step 1. - christmas lights.

1.6K 78 3
                                    

„Ty nemôžeš byť seriózny!" rozhodila som rukami so smiechom, „čo ťa to pre pána jána napadlo?"

„Chcel som nám vylepšiť Vianoce, tak prepáč, že sa snažím." roztomilo sa zamračil, no nevydržalo mu to dlho, kým sa mu v lícach neobjavili jamky. „Takmer som vyhodil poistky v celom meste, však?" s chichotom som mu dala za pravdu.

„A nielen to, Luke. Skoro nám zhorela strecha." bolo zvláštne s akou jednoduchosťou som to hovorila. Ak by toto spravil môj brat už aj by bol vyšmarený von zatvoreným, plastovým oknom aj so všetkými jeho vecami. Nie som zlá, no toto by vedelo každého človeka napáliť. Prísť takmer zarovno so sirénami hasičských áut, pritakávajúc na ich otázky ohľadom domu a nemo sa prizerať na do polovice zhorenú strechu. Je mi jasné, že Vianoce sú za dverami a všetky domy chcú mať toho vianočného ducha, no niektorý, viď.môj spolubývajúci, to zoberú až príliš vážne.

„Ak nezhorela celá." mykol plecom. Podišla som k nemu bližšie a pritiahla si ho do objatia.

„Ďakujem za snahu vylepšiť tieto Vianoce." usmiala som sa hore naňho, keďže som sa pri ňom cítila ako turista pri Empire State Building. V jeho lícach sa znovu objavili tie povestné jamky, za ktoré niektoré dievčatá na ulici odpadávali, otehotnievali a rodili zároveň.

„Nieje za čo ďakovať. Čo keby sme sa teraz išli pozrieť na to, čo z tej ozdoby zostalo a dali to dokopy?"

„Je takmer polnoc, nemyslím si, že liezť na strechu o polnoci bude dobrý nápad."

„Nebuď posero, Brooke."

„Nie som posero, len nechcem, aby som sem musela privolávať sanitku."

„Všetko bude dobré!" zvolal s úsmevom ťahajúc rozherganý rebrík spod schodov pred dom. Ak stadiaľ spadne aspoň môžem povedať, že som mu to hovorila. I keď som nebola veľkým fanúšikom jeho plánu na večer, akonáhle som uvidela ho po tom starom rebríku ísť, nemohla som len tak nečinne stáť. Zastala som si aspoň podeň, aby som ho pri miernom balanse mohla udržať.

-

„Ako dobre to vyzerá teraz?" zakričal na mňa zhora asi po siedmy krát. Už ma nebavilo stále chodiť od rebríka naspäť a naopak, len, aby tie svetielka mohol posunúť o niečo ďalej.

„Zlez už dole. Zajtra prídu aj tak napraviť škody na nej!" pritiahla som si kabát bližšie k telu. Ako som sa tak pozerala cez okno do kuchyne na nástenné hodiny, bolo už niečo po pol tretej ráno a my sme stále mrzli vonku.

„Nenechám to takto!"

„Tak to daj dolu, len poď už. Susedia sa budú sťažovať!"

„Čo ma tam po susedoch." nadvihol jednu ruku, aby mohol ňou mávnuť, akože ho to nezaujíma. Akurát v ten moment, ako sa pustil sa rebrík dal do menšieho húpania. Len-len, že som ho chytila pred zhodením Lucasa na trávu. Po tomto akte vyzeral aj on dosť šokovaný. Strhol teda všetky svetielka, tak ako boli na dome a už si to liezol dole. Celý čas som sa len modlila, aby sa na jednom z tých drôtov, čo mu viali okolo nohy nepošmykol. Boh však nevyslyšal moje prosby. Len čo bol tri priečky od zeme, jedna sa mu zamotala okolo nôh a on sa vyrútil s riadnym vreskom dolu do blata.

„Panebože!" pustila som rebrík, ktorý stále nedržal balans a utekala k zranenému človeku na zemi. „Haló? 911? Mám tu ťažko zranenú osobu, spadol z rebríka pri vešaní svetielok na strechu. Uhm, uhm, áno-" akurát som operátorovi išla povedať presnú adresu, keď Lukov prst vyletel smerom k oblohe. V ten moment, ako som sa tam pozrela ma niečo tvrdo zrazilo k zemi vedľa Luka. Rebrík.

-

Slabé pípanie prístrojov donútilo otvoriť moje ubolené oči. Bola som v nemocnici, samozrejme. Pred hodinou tu bol doktor, oznámil mi môj menší-väčší otras mozgu a nechal ma oddychovať. To som vykonávala do chvíle, kým sa biele dvere na izbe neotvorili a dnu nedoskákal celý zasádrovaný Luke.

„Asi ťa začnem volať Postrach Hemmings." zasmiala som sa, len čo mi na hrudník s úsmevom položil čokoládu.

_____________
neeeeew, ako som vravela. LUKE NIEJE TAKÝ TUPÝ A CLUMSY NAŽIVO AKO V TEJTO "POVIEDKE". Ak máte nejaký váš zážitok podobný tomuto, kedy ste niečo chceli spraviť a tak trochu sa to nepodarilo alebo sa vám niečo zahanbujúce stalo KĽUDNE MI NAPÍŠTE NIEKDE (kotakty na mňa máte všade po mojom profile) A JA TO RADA SPRACUJEM SEM.
to by malo byť asi všetko. enjooooy xx

CLUMSYSUTRA || Luke Hemmings [SLOVAK]Where stories live. Discover now