- Ami azt illeti még nem tudja, de a születésnapja előtti napon el kell mondani neki, hogy ne érje váratlanul az az napi események... - Mondta és leült a székre. Akkor ezek szerint nagy változáson fog átmenni azon a napon Katie? De azt megfogadom, hogy bármi történik is én mellette leszek.
- Ha szabad kérdeznem, milyen események történhetnek meg, azon a bizonyos napon? - Kérdi Naomi, mivel ezt a részét ő sem ismeri. Így ahogy megemlítette, engem is egyre érdekelni kezdett... Hiszen Katie mégis csak egy Eveno, de hogy jött létre?! Ez a kérdés járt egyfolytába a fejembe.
- Hatalmas pusztítást is végig vihet... a szeretett MagicCity nevezetű városunkban. Minden élet odaveszhet ... akár misztikus lény vagy sem. - Mondta, mire elgondolkoztam azon, hogy milyen nagy pusztítást is okozhat Katie ereje. Mi lesz, ha a legvégső esetben ellene kell harcolni? Nem,az nem történhet meg!! Vigyázni fogok rá! Nem szeretném ha valami baja essen, mivel Katie sokat jelent a számomra. Igaz, hogy nem olyan rég volt az első találkozásom vele, de már azon a bizonyos napon a lénye bele éget az enyémbe.
- Értem... Szóval eltudná mesélni, az akkori történetet? Hogy miért és miként jött létre? És a szüleimnek mi közük van ehhez? - Kérdem tőle, mire Naomi idekes lett, a szüleim hallatán. De vajon miért?... Ám amikor ezt a kérdést feltettem magamnak eszembe jutott, a tegnap esti "beszélgetés" a tetőn, Naomi-val.
- Ez egy hosszú és ősi történet... Akkoriban a MagicCity-i őslények és az emberek békében éltek egymással. Akkoriban még a Fenonokkal is békességben éltünk. Ám ezt a békét az amerikai kormány dúlta fel még 1988-ban. Mint ahogy tudjátok Amerikában is élnek misztikus lények és ezek vezetik a kormányt is... Így nem csak az ott élő misztikus lényekkel kellett szembenéznünk, hanem az egész kormánnyal is. - Mondta, mire eszembe jutott a szüleimmel való történtek. Nem tudom, miért pont most jutott eszembe. Ám az is igaz, hogy megszeretném tudni, hogy a szüleimnek mi közük van Katie-hez. De ez az emlék így fájobb, mint ahogy gondoltam.
- Értem... És akkor hogyan sikerült szembeszállni az amerikai kormánnyal? - Kérdem miközben azon töprengtem, hogy mi lehet olyan erős, ami szembeszáll az amerikai kormánnyal. De ekkor eszembe jutott, hogy tán Katie-t ezért hozták létre, ám még mindig nem tudom ennek a titkát.
- Ami azt illeti, az úgynevezett első Eveno segítségével szorítottuk vissza őket... - Mondta, mire ennél a résznél elgondolkoztam, hogy hogyan is érti azt, hogy az " első Eveno segítségével"?... Tán lett volna több Eveno is Katie előtt? Lehet benne valami igazság, bár nem töprengtem sokáig, mivel Naomi is megszólalt.
- Ha szabad kérdeznem, hogy jött létre az első Eveno? - Kérdi, mire mind a ketten Katie nagyijára néztük. Aki egy kisebb gondolkozás után megszólalt.
- Az első Eveno-t 1988. augusztus 16.-án hozták létre, amikor az amerikai kormány behatolt a város szívében, és hatalmas pusztítást vitt véghez. Ekkor a hat lény vezetői egyesített erővel létrehozták a legerősebb lényt, aki valaha is élt. A lény létrejöttekor egy komplikáció lépett fel, ami miatt az Eveno tiniként jött létre, és nem felnőtt egyénként, amire a leginkább szükség lett volna. Így a hatalmas kráter belsejében, ami a létrehozáskor keletkezett, egy 16 éves szőke hajú lány feküdt. - Mondta, miközben próbáltam felfogni ezt az egészet... Mi az, hogy az első Eveno egy 16 éves szőke lány volt?... Várjunk csak, hisz Katie-nek is szőke a haja!... Nem, az nem lehet! Katie nem lehet az, hisz annak már 32 éve, hogy létrejött... Ám ekkor egy hangot hallottam, ami kizökkentett a gondolat menetemből.
