük, mire mind a ketten furcsán néznek rám.
- Én igen! És te, Katie? - Ezt a feleletet vártam, Naomi-től. Mivel most szerepbe van, így erre vártam.
- Én-én is és mit szólnátok ha-ha nálam vacsoráznánk? - Erre csak bólintottam egyet és azzal felmentünk a házba.
- Nagymama megjöttem! Nem bánnád, ha két barátom itt vacsorázna?
- Nem dehogy, gyertek csak be! Katie tudnál nekem egy kicsit segíteni? Addig foglaljatok helyett bárhol, érezzétek otthon magatokat! - mondta, mire Katie ment is segíteni. Addig mi letelepedtünk a nappaliba lévő kanapéra.
- Mi tartott, annyi ideig? Tán eltévesztetted az utat, Vérszívó Urasság? - kérdi, mire én meglököm, hogy egy kicsit hallkaban.
- Egy furcsa árnyat láttam a szűk kis utcába. Amilyen hirtelen tűnt fel, olyan hirtelen tűnt is el. - sútogom oda neki.
- Amikor eltűnt egy kék villanást láttál? Válaszolj! - Miért lett ilyen idekes, mindjárt lebugtat minket. Muszáj lesz lenyugtatnom.
- Igen, azonban nyugodj meg, még mielőtt lebuktatsz minket!
- Te csak, ne nyugtattgass! Ugyanis téged már nem buktathatlak le, Katie előtt... Nem igaz? - Erre már választ nem adtam, ugyanis meghallottam Katie lépteit.
- Meghoztam a szendvicseket, jó étvágyat! Úgy látom sikerült összebarátkozni... - Ahogy elvettem az egyik szendvicset, Katie csillogó szemekkel nézett rám. Várta a válaszom az ízével kapcsolatban, így hát megkóstoltam. Nagyon finom szendvicseket csinált.
- Nagyon finom lett, Katie! Igaz, Jake? - Mind a ketten rám néztek, és várták a válaszom.
- Igen, igaz! Nagyon finom lett! - mondtam, mire Katie rám mosolyodott. Naomi is elmosolyodott Katie láttán, így hát én is elmosolyodtam.
- Örülök, hogy ízlik! Amúgy Jake, a tegnap nem volt, lehetőségem megkérdezni, így hát megkérdem most. A város melyik részén élsz? - Nem erre a kérdésre, számítottam azt hittem, hogy azt fogja kérdezni, hogy itt, a városban élnek más misztikus lények is.
- A város északi részén élek, egyedül. Amúgy, Naomi a város melyik részén is élsz? - Mintha nem tudnám, hogy melyik részén él. Egy darabig gondolkodott, aztán így szólt:
- Én a város déli részén élek a szüleimmel. A te szüleiddel mi a helyzet, hogy egyedül élsz?- Szólt oda nekem, mire egy nem épp boldog emlék tört fel bennem, még kicsi koromból. Akkor még nagyon más volt minden,mint most.
- Hát a szüleim... - Itt elcsuklott a hangom, nem bírtam megszólalni sem. Olyan fájó érzés kerített hatalmába, mint akkor amikor az a bizonyos esett történt.

~ Sziasztok! ~
Itt az új rész, remélem tetszett. Várjátok a folytatását? Ha igen jelezétek nekem csillagocskával vagy egy kommenttel💜. Úgy 920 szavas lett!
~ További szép estét!💜 ~

Misztikus Lények Csatája - (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora