yoongi, kompeltnie zapominając jak powinno poruszać się kończynami, oczami wędrował po obnażonej klatce piersiowej jeongguk'a.
musiał przyznać, zdjęcia z występów niczym nie mogły się równać z widokiem na żywo.
jasnowidoczne, wyrzeźbione mięśnie już na stałe wyryły swój obraz w wyobraźni min'a, a liczne tatuaże pokrywające ramiona mężczyzny sprawiły, że jego buzia nawodniła się bardziej niż powinna.
- yoongi-ah? co ty tutaj robisz? - tajemnicza postać, która nagle stanęła tuż za min'em, zmierzyła posturę mniejszego ciekawskim wzrokiem.
- n-namjoon-hyung! ja nie wiedziałem, że p-pracujecie! cz-czy wy w ogóle pracujecie? d-dlaczego jeongguk n-nie ma koszulki? w-wy robiliście coś innego? co jak s-seokjin się dowie? i c-co na to fani gguk'a? z-znaczy ja nie mam n-nic przeciwko związkom i-idoli, a-ale inni mogą m-mieć. j-ja nie chcę żeby jeongguk miał problemy i- - najstarszy w pomieszczeniu jedną ręką zasłonił usta chłopaka, kiedy spostrzegł że jego monolog szybko końca mieć nie będzie.
- yoongi, oddychaj. ja oraz jeongguk pracowaliśmy i nadal pracujemy. po prostu niechcący zalałem jego bluzę kawą, dlatego poszedłem po inną - mówiąc to producent odsunął swoją dłoń z buzi min'a i poddał omawiany materiał artyście, który zaraz przywdział ową bluzkę.
yoongi jeszcze raz przestudiował posturę mężczyzny, którego podziwiał przez tyle lat, aby upewnić się że ten naprawdę tu stoi. w tym samym pomieszczeniu co on. oddycha tym samym powietrzem co on. widzi to samo co on.
- o mój boże! ja i jeon jeongguk w tym samym pokoju! jak się zachować?! powinienem się pokłonić?! zatańczyć?! a może biec po jakiś prezent, żeby wynagrodzić mu ten czas, który na mnie zmarnował?!
jeongguk zaśmiał się tylko i z szarmanckim uśmiechem podszedł do chłopaka, wyciągając przed siebie prawą dłoń.
- na tą chwilę może po prostu zdradzisz mi swoje imię?
- j-ja jestem.. m-min y-yoongi - wyjąkał jasno-włosy, niepewnie unosząc swoją rękę.
jednak gdy skóra yoongi'ego dotknęła tej należącej do idola, ogarnęła go ciemność i dziwne uczucie spadania w dół.
jedyne co usłyszał zanim całkowicie oddał się niezrozumiałej senności były słowa namjoon'a:
- czy on właśnie zemdlał?
CZYTASZ
fanpage | yoonkook
Fanfictiongdzie jeongguk jest znanym idolem, a yoongi jego wielkim fanem. || instagram!au 🖇jednakże są tu także 'normalne' rozdziały. yoonkook 🖇 shipy poboczne: - namjin 🖇 - vminhope 🖇