- Az a lány, csak nem Katie volt? - Kérdi, Naomi olyan izgatottan, mint még soha. Ekkor Katie nagyija egy nagy levegőt véve válaszolt...
- Igen, Katie volt... Pontosabban a Katie-nek az első énje volt... - Na itt, megint elállt a lélegzetem... Hogy érti, ezt a "korábbi énje" dolgot? Nem értem ezt... Bár akkor ez megmagyarázná a hasonlóságot az akkori Eveno és Katie között... Bár még, így homályos ez az egész... De eddig eltudom fogadni ezt a egészet. Ám ekkor folytatni kezdte... - Katie az első olyan lény, akit bármilyen misztikus fegyver vagy erő súlyosan megsebesít és "meghal", visszatud térni a halálból... Pontosabban egy gyerek formájában...- Ez is sokként ért, úgy ahogy az előbbi hírek is, de Naomi egy kicsit nyugodtabb volt, mint én. Így hát megkérdezte, az akkori esett folytatását.
- És mi történt, azután, hogy Katie első énje létrejött?
- Az első Eveno megszületésének következtében a vezérek, akik létrehozták elpusztultak. Mivel az egész erejüket felhasználták a létrehozásra, így mondhatjuk úgy is, hogy hat lényből jött létre... Ám...
- Bocsánat a közbeszólásért! De elmagyarázná, hogy hogyan érti azt, hogy a hat vezér hozta létre, miközben csak 5 misztikus lény szervezet él itt? - Kérdi Naomi, mire az én agyamba is kérdés robbanások törtek fel. Tudom ez egy kicsit irónikusan hangzik, de akkor azt éreztem, hogy a fejem mindjárt felrobban a sok kérdés nyomására.
- Ami azt illeti épp, most akartam említeni... Akkoriban az embereknek a vezetőjük is tudod a misztikus lények létezéséről, így ő is részt vett az ilyen fajta ügyekben. Ezért, amikor a létrehozásra került a sor úgymond felajánlotta magát, mint "gazdatest". Ekkor még nem gondolták, hogy a vezérek közül mindegyikük elpusztul, még az amerikaiak legyőzése előtt. Ami-után a létrehozás sikeres lett, Katie első énje elpusztította az amerikai kormányt és "önmagát is ". Bár a kormány elpusztult, a város romokban hevert. Az emberek és a misztikus lények is hatalmas veszteséget szenvedtek, elvesztették a családtagjaikat... Ekkor döntött úgy az akkori város vezetője, hogy az emberek többet tudomást se szerezzenek a misztikus lények létezéséről, ezért emléktörlést rendelt el az egész városon, amit az erre képes lényekkel hajtott végre. - Mondta, miközben elvette a csészét az asztalról...
- Szörnyű lehetett... De mi történt Katie első énjével? Tán...meghalt? - Kérdi Naomi, míg én próbálom felfogni a helyzetet... Csak úgy bámultam magam elé... Nem értettem....
- Igen... amint mondtam elpusztította magát, de nem teljesen, mivel egy új énje született. Az új énje egy kis baba testbe születtet újjá. Amint mondtam az első Eveno 16 éves volt, amikor létrejött és akkor lett ereje is. Így a második énjének, csak 16 éves korában lesz ereje. - Mondta, mire közbeszóltam.
- De akkor a mostani Katie, az első Eveno hányadik énje?! - Kérdem olyan kétségbeesetten, mint még soha.
- Ő...az első Eveno harmadik énje... - Válaszolt, mire megint lesokkolódtam... Hogy, hogy a harmadik énje?! De akkor mi történt a második Eveno-val?!💜~ Sziasztok!~💜
Meghoztam az új részt, remélem vártátok 😊. Igaz, hogy egy kicsit sokára, de itt van. Bocsánat is ezért.😔 És az előbbi részben észre vettem egy hibát de kijavítottam ott ahol 6 lényt írtam és csak 5. -öt soroltam fel 😅😔. Ezért is bocsánat.😔😔
Úgy 1031 szavas lett 😅.
💜~ További szép estét/délutánt!~💜
VOUS LISEZ
Misztikus Lények Csatája - (Befejezett)
FantasyA történet egy MagicCity nevezetű kis városban játszódik, ahol a város négy végében, négy misztikus lény gyülekezet él, emberi alakban és az emberek pedig a város szívében. Ám az emberek nem tudnak a misztikus lények létezéséről, ezért békében élnek...