12. A vágyak éjszakája (18+)

47 3 3
                                    

- Ne viccelődj ezzel! Úgy aggódtam érted! Hogy tehettél ilyet?! Azt hittem elveszítelek! De úgy örülök, hogy jól vagy! - Mondtam, mire a nyakába borultam. Csak sírtam megállás nélkül, bár ezek a könnyek nem bűnbánó könnyek voltak, hanem az örömmé. Ekkor Jake letörölte az arcomon lefolyó könnyeimet, mire elmosolyodtam. Erre ő is rám mosolygott, és felsegített a padlóról.
- Úgy látom rám már nincs is itt szükség... Ha keresnél Jake, a főhadiszálláson leszek és felügyelek a többi vámpírra, ahogy azt ígértem... - Mondta Ray a szoba ajtajánál állva. Ekkor Jake elengedett, amikor megbizonyosodott róla, hogy megállok a lábamon és Ray-hez fordult.
- Rendben, haver! És köszönöm! Akkor ha megengeded, most kikísérlek!- Mondta és elindult Ray-el az ajtó felé... Én ameddig Jake-re vártam, elkészítettem a vacsorát. Mire megterítettem, Jake is visszaért. Miután szépen megvacsoráztunk, le akartam szedni az asztalt, amikor egy szájat éreztem a nyakamon.
- Tán szomjas vagy, Drakula? Kérsz a véremből? - kérdem tőle nevetve, mire ő megszólal.
- Én nem csak a véred akarom, hanem téged akarlak, mindenestül! - Mondta és egy csókot nyomott a nyakamra, amitől felizgultam. Azzal felkapott mennyaszonyi pózba és bevitt a legközelebbi hálószobába. Amikor beértünk, bedobott az ágyba és egyből rám mászott.
- Biztos ezt akarod? A sérüléseid még nem gyógyultak be teljesen ezért... - Ám nem hagyta, hogy befejezem a mondatot, mivel egy szenvedélyes csókot nyomott a számra. Amit nem hagyhattam viszonzás nélkül, így hát visszacsókoltam. Egyből hatalmas csók csatába kezdtünk. A nyelveink tánc párbajra hívták egymást. Csak úgy pörgött a hangulat oda bent, mint a színpadon. Amíg a kis csók csatánkat vívtuk, Jake elkezdi levenni rólam a lila pulóveremet, amitől egy kicsit zavarba estem.
- Jake, nekem... még ez az első... - Mondom szomorúan.
- Nekem is... - Felelte, mire elkezdi csodálni a felső szépségeimet, ugyanis csak egy melltartó takarta el azokat. - Úgy kívánlak! Azt akarom, hogy az enyém légy! Te vagy a legszebb lány a világon! - Mondta, mire én is elkezdem kigombolni az ingét. Így hát ő a félmeztelenül volt felettem, míg az én felső testemet egy száll melltartó ékesítette. Ekkor elkezdte a kényeztetést, a számról lefele haladva a nyakamat kezdte el nyalogatni. Amitől éreztem, hogy felforr a vérem az izgalomtól. Amikor meglátta, hogy élvezem a dolgot elkezdte sorozni a nyakamat apró csókokkal. Amitől apró nyögések hagyták el a számat.
Ekkor a csók sorozat megállt és belém mélyesztette a szemfogait, mire felnyögök.
- Ahhh.... Igyál amennyi jól esik, vámpírkám! - mondom halkan, mire ivott pár kortyot és azzal folytatta a kényeztetést. Elkezdte kigombolni a rövid farmeremet, amikor az a ruha darab is lekerült elkezdte ismét nyalogatni a nyakam, de most már lennébb is haladt. De ameddig ő kényeztetett, addig én is elkezdtem kigombolni a nadrágját. Ekkor megállt és levette a nadrágját, így mind a ketten csak egy száll alsóneműben voltunk. De ekkor fordult a kocka, ugyanis most én kerültem felül, mivel kényeztetni akartam. Elkezdtem apró csókokkal kényeztetni, aztán még lennébb haladtam. Amikor a nyakához értem egy nagyot szívtam, aminek a helye is meg fog marad, de annyi baj legyen. Folytattam a lefelé haladást, bár mikor a mellkasához értem megálltam, mivel a sebei még nem gyógyultak be teljesen. Bár a fáslik már le voltak szedve, látszott rajta, hogy készült erre.
- Folytasd csak, nyugodtan, kedvesem! Ne aggódj miattam! Nekem csak az kell, hogy szeress és, hogy velem maradj örökké! - Ekkor nagyon óvatosan csókolni kezdtem a mellkasát, miközben a vörös hajába túrtam. Amitől férfias sóhajok hagyták el a száját. Miközben én minél lennébb kezdtem el csókolgatni, addig ő kikapcsolta a melltartóm csatját és eldobta az egyik sarokba. Ekkor Jake változtatott a helyzeten és én kerültem megint alulra. Elkezdte csodálni, a két kis domborzatot a felső testemen és apró csókokkal halmozta el azokat. Miközben ő a csodáimat kényeztette, én elkezdtem le venni róla a bokszerét, amitől elém tárult a férfiassága. Ezt látva ő is elkezdte levenni rólam az utolsó fehérneműt is, ami miatt egy kicsit zavarba estem.
- Ne aggódj, gyönyörű szép vagy! - Mondta, mire egy kicsit nyugodtabb lettem. Mostmár, mind a ketten meztelenek voltunk. De mielőtt belekezdtünk volna a közepébe, Jake megszólalt.
- Biztos, hogy te is akarod életem? Én nem akarom erőltetni... - Mondta szomorúan, mire én egy csókot adtam válaszul.
- Ne butáskodj, Jake... Jó, hogy ezt akarom, hisz kívánlak! - Mondtam, mire Jake egy hirtelen mozdulattal, már bennem is volt. Éreztem, ahogy a férfiassága elkezd nagyon lassan mozogni bennem, amitől mély sóhajok hagyták el a számat.
- Minden rendben eddig, életem? - Kérdi, mire bólintottam egyet, amire Jake egy gyorsabb tempóra váltott. Éreztem, ahogy majd szétszakadok belülről, amitől egyre több nyögés hagyta el számat, míg Jake édes csókokkal halmozott el közben. Miközben a nemi szerveink elélveztek egymás társaságában, addig Jake lassan nyalogatni kezdte a combomat, míg én folyamatos sóhajokat és nyögéseket hallatok.
- Nagyon fáj? Lassítsak a tempón? - Kérdi aggódva.
- Cs...csak egy ki...kicsit...De ne la-lassíts,mivel mi...minden per...percét... él...élvezem! A...akarlak! - Mondom sziszegve, mire Jake még gyorsabb tempót diktált, mint előtte. Úgy éreztem, hogy  széthasadok odalent, már-már a lepedőt markoltam a fájdalomtól. Amitől a szoba megtelt a folyamatos nyögéseim és Jake férfias sóhajainak a hangjával. Elélvezkedtünk egymás társaságában, amitől mind a ketten a fellegekbe éreztük magunkat. Egy kicsit később már egymás mellett feküdtünk, kimerülten. Még beszélgetünk egy kicsit, de mielőtt még nyugovóra tértünk volna Jake egy puszit nyomot a homlokomra. Én ezt egy öleléssel viszonoztam, ekkor Jake  köré font a karjaival, aminek köszönhetően a karjaiba aludtam el.







💜~Sziasztok!~💜
Hát ez a rész is meg lett, így estére😅😂... Remélem élveztétek 😅❤ Sokat gondolkoztam rajta, mivel ez az első ilyen bővebb írásom... 😅😂
Jó sok helyt nevettem magamon, hogy-hogy van nekem ilyen  fantáziám...  😂😂
Ha tetszett: vote ⭐
A kritikákat elfogadom💜: kommentben ⬇️.
💜~További szép estét/jó éjszakát kívánok!~💜

Misztikus Lények Csatája - (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora