20. Jake VS James

29 3 4
                                    

- Hát...csak azon, hogy most minden bizonnyal Naomi-val kell megküzdenem... és ez egy kicsit frusztrál... - Mondom még mindig elgondolkodva, amikor Naomi észrevétlenül befejezi a gyakorlást és közeledni kezd hozzánk... Bár nem egyedül jön, hanem Katie nagyijával és...a legnagyobb bánatomra James-szel, akinek Naomi utasítására csak egy erő elszívó perec volt a bokáján, mivel a házat körülvevő átlátszó burok megakadályozza azt, hogy távozzon innen... Amikor ideért megállt előttem, egy fehér ívelt nyakú pólóba volt, meg egy rövid szárú nadrágba.
- Szóval...Megint győztél! Ami azt, illeti... Tudod mit jelent, nem?- Kérdi Naomi, mire felálltam és egyenesen a szemébe néztem.
- Igen...Tudom. De mit szólnál ahhoz, amikor elkezdődik a meccs és én egyből feladnám? Amúgy se szeretnék egy lánnyal harcolni, még gyakorlásból sem!- Jelentem ki, mire elmélyült gondolataiba... Egy darabig csak meredten bámult, amikor egy kis vigyorra húzta a száját...
- Mondok jobbat! Kiállsz ellenem és győzöl, azután meg  Katie-vel edzel! Vagy veszitesz és ebben az esetben nem edzettek együtt és még plusz melót is kapsz! Könnyebb lett volna, ha az elején kiesel. Szóval mit választasz? Gondold meg jól, mivel reggeli után kezdünk és már hajnali 2 óra van. - Mondta, majd Katie-hez és a többiekhez lépett. - Mára ennyi, ideje pihenni, ügyesek voltatok! Katie ha megkérhetlek fejezd be a gyógyítást és azzal menj pihenj le... Jó éjszakát! - Mondta, mire elhagyta a szobát, Katie nagyijával együtt. Ekkor a többiek is kiindultak az ajtón, ugyanis Katie befejezte a gyógyítást. Csak én maradtam a terembe, így hát leültem a terem közepére, ahol pár másodperccel ez előtt álltam...
Mond csak, Jake.. jó érzéssel töltött el a Black-ék elleni küzdelem?... Jó volt érezni a friss vér illatát, ahogy áramlik a levegőbe? Én éreztem a vér csábító illatát és minden bizonnyal Katie is. - Szólal meg, a hátam mögül egy nagyon idegesítő hang. Ekkor felállok és egy hirtelen mozdulattal az illetőt a falnak nyomom.
- Szívd vissza, amit mondtál! Hanem itt helyben végzek veled! Amúgy is csak egy karcolást ejtettem rajta, bár nem tudom miért is magyarázom ezt neked!- Mondtam frusztráltan, mire megszólal a nyakánál falhoz szorított, James...
- Nyugodj le, Tesó! Amúgyis tudod, hogy közzel harcban, úgyse nyerhetsz ellenem...- Folytatná,de én nem hagyom.
- Mit tudsz te? Eddig nem is tudtam, hogy létezel! És ne hívj a testvérednek! Soha nem bocsájtom meg, azt amit velem tettél! Ezért ha harcolni akarsz most tedd, mert reggel dolgom van!! - Mondom dühösen, mire elengedem James-t.
- Hát legyen, ahogy akarod, Testvér! De egy kikötésem van, képesség nélkül harcolsz te is, mivel az én képességemet úgymond megvontátok tőlem! És mi lesz a tét? - Kérdi, mire igencsak meglepődtem, de gondolkodás nélkül rá vágtam a választ...
- Az életed! Ha én nyerek hagyod, hogy megöljelek! - Mondom, mire elgondolkozik...
- Hát legyen! De ha én nyerek szabad leszek, és akármit is teszek nem állíthatsz meg benne! Ezek a feltételeim! Mit felelsz? - Kérdi, mire egy mosolyra húzza a száját, ami igencsak felbosszantott... Nem szeretném, hogy szabadon járkáljon ezért is kell, hogy én nyerjek.
- Rendben! Akkor kezdődjék az ököl harc! - Mondom feltűzelve, mire neki rontok a még mindig álldogáló James-nek. Ám a neki rontásom sikertelenek minősült, ugyanis ő ezt egy egyszerű mozdulattal kivédte és én a földön végeztem. De nem adtam fel! Felálltam és újra próbáltam, de is sikertelen volt...
- Ha így folytatod egy kettőre kifáradsz! Bár az ellenálló képességet nagyon jó, annál rosszabb a támadási képességet! - Jegyzi meg, miközben az újabb támadásom is kivédi...
- Mi az, ennyire jó megfigyelő vagy? Még, hogy nekem rossz a támadási képességem? Ch... Én vagyok a legjobb a négy vezér közül!- Jelentem ki, mire egy támadást mért rám, ebben a csatába most először. Amin meg is lepődtem, ugyanis olyan közel került  hozzám, hogy a fogait a nyakamba mélyesztette, amitől mind a ketten a földre estünk. Ekkor próbáltam leverni magamról a véremmet ivó James-szet, nem sok sikerrel.
- Ez így nem fer! Nem mondtad, hogy ez is megengedett!!- Mondom dühösen, miközben próbálom leverni magamról, a nálam nagyobb és feltéve fizikailag is erősebb James-et.
- Nem mondtam,hogy mi ér és mi nem! Úgyhogy ne nyavajogj, mint egy kilencéves!- Mondja vérrel teli szájával, miközben a vér csak úgy csorog ki a szájából.... Ám amikor ezt meghallottam előtört belőlem a 16 éve történt események emlékei... Nem voltam képes megmenteni a szüleimet,nem voltam képes nyerni... De most minden áron győzni fogok és meg fogom védeni, azokat akiket a legjobban szeretek! Megtudom csinálni! Gondoltam,mire a maradék erőmet összeszedve levertem magamról, aminek következtében James a földre esett. Ám a vér veszteségtől igencsak legyengültem, míg James a véremtől felerősödött.
- Meglepő az ellenállásod, Öcsi... Bár amiket eddig átéltél, ahhoz képest ezek már semmiségek a számodra, ezért már meg se kéne lepődnöm ezen... - Mondja, miközben felkel a földről. - Folytassuk, vagy feladod? - Kérdi, miközben előttem áll és a lábát az egyik karomra teszi...
- Soha nem adom fel! Még szép, hogy folytassuk! - Mondom, miközben nagy nehezen kiveszem a karom a lába alól. Ekkor próbáltam ismét felállni, bár amikor térdre felemelkedtem, visszaestem...
- Add fel és fogad el, hogy jobb vagyok nálad! Én nem folytatom így tovább, még képesség használat nélkül is legyőztelek! Így hát én most megyek és lefekszek... - Mondja, mire az ajtó felé indul.
- Képes vagy, itt hagyni az Öcséd, James? - Szólal meg a hang az ajtó mögül... Ám amikor megláttam, hogy a hang tulajdonosa, Naomi egy kicsit meglepődtem...
- Úgy látom elfelejtetted, hogy még mindig a felettesed vagyok, Naomi? De ez most nem igazán számít már... Mivel megállapodtunk Jake-kel, hogyha legyőzöm, azt csinálhatok amit akarok. És mivel ő a földön végezte, így konkrétan nyertem. - Mondta, miközben a lábán lévő perecet piszkálta. Ekkor még mindig a földön feküdtem, ugyanis mozdulni se bírtam a fáradtságtól. Ekkor Naomi közelebb lépett hozzám és megállt előttem.
- Hogy teheted ezt, Jake! Meggondolatlanul cselekszel! Leállsz az éjszaka közepén veszekedni, James-szel! Mit tettél volna, ha felébreszted Katie-t?! Tudod milyen fontos ő számunkra, de nemcsak az ereje miatt,az is fontos hogy egészséges legyen, hisz félig csak ember! Ezért többet kell pihennie, mint bármelyikünknek ebbe a házba! - Mondja Naomi dühösen, miközben James széles vigyorra húzza a száját. - Te meg ne vigyorogj! Mind a ketten ugyanolyanok vagytok! Nem tudtok testvérek módjára megbeszélni, ezt az egészet?! Értem én, hogy iszonyatosan mérgesek vagytok egymásra, de ezt másképp is meg lehet beszélni, minthogy egymás torkának esettek. - Mondja, mire megszólaltam.
- Dehogy vagyunk ugyanolyanok! Tudod,mit tett velem! Majdnem meghaltam miatta! Mennyi szenvedés okozott a számomra, és ez mind bosszúért kiállt! - Mondom dühösen, és még mindig a padlón fekve.
- Én okoztam neked szenvedést? Ki vigyázott rád, amikor a szüleinknek dolga akadt? Azt se mondták el neked, hogy a testvéred vagyok, csak annyit tudtál rólam, hogy a helyettesük vagyok! Szégyelltek engem, soha nem szeretek! És ez mind miattad volt!- Mondja James, mire Naomi elkiáltja magát.
- Most már elég! Nem hallgatom ezt tovább! - Mondja, miközben James-et kilöki az ajtón. Amikor megbizonyosodott róla, hogy James elment lefeküdni, visszajött értem. A pálcája segítségével felemelt és átvitt az egyik hálóba, ahol Jack-ék aludtak, miközben letett az üres ágyba. Ekkor egy vérrel teli üvegcsét nyomott a kezembe,amit fel is hajtottam.
- A holnapi közös edzésünk elmarad,mivel Katie-t minél hamarább fel kell készíteni a csatára. Ugyanis rájöttünk Katie nagyijával egy kisebb varázsige segítségével, hogy Katie támadási képessége, ami nem mutatkozott még meg, annak a nagyrésze vámpír és fenon génből ered. Ezért kéne edzened vele,hogy minél hamarább elsajátítsa a vámpír képességét is, a vérszívás mellett.- Mondja, mire a lélegzetem is elállt. Bár számítottam erre, ugyanis tegnap este megemlítette, hogy összefutottak egy fenonnal, amíg engem kínoztak. Aki bejelentette, hogy a csata a mai naptól számolva 3 hét múlva lesz...



💜~ Sziasztok!~💜
Itt az új rész, remélem vártátok! 😉💜
Bocsánat, hogy ilyenkor jön a rész,de amint tudjátok új suli, új tanárok és diákok, ezért e hetet az iskolával kapcsolatos dolgokkal töltöttem. De amint ígértem ezt a könyvet egész biztosan folytatni fogom. Emiatt ne aggódjatok.💜😅
Amúgy milyen hetetek volt? Meséljetek bátran!💜😊
Ha tetszett: vote ⭐
A kritikákat elfogadom💜: kommentben ⬇️.
💜~További szép napot kívánok!~💜

Misztikus Lények Csatája - (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora