♡5

626 38 9
                                    

Terasta bizimkilerle oturuyorduk. Yunus emre nereden buldu bizi diye söyleniyordu bizimkiler.

Nisa: kanka ben bir cemale bakayım nasıl olmuş

Berkan: hep beraber gidelim o zaman sıkıldım ben

Barış: aynen ya hadi kalkın

Barış kolunu omzuma atıp aşağı indi. Odaya girdiğimizde çat çut birşeyler oluyordu ama dolaplarımızın olduğu küçük odadan geliyordu. Küçük odayı araladığımda cam şişeli parfümleri dan dun indiriyorlardı tuvalet aynasına

Nisa: sakin olun çok ses var

Yunus emre: bişey olmaz

Sabır allahım sabır. Sen beni neden sürekli sınıyorsun????

Evrim: biz alışverişe çıkacağız gelecek misiniz?

Nisa: sorayım bizimkilere

Aslında bugün alışveriş günüydü ger ay bugün ailelerimizden bir miktar para gelirdi. Odaya girip bizimkilere döndüm.

Nisa: hadi hep beraber alışverişe gidelim

Cemal: ooooo

Nisa: sen iyi misin?

Cemal: çoookk iyiyimmm

Üzerime gelişi güzel birşeyler giydikten sonra sırt çantamı sırtıma aldım ve bizimkilerle beraber yurttan çıktık. Yunus emre ve evrim önden hoplaya zıplaya giderken barış ve cemal bu anonim kişinin kim olduğunu tahmin etmeye çalışıyorlardı. Alışveriş merkezine girdiğimizde barış kendine telefon bakıyordu. Ben ve cemo alakasız bir mağazaya girdiğimizde elime beyaz bir omuzları düşük bir tişort ve kot şort almıştım etrafta gezinirken cemali gördüm yine parfümleri bileklerine sıkıp kokluyordu. Ne zaman bir parfüm görse alıp bileğine sıkar kokusunu denerdi. Yine omuzları düşük beyaz bir elbise beğendiğimde bana uygun olan bedeni seçip kasaya gittim.

 Yine omuzları düşük beyaz bir elbise beğendiğimde bana uygun olan bedeni seçip kasaya gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Poşetimi alıp cemalin yanına gittiğimde birkaç tişört almış telefonda hararetle birileriyle konuşuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Poşetimi alıp cemalin yanına gittiğimde birkaç tişört almış telefonda hararetle birileriyle konuşuyordu. Yanına yaklaştığımı gördüğümde elindeki telefonu hemen kapatmış gülümseyerek yanıma yaklaşmıştı.

Nisa: kiminle konuşuyordun?

Cemal: b-boşver önemli değil

Şaşkın bir şekilde etrafı izlerken barış ve berkan yanımıza gelmiş alt katta klasik bir kahve dükkanına girmiştik. Berkan elinde kahveler ve tatlıların olduğu tepsiyi masanın üzerine bırakıp sandalyeye oturdu.

Berkan: sarı papatyayla beybitoşkosu nerde?

Barış: en son gratiste birbirlerine birşeyler sürüyorlardı.

Berkan: şşşşt cemo sen kimle yazışıyorsun?

Cemal: biriyle yazışmıyorum ya

Dükkana hoplaya zıplaya bizim iki kanserli geldiğinde göz devirmeden edemedim.

Yunus emre masaya birkaç tane çikolata bıraktığında konuşmaya başladı.

Yunus emre: çukulatlar benden kankslar

Berkan: bir zahmet çikolatayısa sen al

Evrim: hey bişey diyeceğim şu bizim okuldaki canan denen kız beni arayıp duruyor

Cemal: n-neden?

Evrim: .............

secret -cemnisbarberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin