♡11

297 18 9
                                    

Hızlı adımlar ve gözyaşlarım eşliğinde oradan uzaklaşırken cemal koşturarak arkamdan geliyordu.

Cemal: nisa dur!

Kolumdan yakalayıp kendine çevirdiğinde kollarımı ona sardım. Ağladım sadece ağladım. Hislerim duygularım bu kadar dağınıkken karşıma çıkmıştı hayatımın en büyük hatası. Kalbimin içindeki çukur beni içine hapsederken kollarına sarıldığım adama daha sıkı sardım kollarımı. Sırtımı yavaşça okşarken kafamı omzundan kaldırdım.

Cemal: iyi misin birtanem?

Yavaşça kafamı sallayıp gözlerimi sildim. Cemal bavullarımı almaya gitmemiz gerektiğini söylediğinde ayaklarımı bir yükmüş gibi taşıyarak bavulumu almaya gittim. Barış soran gözlerle bana bakarken evrim ve yunus emre yine eğlendirmeye çalışıyorlardı bizi.

Evrim: yaaa biraz neşelenin hadi yaa

Yunus emre: valla müdüre söyleyeceğim hepimizi aynı odaya koysunlar benim siz olmadan ödüm bokuma karışır

Hepimiz kahkaha atarken yurttan bir kız gelmemizi işaret ettiğinde yavaş adımlarla otobüse bindik.

Bu sefer yanımda oturan isim barıştı çok şükür ki. Kafamı omzuna yasladığımda saçlarıma minik bir öpücük bırakıp saçlarımı okşamaya başladı. Kendimi uykunun kollarına teslim ederken beynimin içinde hala çığlıklar yankılanıyordu.

Barış: iyisin değil mi?

Yavaşça kafamı sallayıp bu sefer gerçekten uykuya daldım.

Barış

Gerçekten hayatınızda bir dönüm noktası olur ya hani. İşte o noktaydı benim kardeşlerimi bulduğum an. Nisa benim en başından beri minik prensesimdi. Berkan benim abim gibi cemal ise hınzır kardeşimdi.

Nisanın saçlarının arasına minim bir öpücük bıraktım. Keşke bilebilseydi 5 yıl öncede ona hala deli gibi aşık olduğumu

Ohaa ya şaka gibi 6 ay olmuş yazmayalı. Ama telafi etmeye çalışıcaz artıkkkk. Hepinizi öpüyoree

secret -cemnisbarberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin