♡15

202 10 1
                                    

Şaka mı yapıyorlardı bunlar? Berkan, ben ve yunus emre dışındakiler suçlu bakışlar atıyorlardı. Bu neydi abi ya.

Bu mesajcı pislik gelmeden önceki hayatımı istiyorum diye bağırmak istedim bir an.

Berkan yüzüne bir gülümseme oturttu.

Berkan: gerçekten siz ikinize pes diyorum

Bende gözümden akan bir damla yaşı silip yunus emreyle birlikte ayaklandım.

Cemal sinirle masaya bir yumruk indirirken berkanın koridoru dönüp terasa çıkmasıyla  peşinden ilerledik.

Berkan: bunca yıl anne dediğim insana mı kızayım en yakın arkadaşımın böyle bir şey yaptığına mı kızayım, öbürünün bunu bilip anlatmamasına mı kızayım yoksa kardeşim dediklerimin dışında tek güvendiğim insana mı kızayım? Hangi birine abi hangisine?

Yunus: abi benim anlamadığım evrim ya

Nisa: barış ne olacak hele cemal. Böyle birşeyi ikinciye yaşıyoruz ve yine söylemiyor. Yine.

Berkan: demek ki o aşağılık kadın onu o yüzden odaya tek koydu. Akşam işi pişirebilmek için

Yunus: belliki öncedende ilişkileri varmış bir anda gelişmiş olamaz ya.

Berkan: ben hiç iyi değilim, odaya çıkacağım yarın sabah görüşürüz olmadı akşam sessiz bir yerde hep beraber konuşuruz

Nisa: tamam beko bende bi odaya gideyim yazarım size

Yunus: akşam haberleşiriz o zaman

Herkes odasına geçerken merdivenleri çıkan bir adet barışla karşılaştım.

Adımlarımı hızlandırıp odaya girdim. Çantamdan defterimi çıkarıp balkona çıktım.

Barış odaya girip sertçe kapıyı kapattığında kafamı salladım. Gidiyordu dostluğumuz...

Balkona çıkıp gözlerimin içine baktı. Tam bir şeyler söylemek için ağzını aralayacakken susturdum onu.

Nisa: ben göreceğimi ve öğreneceğimi öğrendim tek kelime dahi duymak istemiyorum.

Barış: nisa lütfen..

Nisa: ne lütfen Barış? Böyle birşeyin açıklaması olabilir mi? Cemal begüm hocayla ilişki yürütüyor ve senin bundan haberin var ve bize söylemiyorsun. Ne açıklaması yapacaksın söylesene?

Barış: nisa cemal söyleyeceğini söyleyip duruyordu zaten

Nisa: gidelim odasınada söylesin bakalım

Barış: nisa dur!

Onu dinlemeden odadan çıkıp cemalin odasına daldığımda bir daha dehşetle donup kaldım.

Bunca şey yaşanıyordu. En yakın dostları, kardeşleri elinden gidiyordu. Hala mı devam ediyordu yani?

O iğrenç öpüşmeleri sonlanınca begüm hocaya derhal odayı terk etmesini söylediğimde utançla koşa koşa çıkmıştı odadan.

Cemalin yüzüne okkalı bir tokat yapıştırdığımda yeşil gözlerinde oluşan kırılma duygusunu ta en derinlerimde hissetmiştim.

Yüzüme alaycı bir gülümseme kondurdum.

Nisa: bak halimize

Kapıda dikilen barışı gösterdim.

Nisa: siz ikinizin sonu gelmez sırlarından düştüğümüz hale bakın. Söylesene cemal ben sana 20 seneye dayanan dostluğumuzda, kardeşliğimizde ne zaman zarar verdim. Peki ben ne zaman sırlarımı sakladım sizden? Aşık mı oldum ilk siz bildiniz. Üzüldüm mü ilk siz bildiniz. Neden yaptınız bunu bize. Neden bizi parçalara ayırdınız? NEDEN?

Yunus emre bağırıp duran beni odadan çekip aldığında cemal yere çöktüğünde hüngür hüngür ağlamaya başladım.

Yunus beni kendi odalarına götürüp lalenin tam yanına oturttuğunda gözlerimi silip yanımdakilere baktım.

Berkan başını ovuyor evrim su içiyor lalede üzüntüyle beni süzüyordu.

Lale: niso biz akşam evrimle film izliyorduk daha sonra odalara ayrılırken cemalin odasının biraz açık kalmış bizde bu ikisini görünce hemen geldik ama uyuyordunuz kahvaltıda soracaktık ama olay patladı...

Nisa: lale, evrim üzmeyin kendinizi az önce odasına gittim konuşayım diye hala öpüşüyordu biliyor musunuz?

Hışımla ayağa kalktım.

Nisa: ben vurdum ona beko. Dokunmaya kıyamadığım kardeşime canıma vurdum...

Dolaba dayanıp derin derin nefesler alıp odadan dışarı çıktım.

Herşey bir anda gelişti.

Barışın gelişi,

Beni kollarıyla sarışı,

Benim ona sarılmam,

Ağlamam,

Ve kokusunun başımı döndürmesi,

Bir anda oldu...

Selamm. Bir günde 2 bölüm aldım başımı gidiyommm. Yorum vote koşunnn. Ama fazlasıyla üzgünüm çünkü nisa gitti neyse. İnstagramdan bakabilirsiniz konuya bbbbbb.

İnsta: nisabolukbasi.xfcx

secret -cemnisbarberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin