10

733 24 57
                                    

Eveet sonunda geri döndüm bana daha fazla sövmenizi göze alamadım kemcoekofrkofd
Beni affedin lütfen °-°

Cemal Can'ın ağzından;

Sabah gözüme hücum eden güneş ışıklarıyla mutlu bir şekilde uyandım. Demek isterdim. Ama tabii ki öyle uyanmadım.

İki gerizekalının kafamdan aşağı buzlu su dökmesiyle birden sıçramış ve yataktan düşmüştüm. Evet günüm harika başladı! Düşerken popişimi de yatağın yanındaki komodin sağolsun kırmıştım.

Tabi bunun intikamını almadan rahat edemezdim. Bu yüzden o iki gerizekalıyı -ki bunlar da Nisa ve Gizem oluyor- takip etmeye başladım. Arkalarından sinsi sinsi ilerliyordum. Onlar da benim intikam almayacağımı düşünerek güle güle ilerliyorlardı evin içinde.

Bahçeye gitmeleri ise benim için büyük şanstı. Onlar havuz kenarında dolaşırken ben hızlıca mutfağa girip iki avucumu da buzla doldurup çıkmıştım. Yine sinsi sinsi arkalarından dolaştım ve beklemedikleri bi anda iki elimdeki buzları da sırtlarından aşağı yolladım.

Aniden çığlık atıp bana dönmeleriyle yüzüme en sinsi gülüşümü kondurdum ve "Babaaay!" diyip ikisini de havuza düşürdüm.

Onlar bana bağırırlarken ben kötü kadın kahkahası atmakla meşguldüm. Onları takmıyordum yani. Nihahahahhaha.

Gülmeye devam ederek içeri girdim. Saate bakmak o zamana kadar aklıma gelmemişti ama baktığım an hemen koşmaya başlamıştım. Sonuçta uyuyabileceğim her dakika benim için çok kıymetliydi.

Odama girip yatağa atlayacakken ıslak üstümü hatırladım ve tişörtümü çıkartıp bir kenara attım. Yanıyordu zaten etraf kururdu çabucak.

Yatağa atladığımda hâlâ yüzümde sinsi gülüşüm vardı. Gülüşümü sonlandırdım ve aklımda tatlı sincabım varken yastığıma sarılıp uykuma devam ettim.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Bu sefer de insan gibi uyanamamıştım. Hayır neden bir insan evladı da beni normal uyandırmıyordu ki. Ya da niye beni uyandırıyorlardı ki. Mallar.

Yine ve yine yerden kalkıp kızgın bakışlarımı Yasin'e yönelttim. Evet şimdi de Yasin yüzünden düşmüştüm. VE YİNE POPİŞİMİ VURMUŞTUM.

"Kalk lan Cemo. Anca uyuyon sen de. Hadi gidek de kahvaltı yapak. Oyuna gidicez daha."

Gözlerimi devirdim ve yerdeki tişörtümü alıp üstüme geçirdim. Sonra da odadan çıkıp Yasinle birlikte aşağı inmeye başladım.

Hayvan gibi tıkınmamızın ardından mutfakta oturuyorduk. Oturduğum koltukta biraz daha yayıldım.

Nisa dondurma yemek istediğini söyleyip dolaba gitmişti. Birden yüzü düştü ve bize dönüp

" Ee dondurmalar yok." dedi.

Ne? Ne demek dondurmalar yok? Anlamamıştım hiçbir şey. Dondurma da umrumda değildi gerçi. Konuya karışmak istemiyordum. Öylece durup onları dinlemek de sıkıcıydı. Biraz civcivimi düşünmeye karar verdim.

Dün ormandan sonra her göz göze geldiğimizde kızaran yanaklarıyla çok tatlıydı. Yanakları tam ısırılmalıktı.

Gizo utandığı için gitmiş olabileceğini söylemişti ama bana nedense hoşlandığı başka biri var gibi gelmişti. Bunda Barış'a olan bakışlarının da etkisi büyüktü. Ama ondan hoşlansa neden beni öpsün ki? Dimi yani.

Of Barış'tan da hiç hoşlanmıyorum gıcık şey. Önce sevdiğim kız sonra en yakın arkadaşım. Herkesi tek tek yanına çekiyordu deve.

Düşünmekten sıkılıp bizimkileri dinlemeye başladım. Olayı çok iyi anlamamıştım dinlemediğim için ama sanırım dondurmaları Barış yemişti. Hayvan. Hıh.

Hayır yani Acunda suç aw koysana şöyle önümüze bi 15 20 tane dondurma. Ayda yılda bir ödül kazanıyoruz zaten onda da böyle kavga mı etcez. Ayıp. Duy bunları ey Acun.

Barış da niye yiyo ya dondurmaları hayır belki ben yiyecektim. Hayır belki canım çok çekti. Al bak Niso yiyemiyor işte. Kıyamam ben Nisoma. Zaten üzgündü kız dün de.

Nisanın bakışları Barıştaydı ama bakışları bi tuhaftı. Yani nasıl desem bilemedim ay. Böyle bir gıcık olmuş gibi falan bakıyordu. Emin değilim ama öyle herhalde. Bunun da sadece dondurmayla alakası yoktu herhalde. Daha geçen gün onun kollarında teselli ediliyordu. Nolmuştu birden bunlara? Ben de Cemoysam elbet öğrenirdim bunları. Kasmaya gerek yok. Rilaks.

Sonunda saçma kavgalarına son verip gitmeye karar vermiş olmalılar ki herkes ayaklanmıştı. Ben de kalktım ve zıplaya zıplaya gitmeye başladım.

Oyun alanına geldik ve sıraya dizilmiştik. Gelirken sincabımı görmüştüm ama o beni görmemişti ya da bilerek bakmamıştı bilemiyorum.

Her gün olduğu gibi bugün de çok güzeldi zalımın gızı.

Acun oyunu anlattı işte falan filan biz de gidip benchimize oturduk.

Başlasın oyun başlasın sincap kesmeceler!

Nihahahahahaha.

Yazmayı unutmuşum yav nerdeyse kldpcödlfmdlckdıcndjc
Bölüm çok iyi değildi kusura bakmayın arkadaşlar lütfen.

<3

Seviyorsan Sütlaç Ver || Aycem||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin