- yoongi, przecież on jest na ciebie wkurwiony - stwierdził jimin, oddając telefon w dłonie jego właściciela.
obecnie yoongi oraz jimin obgadywali sprawy związane z jeongguk'iem i faktem, że min wyjawił jego numer całemu światu.
młodszy postanowił zaprosić swojego przyjaciela, aby podzielić się w jak tragiczny sposób stracił on szansę na długie konwersacje z własnym idolem.
- co masz na myśli? przecież napisał, że nic się nie stało i jeszcze patrz na ten radosny uśmiech! - sprostował blondyn, wskazując przy tym właściwą wiadomość.
- skarbie, ta emotka oznacza, że najprawdopodobniej ma ochotę ci przywalić, ale nie dziwię mu się.
yoongi poczuł się w tym momencie jeszcze gorzej. on naprawdę nie zrobił tego umyślnie. po prostu ekscytacja odebrała mu zdrowy rozsądek i zanim zdążył przemyśleć post dwa razy, został on opublikowany.
- to co powinienem teraz zrobić, hyung?
- mówiłeś, że spotkałeś go u namjoon'a w studiu, ponieważ ze sobą pracują, prawda? - min pokiwał głową - w takim razie, idź tam i nie wychodź póki znowu go nie zobaczysz, aby poprawnie go przeprosić.
- a co jak joon mnie wyrzuci?
- nie daj mu się, bądź silną, niezależną kobietą i siedź tam do czasu aż nie porozmawiasz z jeongguk'iem.
- ale ja nawet nie jestem ko-
- nie poprawiaj starszych, młody. a teraz przepraszam cię, ale mam.. spotkanie, pa.
i zanim yoongi zdążył wydobyć z siebie przynajmniej jedno słowo jimin'a już nie było w mieszkaniu.
____
powinnam zrobić rozdział poświęcony vminhope? 🤔
CZYTASZ
fanpage | yoonkook
Fanfictiongdzie jeongguk jest znanym idolem, a yoongi jego wielkim fanem. || instagram!au 🖇jednakże są tu także 'normalne' rozdziały. yoonkook 🖇 shipy poboczne: - namjin 🖇 - vminhope 🖇