13

646 27 15
                                    

Cemal Can'ın ağzından;

Ödülü civcivimin takımı kazanmıştı. Bizim takım üzülse de ben mutluydum. Ne de olsa Aycan sevdikleri ile konuşacaktı. Hem bundan dolayı hem de aramızın düzenlemesinden dolayı mutluydum. Aycanla sevgili değildik ama arkadaşda değildik. Şu belirsizlik  güzeldi.

Adaya varınca hemen yatağıma uzandım. Takımlar karışacaktı bu gün. Acaba Aycan gelir miydi buraya? Gelse çok güzel olurdu. Onunla aynı takımda olmak isterdim. Zaten salak adalar da birleşmemişti. Ben bu kızı sadece oyunlarda mı görecektim? Of Acun abi oyunlarla değil aşkla sınıyorsun beni!

"Of Evrim yeter be beynimi mıncıkladın resmen"

Nisa'nın sesini duymamla yattığım yerden doğruldum. Kafamı onlara çevirdim. Nisa, Yasin ve Evrim'in yanından hızlı bir şekilde uzaklaştı. Buraya gel mabında el ettim. Nisa hemen yanıma gelip oturdu.

Morali bozulmuş gibiydi. Neyi vardı? Ben bu aralar ondan bayağı uzaklaşmıştım. Neden morali bozuk olduğunu bilemeyecek kadar. O da benim kimden hoşlandığımı bilemeyecek kadar benden bağımsızdı. Kopmuş gibiydik. Elimi omzuna koydum.

"Niso ne oldu? Bak bu aralar gerçekten iyi değilsin. Hadi anlat bana."

Nisa sıkıntılı bir nefes verip kafasını bana çevirdi

"Ne olmadı ki be Cemom?"

Bize bakan Evrim ve Yasin' i fark edince ayağa kalktım. Burda konuşursak bizi duyarlardı ve hiç hoş olmazdı. Nisa'ya elimi uzattım. Elimi tutup kalktı.

"Yürürken anlatırsın"

Beraber kamptan ayrıldık. Yürürken ne o konuştu ne de ben. Meraktan kendimi yiyip bitirecektim. "Anlatsana kızım bi anlatmadın. Merak ediyorum" diye bağırmama ramak kalmıştı ki Nisa konuşmaya başladı.

"Galiba Sercan Abi tarafından taciz edildim."

Gözlerimi kocaman kocaman açarak Nisa'ya döndüm. Nisa kafasını eğmiş ayakkabılarına bakıyordu.

"Galiba mı? Böyle bir şeyin galibası mı olur Niso? ANLAT ÇABUK!"

Sesimi ne kadar kontrol etmeye çalışsam da sesim yüksek çıkmıştı.
Nisa bana iki saniye baktıktan sonra konuşmaya başladı.

"Şimdi şöyle birleşme gecesi hep yanımda olmaya çalışıyordu biliyorsun.  Şarkı çalarken bana bakıp söylemeler falan. Neyse bir ara beni köşeye sıkıştırdı. Donakaldım ne bileyim bir şey yapamadım. O sırada Barış geldi. Sercan napıyorsun falan dedi. Benim rahatsız olduğumu farkedince sercanla tartıştılar biraz. Sonra işte zaten gecenin devamında arada ağladım. Bu arada Gizem'e bana versin diye bir not vermiş daha açmadım. Açmayı da düşünmüyorum. Bu yaptığına taciz denir mi bilmiyorum ama ben çok rahatsız oldum"

Konuşması bittikten sonra elleriyle dolmuş gözlerini sildi. Ne diyeceğimi bilmiyordum. Hemen kankama sarıldım. Ayrıldıktan sonra zoraki de olsa gülerek bana baktı.

"Ee Cemal Bey sizin Aycan Hanımla aranızda ne var onu de bakim"

Şaşırmış numarası yapıp elimi ağzıma kapattım.

"Aaa kuru iftira! Aycan hanımla aramdaki ilişki sadece bir dostluktan ibaret!"

"Hm hm dostlukmuş yersen! İnsan dostuyla öpüşür mü?"

Gözlerimi kocaman açtım. Barış haklıymış. Ben dalga geçtiğini ya da geçiştirdiğini düşünmüştüm. Yazıklar olsun sana Gizem! Bir tut şu çeneni!

"O vakit dostluk değil bizimkisi. E ama sevgililik de değil. Neyiz biz?"

"Bilmiyorum ama umarım evlenirsiniz. Böyle çok güzel çocuklarınız olur. Bende hala olurum."

Nisa bana sırıtıyordu. Bir an hayal edip utandım. Bana hala sırıtan Nisa'yı hafifçe ittirdim.

"Ulan ben kızla ne olduğumuz belli değil diyorum sen ne diyorsun?"

Nisa gözlerini kısıp bana baktı.

"Yani evlenmeyecek misin?"

"Evlenceğim evlenmeyeceğim mi dedim ben sana? Dediğimden çıkardığın şey bu mu? Hem Aycan cok güzel, akıllı ve tatlı niye evlenmeyeyim ki?"

Dediğim şeyin saçmalığını farkedip elimi anlıma koydum.

"Of Niso daha sevgili bile değiliz sen bana neler dedirtiyorsun!"

Nisa bu halime güldü. Bende ona katıldım. Uzun bir süre güldük. Yanımıza Ardahan geldiğinde gülmemizi zar zor kesebildik.

"Hadi babuşlar hadi konsey var. Takımlar arası takas olacakmış. İnşallah Aycan gelir"

Son kısmını bana gülümseyerek söyledi. Bende ona gülümseyerek baktım.

"Ardahan sen mi kaçarsın ben mi kovalayayım?"

Ardahan bunu duymasıyla koşmaya başladı. Bende onun arkasından koştum. Nisa ise arkamızdan bize gülüyordu.

Bunu yazarken şunu farkettim; biz hep gönüllüler adasını yazmışız. Ünlüler adasına üvey evlat muammelesi yapmışız püü bize

Seviyorsan Sütlaç Ver || Aycem||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin