parę minut później yoongi znalazł się już pod odpowiednimi drzwiami, podpisanymi pseudonimem artystycznym producenta 'RM'.
z wejściem do wytwórni nie miał już problemu. znaczna większość ochroniarzy przy wejściu doskonale go znała, ponieważ namjoon (którego yoongi uważał za pewnego rodzaju wzór do naśladowania) czasami pozwalał mu obserwować jego pracę w studiu. więc spędzał w owym budynku dość dużo czasu.
w końcu chłopak zaczął wpisywać kod do panelu obok drzwi, aby móc je uchylić. słyszał głosy dobiegające ze wnętrza, a wiedząc że namjoon raczej nie przyjmuję gości w godzinach pracy miał pewność, że tylko właściciel pokoju był obecny.
oh, jak bardzo się mylił.
powłoka została uchylona, poprzedzając tą chwilę cichym, wysokim dźwiękiem. yoongi po prostu wszedł do środka.
- namjoon-hyung, twój życiowy partner jest idiotą. nie potrafi odróżnić najbardziej seksownego idola na świecie jeon jeongguk'a od starego dziadka. może zafundujesz mu okula- boże - prawie do zakończenia swojej wypowiedzi, stał on raczej przodem do korytarza, a tyłem do wnętrza pokoju.
jednak gdy tylko zmienił kierunek od razu pożałował wszystkich swoich słów.
przed nim stał on.
jeon jeongguk.
bez koszulki.
- dzięki za komplement, śliczny. ale chyba to nie ze mną chciałeś konwersować.
CZYTASZ
fanpage | yoonkook
Fanfictiongdzie jeongguk jest znanym idolem, a yoongi jego wielkim fanem. || instagram!au 🖇jednakże są tu także 'normalne' rozdziały. yoonkook 🖇 shipy poboczne: - namjin 🖇 - vminhope 🖇