- yoongi, no dajesz, po prostu czytasz tekst w rytm muzyki. to nie jest takie trudne - namjoon jęknął już lekko zdenerwowany, naciskając odpowiedni guzik, aby młodszy mógł usłyszeć jego głos, stojąc w szczelnym studio.
- hyung, ale ja się boję.. co jeśli mój głos nie jest wystarczająco dobry, aby być obok głosu kogoś takiego jak jeon jeongguk?
w tamtym momencie namjoon miał ochotę przybić sobie piątkę z własnym czołem.
- to tylko demo. bambam po prostu nie może tego nagrać, bo nie ma go obecnie w kraju, a potrzebujemy tego na już. jeongguk prawdopodobnie nawet nie usłyszy tej wersji.
yoongi odrazu posmutniał, słysząc że jego idol nawet nie będzie miał szansy usłyszeć jak rapuję, ale chciał przecież pomóc jednemu z swoich najlepszych przyjaciół.
dlatego uśmiechnął się niemrawo, poprawił stos kartek w swoich dłoniach i kiwnął głową do siedzącego za szybą kim'a.
- okey, zaczynajmy.
namjoon po raz kolejny nacisnął parę guzików i muzyka ponownie zaczęła rozbrzmiewać międzyinnymi w słuchawkach na głowie yoongi'ego.
chłopak wziął głęboki oddech w płucach i pochylił się nad mikrofonem.
wtedy też pierwsze sylaby wyleciały z jego ust, ku czystej uciesze namjoon'a.
___
nie podoba mi się ten rozdział, ale postanowiłam go opublikować i tak.
ogólnie postanowiłam być może opublikować nową książkę.. solo artysta taehyung i jego manager yoongi, ktoś zaciekawiony? 😬
CZYTASZ
fanpage | yoonkook
Fanfictiongdzie jeongguk jest znanym idolem, a yoongi jego wielkim fanem. || instagram!au 🖇jednakże są tu także 'normalne' rozdziały. yoonkook 🖇 shipy poboczne: - namjin 🖇 - vminhope 🖇