giriş

1.5K 36 8
                                    

Aycanın bağırışıyla yurdun odasında bir yankı oluşmuştu.

Aycan: ben çok sıkıldım

Gözlerimi devirerek ona baktığımda yan yatağımda oturan cemal omzuma vurup kahkaha attı. Berkan gelişi güzel koltuklara uzanmış elindeki kitabı hararetli bir şekilde okuyordu. Barış ise diğer tarafımdaki yatakta boğazına kadar çektiği yorganıyla uyuyordu. Gizem ise aycanın yatağının üzerinde bilgisayarla uğraşıyor. Tıkır tıkır birşeyler yazıyordu. Cemal bizim grubun en duygusalıydı. Ailesinden bahsettiği ilk anda gözlerindeki yaşlar sel olurdu. Barış ise benim diğer yarım gibiydi.  Barışa yaşadığımız çocukluk anılarımızdan beri sanki dokunsam zarar görecek gibi davranırdım. Aycan ise herşeye atlar, her zaman bir şekilde kafamızı şişirirdi. Berkan enerji bakanımız, her zaman moralimizi toparlar bizi en iyisi olmaya zorlardı. Gizem sosyal medya tutkunuydu. Garip bir şekilde sosyal medyayla kafayı bozmuştu. Ben ise grubun nötr kızıydım. Herşeyi yapabilen biriydim yani. Şuan hepimiz aynı üniversitede farklı fakülteleri seçmiş, bize fiyatı uygun bir erkek kız karışık bir yurt bulmuştuk. Müdüre uzun uğraşlarımız sonucunda altımızıda aynı odaya koyabilmiştik.

Merhabaa! Yeni kurgumla karşınızdayım. BaNa değişiklik yapmamı ıstediğiniz yerleri söyleyebilirsiniz. Sizii çokkk seviyorumm. Umarım begenirsinizzzzz❤❤

secret -cemnisbarberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin