Given - Taken 😌

432 21 4
                                    

yoongi natomiast zaraz po otrzymaniu wiadomości od jego idola, wstał z wygodnego materaca, narzucił na ciało pierwsze z brzegu ubrania i wybiegł z domu, nawet nie zamykając drzwi na klucz.

chłopak biegł w zabójczym tempie do domu swojego przyjaciela, aby ten mógł mu doradzić co powinien uczynić.

kiedy dotarł do drzwi domu jimin'a, usłyszał dziwne dźwięki po drugiej stronie, jednakże postanowił je zignorować i dać znać o swojej obecności.

- jimin! jimin! pomóż mi! nie wiem co robić! - yoongi pukał, a raczej uderzał w drzwi, krzycząc w niebogłosy, najprawdopodobniej irytując tym wszystkich sąsiadów park'a.

po drugiej stronie drzwi jimin pośpiesznie zakładał na siebie jakieś ubrania, mówiąc aby pozostała dwójka mężczyzn, którzy byli lekko zdziwieni takim zachowaniem swojego chłopaka, również coś na siebie zarzuciła.

- już idę, yoonie! - odkrzyknął młody mężczyzna i podbiegł do drewnianej powłoki, aby następnie przekręcić kluczyk i ją uchylić, od razu widząc zmachanego przyjaciela, który przykładał mu do twarzy swój telefon.

- jimin! co ja mam zrobić?!

- yoongi, uspokój się. co się stało?

yoongi jako odpowiedź poddał mu tylko swoją komórkę do dłoni i cierpliwie czekał aż park przeczyta wszystkie wiadomości.

- pora na burze mózgów! hoseok, taehyung wy też tu chodźcie, natychmiast!

- h-hoseok? t-taehyung?

fanpage | yoonkookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz