Nisa
Yavaşça yerimde kıpırdandım. Hala otobüsteydik ve hava kararmıştı. Barış yanımda tatlı tatlı uyurken Begüm hoca yavaşça yanıma yaklaştı.
Begüm: nisa kızım arkadaşlarını benim için uyandırabilir misin?
Nisa: tabi hocam
Begüm hoca yanımdan uzaklaşırken Barış'ın uyurken karışan saçlarını birde ben karıştırdım.
Nisa: barışşş hadi kalk
Barış: nisa başım çok ağrıyor ya
Nisa: bende öyle otele gidince hallederiz ama Begüm hoca bişey konuşacak heralde sizi uyandırmamı istedi.
Barış: tamam sen bizimkileri uyandır üstümü başımı düzelteyim su içeyim geleceğim
Nisa: tamam Atlantik okyanusum benim yerim seni
Barış ufak bir kahkaha atarken Yunus Emre ve Berkan'ların oturduğu tarafa doğru gittim.
Nisa: hadi uyanın uyanın begüm hoca çağırıyor
Evrim: ben hallederim sen git
Başımı sallayıp begüm hocanın yanına doğru ilerledim.
Begüm hoca: nisacığım kalacağımız otel odalara sizi kendi yerleştirmiş eğer senin için problem yoksa barışla kalacaksın canım
Nisa: hocam hergün hergün beraberiz nolacak birşey olmaz
Begüm hoca: tamam canım yunus emre ve evrim kalsınlar onlar hep beraberler zaten lale ve berkanı koyalım ve Cemal tek kalmak ister diye düşündüm olmazsa sen yerini değiştirebilirsin oda anahtarlarınızı da alın. İyice dinlenin yarın önemli bir gün.
Nisa: tamam hocam biz odalara geçiyoruz yemekte görüşürüz
Begüm hoca: hoşçakal canım
Begüm hocanın yanından ayrılıp otobüsten indim. Bizimkiler çoktan bavullarımızı almış beni bekliyorlardı.
Nisa: laleyi'de alın odalarımız yan yana. Barış, hoca bana sordu problem olur mu diye birşey olmayacağını söyledim. Yunus ve evrim sizde bizim yanımızdaki odadasınız. Berkan sen laleylesin. Cemal sende teksin.
Barış: gençler bir an önce çıkalım yukarı acilen bi duş alıp rahatlamam lazım başımın ağrısından şuraya yığılıcam.
Berkan: aynen ya yorulduk biraz dinlenelim akşam yemeğinde görüşürüz.
Odaların anahtarlarını verdikten sonra asansöre binip odalarımızın olduğu kata çıktık. Herkes odalara dağılırken Barışta odaya girdikten sonra kapıyı yavaşça örttüm. Barışın elidende bavulu alıp 2 bavulu yavaşça dolabın önüne bıraktım. Barış lavobaya ellerini yaslamış, gözlerini kapatmış derin derin nefesler alıyordu.
Kenardaki havluyla yıkadığı yüzünü kurulayıp yüzünü avuçlarımın içine aldım.
Nisa: hadi bir duş al sonra ilaç alırsın hadi duşa gir canım.
Barış yavaşça kafasını sallayıp havluları kurcalarken banyonun kapısını kapatıp Cemalin odasına gittim. Yatağın üzerine yatmış boş boş tavanı izliyordu.
Nisa: cemo iyi misin?
Cemal: iyiyim ya dalmışım.
Nisa: ben bir evrimlere bakayım sonra görüşürüz
El sallayıp odadan çıktım. Aklımda evrimlerin odasına gitmek vardı ama kendi odama geri döndüm. Telefonumu çantamın içinden çıkarıp instagramda gezinmeye başladım.
Göz kapaklarım kendisini kapanmaya zorlarken Barış çıkmıştı banyodan. Gri sweatini üzerine geçirmiş altınada siyah eşofmanını giymişti. Elindeki beyaz havluyla saçlarını kurularken mavi gözlerinden derin bir yorgunluk akıyordu. Havluyu komodinin üzerine bırakıp yanımdaki boşluğa uzanıp gözlerini kapattı.
Cemal'den mesaj geldiğinde bildirimin üzerine tıkladım.
Cemal: kuzu nasılsın?
Nisa: iyiyim şimdi uzanıyordum öyle sen?
Cemal: bende iyiyim barışı aradım telefonu kapalı o nerede?
Nisa: o kötüydü biraz duş aldı şimdi yatıyor yanımda.
Cemal: anladım beybi akşam yemeğinde görüşürüz öpüyorum
Nisa: bendee
Telefonumu kapatıp omzumun üstünden barışa baktığımda yavaşlayan nefesinden anlamıştım uyuduğunu. Yatağın dibinde duran battaniyeyi üzerine örtüp bavullarımızdaki kıyafetlerimizi ve diğer eşyalarımızı yerlerine yerleştirdim. Tam banyoya girmiş diş fırçalarımızı yerleştiriyordum ki barışın kısık ve mırıldanan sesini duymamla bamyodan çıkıp yanına gittim.
Mavi gözlerindeki yorgun sima değişmemiş ti.
Nisa: iyi misin?
Barış: yorgunum sadece
Nisa: dinlen sen ben hallettim herşeyi
Barış: nisa
Nisa: efendim okyanusum?
Barış: benimle uyur musun?
Yine bir ay oldu dkgksgiiaifkfka. Ama geldim haha. Nisbar real kudurun beybiler. Her neyseeee yorumlarınızı ve votelerınızı bekliyoree. Öpüyororee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret -cemnisbarber
Fanfiction6 kişi, çocukluk arkadaşları, bir anda tüm sırları açığa çıkar. -nolur üzülme barış ben sana kırgın değilim -ve siz üçünüz benim en değerlimsiniz