Yavaşça ayrıldığımızda yeni yeni çıkmıştım o kabusun etkisinden cemal baş parmağıyla gözlerimi silip kolundaki saate baktı.
Cemal: hadi niso 1 saatimiz var duş al giyin aşağı inelim.Dediklerini ikiletmeden üzerimdeki ince battaniyeyi üzerimden atıp ayağa kalktım. Banyoya girip duş aldıktan sonra saçlarımı tepemde at kuyruğu yapıp bamyodan çıktım. Telefonumu cebime attım ve bizimkilerle birlikte bavullarımızı alıp aşağı indik. Begüm hanım bizi yurdun klasik bir otobüsüne bindirdi ve geldiğimizde hava alanındaydık.
Begüm: nisacım sen yunusla otur cemal can sende barışla otur evrim kızım sende yasinle oturursun berkan oğlum sende laleyle otur.
Hocam dalga mısınız aq? Yunusla oturttu beni ya kim bilir kaç saatlik uçak yolculuğunda...
Sabır yeminle sabır!
Begüm hocanın gösterdiği yere oturup kulaklarımı kulağıma taktım.
Neden bu halim böyle tutmaz ruhumdan hiç kimse
Aynı şeyi düşünmekteyiz hiçbirşeyin anlamı yok
O an telefonumdan basit bir fotoğraf çekip instagrama attım
@nisabolukbasi: artık bitsin şu yolculuk
@barismrtyagci: yemin ederim ciğerim soldu
@cemalcancanseven: valla sormayın ya
Yol boyunca tek yaptığım şey lanet baş ağrımın geçmesini dilemekti. Ve anlaşıldığı üzerede otele gidene kadar bu ağrıyı çekmek zorundaydım. Kendimi iyice yaydığım koltukta dikleştirip arkaya doğru bakındım.
Barış ve cemal usulca uyuyorlardı. Aslına bakılırsa sadece ön sıralarda bir kaç kişi uyanıktı. Parmak uçlarımı birkaç kez şakaklarıma bastırıp önümdeki su şişesindeki suyu yudumladım. Uçaktan yarım saat sonra ineceğimizim anonsu verildiğinde telefonumu elime biraz dolanmaya başladım.
Sabahki rüyanın etkisinden çıkamamıştım ki baş ağrımın sebebide buydu zaten. Arkamdan berkanın sesini işittim.
Berkan: niso
Arkamı dönüp yavaşça gülümseyip önüme döndüm. Küçük bel çantama etrafa yaydığım eşyalarımı koyup gelen rahatlama hissiyle gözlerimi kapattım. Begüm hoca geldiğimizi söylediğinde içimi tedirginlik kaplamıştı. Yunusu omuzlarında sarsıp uyandırdıktan sonra başımı döndüren ağrıya aldırmadan kemerimi çözüp uçaktan indim.
Ve Tedirginliğimin bir sebebi olduğunu birkez daha anladım. Dizlerimin bağı çözülmüş gibi hissettim. Cemal canda arkamda durup omuzumu sıktığında bir fısıltı döküldü dudaklarımdan
" sercan "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
secret -cemnisbarber
Fiksi Penggemar6 kişi, çocukluk arkadaşları, bir anda tüm sırları açığa çıkar. -nolur üzülme barış ben sana kırgın değilim -ve siz üçünüz benim en değerlimsiniz