♡6

603 35 8
                                    

Evrim: cemo kıza çıkma teklif etmişsin 2 gece önce sonrada telefonlarını açmamışsın

Nisa: ne?

Hızla masadan kalktım, ben neden sürekli içime atıyorum ki zaten kızım söylede kurtul şu vicdan azabından, sürekli birşeyler oluyor ben bittim ya.

Cemal kolumdan tutup beni kendine çevirdiğinde herşey bitmiş gibiydi.

Cemal: nisa bir dinle lütfen

Nisa: neyi dinliyeyim ha benden gizli gizli ne  işler yürüttüğünü mü? Yada kardeşim dediğim çocuğun 5 yıl öncede olsa bir kadın için beni önemsememesini mi? Yada bana anlatılmayan diğer sırları mı?

Cemal: Ni-

Nisa: ben hep ne yaptım biliyor musunuz? Ailem yerine sizi koydum. Ailem yurtdışına gitti ben sizle kaldım. Her gün görüştüğüm kardeşimi arkamda gözyaşları içinde bırakıp sizinle kaldım. Neden? Çünkü sizinde bana benim gibi değer verdiğinizi sandım. Ama siz bana bir kadına çıkma teklif ettiğinizi söyleyemeyecek kadar acizsiniz. Sizi hala çok seviyorum ama pişman olmak üzereyim

Gözyaşlarım benden habersiz yanaklarımdan süzülen yaşlara aldırmadan hızla çıktım alışveriş merkezinin içinden hıçkırıklarla yürüdüm bütün yolları. İçimi sanki biri ayaklar altına almış ezdikçe eziyordu. Canım yanıyordu sadece canım yanıyordu.


Yurdun kapısından girmeden önce bir markete uğrayıp kendime yiyecek birşeyler aldım. Elimdeki poşeti odanın bir köşesine bırakıp duşa girdim. Beynimin rahatlamaya ve boşalmaya ihtiyacı vardı. Hemde çook...

Yunus emre

Nisanım gidişinin ardından cemal yerine oturmuş dertli dertli birşeyler düşünüyordu.
Gerizekalılar niye gitmiyonuz kızın yanına. Yok bunların kıçlarını kaldıracakları yok ben gideyim şu kızın peşinden. Evrime haber verdikten sonra bir taksiyle yurda geldim. Odamıza girdiğimde gelen su sesiyle nisanın duşta olduğunu anladım. Bende biraz odayı temizlemeye karar verdim. Öncelikle berkanın oraya buraya saçılmış kitaplarını özenle raflara yerleştirdim. Nisanın tokalarını minik kutusuna tekrar yerleştirip komidinin üzerine eski yerine koydum. Cemalin çeşit çeşit kar kürelerini küçük rafına yerleştirdikten sonra barışın rafındaki binbir çeşit fotoğrafa takıldı gözüm. Nisayla cemalle berkanla sarışın bir kızla zayıf bir kızla ve hep beraber oldukları fotoğraflar ve daha başka fotoğraflar daha. Bavulumda duran fotoğraflarım aklıma geldiğinde hızla giyinme odamızdan bavulumdaki çerçeveleri aldım. Evrimle olan fotoğraflarım ve annemin çektiği onlar ve benim fotoğraflarım. Fotografları yatağımın yanına yerleştirip yatağımın üzerine oturdum. Su sesi kesilmiş banyadon saçma sapan tıkırtılar geliyordu. En sonunda fön makinesi açılmış aradan 10 dakika geçmedende kapatılmıştı. Birkaç dakika sonra saçları tepeden balıksırtı örülmüş bir nisa çıkmıştı. Bana selam verip yatağına oturdu kulaklarını takıp biriyle konuşmaya başladı.

Nisa: gerçekten buraya mı geliyorsunuz? O nasıl soru tabiki geleceğim bitanem benim, tamam o zaman pasaport kontrolünde dikkat edin öpüyorumm.

Nisa

Sıkıntıyla nefesimi bırakıp poşetlerin içinden aldığım cips paketlerini çıkarıp iki kaseye doldurdum. Birini yunus emreye uzattığımda gülümseyerek kucağına aldı uzattığım kaseyi. Ne ara geldiğini bilmiyordum ama en azından odada tek olmamak içimi rahatlatıyordu.

Laptobumu açıp yarım kalan filmimi açtım arkadan berkandan gelen mesajlara dayanamayıp telefonumu elime aldım.

Bekomm🦋: niso nerdesin sen?

Nisa: yurttayım

Nisa: sen neredesin?

Bekomm🦋: hastanedeyim

Nisa: napıyorsun be orada

Bekomm🦋: yav ne bileyim barış bir anda titreye titreye yere yığıldı bizde geldik buraya




Selamm aşkolarr! Nasılsınız bakiyim?? Fikirlerinizi belirtin birde bidahaki bölümde ne olsun yazın, öpüyom

secret -cemnisbarberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin