Yazar
Nisa kafasını kaldırıp barışın akan gözyaşlarına baktı. Kim derdi ki kaç senelik arkadaşlarınla bu denli kavga edeceğini...
Cemalin odasından gelen cam kırıkları sesiyle barış nisa ayrıldılar bibirlerinden berkan, lale, evrim ve yunus emre odaya koşarken nisalarda aynı hızla peşlerinden gidiyorlardı.
Evrim kapıyı açar açmaz cemalin oraya buraya vuran halini görmeleri bir olmuştu.
"Herşeyi mahvettin kaybettin kırdın"
Duvarlara yastıklara dolaplara yumruklarını geçirirken sürekli aynı şeyleri tekrarlıyordu.
Nisa çocuklara susmalarını işaret edip yavaşça cemalin yanına yaklaştı.
Nisa Cemalin paramparça olan elini son bir darbe daha indirmeden tuttu.
Cemal kan çanağına dönmüş gözlerini nisaya çevirdiğinde hic barındırmadığı duygular vardı yemyeşil gözlerinde.
Kırgınlık
Sevinç
Kızgınlık
ÖfkeVe nisanın tahmin edemediği birçok şey.
Nisa yavaşça cemalin ellerini tuttu.
Nisa: sana kırgınım hemde çok ama kendine zarar vermen en son isteyeceğim şey.
Cemalin gözlerinden saniyesinde yeni yaşlar düşerken çatallaşan sesi devreye girdi.
Cemal: nisa ben ne yaptığımı bilmiyorum ben deliriyorum ben iyi değilim nisa
Nisa cemali kaldırıp tuvalete götürürken berkan derin bir iç çekti.
Berkan: gerçekten tek bir kelime bile etmemenize şaşıyorum.
Barış: ya siz ne sanıyorsunuz? İlişkilerinin başından beri bildiğimi falan mı? bende otobüste mesajlaşırken gördüm hangi ara söylemeliydim? Hemde böyle birşey nasıl söylenir?
Berkan: otele girdiğimizde anlatabilirdin barış.
Barış: berkan ben ağrıdan kıvrandım odada biliyor musun? Ne zaman yolculuk etsek böyle olduğunu biliyorsunuz.
Berkan: bakın ben eski mutlu bizi istiyorum. Nerede bizim kızlarımız? Nerede civciv? Nerede güzellik? Ben geri istiyorum onları barış. Ben eski bizi istiyorum.
Barış: herşeyi eskiye döndürmeye çalışacağım
O sırada nisa ve cemal lavabodan çıkmışlardı.
Nisa cemalin sargılı elini yavaşça cemalin kolunun hizasına bıraktığında yunus emre girdi söze.
Yunus emre: arkadaşlar bence kızları bulun hemde acil.
Evrim: biriniz gidince düzen bozuluyor
Nisa: biliyor musunuz onları bende özledim
Ber&bar&cem: bende
Lale: o zaman yarın ilk işimiz onları geri kazanmak.
Berkan derin bir nefes alırken cemal hepsinin yüzüne bakmaya utanıyordu. Barış gözleriyle anlatmasını isteyen bakışlar yollarken cemal konuşmaya başladı.
Cemal: b-ben özür dilerim yaptıklarımın telafisi yok ama yinede özür dilerim.
Cemal cümlesini bitirdikten sonra nisanın yüz ifadesi değişti. Acı çekiyor gibiydi.
Evrim: iyi misin?
Nisa: midem bulanıyor geçer birazdan.
Yunus: birşey söyleyeceğim bu yorgunluk benzeri şey hepimizde var bir sebebi olmalı.
Nisa fısıldadı.
Hepimiz uyuduğumuzda birşeyler oldu.
Selammm. Şimdi kitabın konusunu değistiriyorum. Aslında yurt bir çeşit labarotuvar ve çocukları denek olarak kullanacaklar. Hepsine yetenekler yükleyeceğim. Bir sonraki bölümde birkaç karakter gelecek görürsünüz zaten. Öpüyorummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret -cemnisbarber
Fanfic6 kişi, çocukluk arkadaşları, bir anda tüm sırları açığa çıkar. -nolur üzülme barış ben sana kırgın değilim -ve siz üçünüz benim en değerlimsiniz