S búšiacim srdcom sa nechal položiť na posteľ, uväznený v zajatí bozkov druhého muža. V hlave mal úplne prázdno. Vzrušenie a túžba, vybičovaná na maximum, ho úplne paralyzovali. Jediné, na čo dokázal myslieť bol Matej, jeho dotyky a bozky. Potreboval ho cítiť, telo na telo, celým svojím bytím. Dotýkať sa ho, spôsobiť mu potešenie. Chcel nielen prijímať, ale aj dávať. Túžil sa mu celý odovzdať.
Ich rozkroky sa o seba vzájomne treli a bolestivé pulzovanie pripravovalo Jakuba aj o posledné zvyšky rozumu a sebaovládania. Vychádzal Matejovi v ústrety, prirážal oproti nemu, v snahe získať čo najviac trenia a uvoľnenie, ktoré tak veľmi potreboval.
Odrazu pocítil, ako Matejove nedočkavé ruky vkĺzli pod jeho tričko a nežne ho hladili po nahej hrudi. Chladivý dotyk na rozhorúčenej pokožke bol preňho poslednou kvapkou v strate sebaovládania. Nahlas vzdychol a prehol sa v chrbte ako luk. Triasol sa nedočkavosťou a bolo len otázkou času, kedy vybuchne. Vzrušenie a adrenalín prúdili každou jednou bunkou jeho mladého tela. „Prosím," vzdychol, keď už to Matejove pomalé mučenie nedokázal vydržať. „Urob niečo, lebo sa zbláznim."
Matej sa namiesto odpovede mierne odtiahol, vyhrnul Jakubovi tričko a pretiahol mu ho cez hlavu. Mladíkov zrýchlený dych na seba nedal dlho čakať. A keď bozkom obdaril jednu z Jakubových bradaviek, ohňostroj v mladíkovom tele vybuchol.
Jakub, červený až po korienky vlasov, sa zachvel a zachvátili ho príjemné zimomriavky. Vedomie, že ho Matej chce, že po ňom túži, mu dodávalo odvahu. V tej chvíli mu vôbec nezáležalo na tom, či na niektoré veci bolo ešte skoro, alebo nie. Jednoducho ho chcel a potreboval. Potreboval cítiť, že je preňho žiaduci, že ho vzrušuje. Potreboval viac dotykov, viac bozkov, viac živočíšnosti.
Matej zatiaľ vo svojom vnútri bojoval sám so sebou. Bolo očividné, že Jakub túžil po niečom viac ako je obyčajné bozkávanie, no bola to práve jeho neskúsenosť, čo ho brzdila naplno sa prejaviť. Aj on ho chcel, a len Boh vedel, ako veľmi sa musel držať na uzde, aby sa naňho nevrhol ako hladná šelma. Ale ani v stave, keď už len ťažko rozmýšľal hlavou, by mu nenapadlo zneužiť situáciu.
„Môžem?" opýtal sa, chytiac do ruky lem Jakubových džínsov.
„Musíš," zakňučal Jakub na pokraji zúfalstva. „O chvíľu vybuchnem."
„Hmmm, nezdáš sa," preniesol Matej chrapľavým hlasom, zhrubnutým vzrušením a mučivo pomaly mu začal sťahovať nohavice.
Jakub si frustrovane vzdychol. Matej si jeho mučenie zrejme neskutočne užíval. „Nie som zase až taký neskúsený, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať," zastonal, keď Matej, akoby nechtiac, zavadil o jeho rozkrok.
Matej rýchlym pohybom zbavil Jakuba zvyšného oblečenia. „Si nádherný," fascinovane zašepkal, keď sa mladík pred ním ocitol tak, ako ho Pán Boh stvoril. A len môj, s úsmevom si pomyslel.
Jakubova tvár sa jemne sfarbila do ružova, no pohľad neodvrátil. Hľadel Matejovi do očí, ignorujúc fakt, že pred ním ležal úplne nahý, zatiaľ čo jeho partner bol ešte stále kompletne oblečený. „Tak s tým konečne niečo urob."
Matej sa so šibalským úsmevom a iskričkami v očiach sklonil k Jakubovmu rozkroku, rozhodnutý dopriať mu takú slasť, na akú nikdy nezabudne.
Neveril, že sa to naozaj deje. Že leží v Matejovej posteli a nechá sa takto rozmaznávať od muža, ktorého poznal ledva mesiac, napriek tomu mu dôveroval tak, ako doteraz nikomu. Od muža, ktorý mu od začiatku dokazoval, ako mu na ňom záleží a že je preňho v každom smere výnimočný. Od muža, ktorý mu totálne pomotal hlavu a do ktorého sa bezhlavo zamiloval už pri prvom stretnutí a nedokázal ho pustiť z hlavy. Len pri ňom cítil to, čo doteraz cítil málokedy. Šťastie, lásku, bezpečie.
Práve preto mu dovolil to, čoho sa už nejaký čas desil, no zároveň po tom neskutočne túžil. Pripadal si ako schizofrenik, keď sa nevedel rozhodnúť, čo prevažuje viac. Nemusel sa zamýšľať nad tým, či je na intímnosti vo vzťahu priskoro alebo nie. Nebol včerajší, vedel, ako to v dnešnej dobe chodí. Práve kvôli tomu obdivoval Matejovu božskú trpezlivosť, že naňho doteraz netlačil a nechával mu potrebný čas. Možno práve tento postoj ho neskutočne dráždil a provokoval k tomu, aby mu ukázal, že už je pripravený posunúť ich vzťah na vyššiu úroveň.
No napriek všetkému čo od toho očakával, na toto nebol pripravený ani v tom najšialenejšom sne. Na Matejovu posteľ bol už zvyknutý, o to nešlo, veď v nej niekoľkokrát spolu s ním spal, ale toto... Toto bolo niečo absolútne nové a úžasné. Dovtedy ešte nikdy nič podobné necítil ako v tej chvíli, keď Matejove ústa obomkli jeho pýchu a každým pohybom ho privádzali k vrcholu.
Nie že by nemal žiadne skúsenosti, klamal by, keby tvrdil, že je úplne nevinný. Aj on si ako mladý, dospievajúci chlapec niečím prešiel. No tých pár pokusov s dievčatami na záchodoch diskotéky v opare alkoholového opojenia bolo v porovnaní s tým, čo prežíval teraz v Matejovej posteli skôr trápnou fraškou než skutočným erotickým zážitkom. Táto skúsenosť bola preňho úplne nová, výnimočná. Až ľutoval, že raz sa to musí skončiť.
Prežíval neskutočnú eufóriu. Ruky, zovreté v päsť silno zvierali plachtu, dych sa zadŕhaval od toľkého vzrušenia a Jakub sa cítil ako v siedmom nebi. S radosťou prijímal všetko, čo mu Matej dával, rozhodnutý mu to čo najskôr oplatiť.
Keď o niekoľko minút, ktoré mu pripadali ako večnosť, vydýchal vzrušenie, s hanblivým úsmevom naznačil Matejovi, čo mal v pláne. „Ľahni si," nabádal ho. „Teraz sa postarám ja o teba."
„Naozaj to chceš?" uisťoval sa Matej, keď už ležal na chrbte a Jakub mu s roztrasenými rukami vyzliekal nohavice.
Nebol si istý, či ho nezradí hlas, tak len prikývol. Chcel to. Neskutočne. Hoci mal z toho strach. Bol však presvedčený, že to zvládne. Musí. Chce. Keď sa však pred ním Matej ocitol nahý, naprázdno preglgol. Toto nezvládne. Na toto nebol pripravený.
Jakubove odhodlanie však bolo väčšie ako veľkosť Matejovho mužstva a tak sa s hlbokým nádychom a výdychom napokon odhodlal.
Nemôže to byť predsa také ťažké.
A/N:
Neskutočne sa ospravedlňujem, že mi to trvalo tak dlho. Dúfam, že ste na tento príbeh ešte nezanevreli a kapitolka vás, hoci kratšia ako obvykle, potešila.Nakoniec sa mi po takmer mesiaci trápenia podarilo nemožné. Napísala som prvú Piáno intímnu scénu tak, ako som si to predstavovala. Zameranú pocitovo, žiadny opis akcie. Som na seba hrdá a konečne spokojná 😊
A ešte niečo. V stave najväčšieho zúfalstva, keď som už fakt nevedela ako na to, som si začala púšťať k-pop romantiku. No až Taeminovo Monologue (v médiách), ktoré mi zdobí playlist v mobile už viac ako rok, konečne spustilo tú dlho očakávanú lavínu, ktorú som tak veľmi potrebovala... No definitívne vyhraté som mala až o pár týždňov neskôr...
Krásnu nedeľu vám všetkým prajem ❤️
ČTEŠ
Piáno pre Jakuba (Dočasne pozastavené)
Krótkie OpowiadaniaVianoce sú časom zázrakov. Svoje o tom vie aj Jakub, ktorému tie posledné priniesli nečakaný dar. Na školskej besiedke svojho malého brata spoznal človeka, ktorý vniesol do jeho života nový rozmer. Vďaka Matejovi našiel to, čo dlho márne hľadal. Por...