11

703 33 26
                                    

Aycan'ın Ağzından;

Benchte oturup sıranın bana gelmesini bekliyordum. Aklıma dün olanlar geldi. Şarki söyleyişi, öpüşmemiz ve kaçmam... Kafama hafifçe vurdum. Malsın Aycan mal. Kimden hoşlandığını anlayamayacak kadar malsın! Barış mı Cemal mi? Neyim ben yaz dizilerindeki kızlardan mı of of!

Barış'ı hoş bulduğum doğru adam yakışıklı. Ona ilgi duyuyordum. Ama Cemale duyduğum şey ilgiyse Barış'a ilgi duyuyorum diyemem.

"AYCAN! SIRA SENDE KALKSANA!"

Mert'in sesiyle dünyaya u dönüşü yaptım. Kafamı hızlı bir şekilde sallayıp kalktım

Karşı benchten gelen Nisa ile parkura başlama noktasına gidiyoruz. Nisa ödüle gidince düzelmiş gibi. En azından düne göre daha canlı. Dün niye öyle olduğunu tam anlasamda belli tahminlerim var. Galiba biri Nisa'yı rahatsız etmiş ve bunu Barış biliyor. Acaba Sercan bilse nolur? Çok büyük kaos çıkar. Eğer Nisa'yı rahatsız eden o değilse...

Birbirimize şans dileyip düdük sesiyle oyuna başladık .Kaydırağa atlayıp kaydım. Suya düşmemle kulaç atmaya başladım. Havuzun bitişine varınca sudan çıktım. Tünele girip emekleyerek ilerledim. Hızlıca tünelden çıktım  ve oynak tahta engeline doğru koştum.

"Haydi Nisaaa!"

Yunus Emre bağırmıştı. Aramızda ne kadar fark vardı bilmiyordum  Bu yüzden yarışırken aynı zamanda Nisa'ya baktım. Benden biraz öndeydi. Ama onu geçemeyeceğim kadar değil.

Diğer engelleri de geçtikten sonra atış noktasına geldik. Hemen diskleri alıp atış yapmaya başladık. O bir diski sokmuştu ama ben hala bir diski atamamıştım. Sonunda bir diski sokmayı başarsam da oyunu Nisa aldı. Takımı Nisa'ya doğru koşarken bende kendi benchime gidip yerime oturdum.

Cemalle Nisa sarılırken sabır diledim. O sadece onun kankası Aycan. O sadece onun kankası. Hem sana noluyor? Sen değil misin bu çocuğu terkedip giden?

"Biraz dikkat etsen sendeydi oyun. Noldu niye böyle oldun? Aklın nerde senin?"

Kafamı eğip derin bir iç çektim. Oyunu kaybetmem gram umrumda değil Mert. Aklım Cemalde oldu mu? Ne diyeyim ben şimdi sana? Bunları mı diyeyim?
"Ebemde Mert ebemde"

"AYCAN SEN BU OYUNDA ÇOK IYIYDIN KENDINE GEL ACİLEN"

Mert'e dönüp lafına karşılık verecekken karşı benchten gelen Cemal' in sesini duymamla karşılık vermekten vazgeçtim.

"Mert ne bağırıyorsun kıza? Altı üstü bir oyun kaybetti"

Mert Cemal'e dönüp sana ne oğlum takımiçi bir tartışma dedi. Cemal kıza bağıramazsın diye ısrar edince ortam gerilmeye başladı. Bense konuşmadan onları izliyordum. En sonunda bu gerginliğe daha fazla tahammül edemeyip benchten kalktım.

"Tamam yeter ben gidiyorum"

Kameralar çekimi durduğu için rahatça ordan uzaklaştım. Göl kenarında yürümeye başladım. Zaten bu benim çıkacağım son oyundu gitmesem de olurdu. Hem rahatlamış olurdum gitmesem. İlk kez bencillik yapıp takımı  değil kendimi düşündüm ve yürümeye devam ettim. Annem hep çimler siniri alır derdi. Bu aklıma gelince oturdum ve ayakkkabımın bağcıklarını açtım. Ayakkabılarımı çıkarıp elime aldım ve kalkıp yürümeye devam ettim.

Su çok güzel görünüyordu. Girsem nasıl olurdu? Bence güzel olurdu. Hem yürürken düşünememiştim belki yüzerken düşünebilirdim. Ayakkabılarımı kenara koyup suya atladım.

Cemal beni çok önemsiyordu. Ya ben onu önemsiyor muydum? Ya Aşkımın dediklerinden etkilememişsem ya da Aşkım haklıysa ve ben gerçekten şimdi farkediyorsam? Topu topu 3 gün oldu ve olmayan kalmadı. Hem sadece benim açımdan değil. Herkes için aynı! Neden böyle? Neden herkes gergin? Neden neden? Neden kimi sevdiğimi bilmiyordum? Neden Barış a bakarken Cemal e baktığım da hissettiğim şeyleri hissetmiyordum? Neden biri 2 aylık hoşlantıyken 3 günlük hoşlantım öne geçmiş bayrak sallıyordu. Neden Cemale bakarken suçluluk hissedip Barışa bakarken de suçluluk hissediyordum?

"OF YETER BE KENDIMI BOĞACAĞIM! NIYE BU KADAR GERIZEKALIYIM?"

Kendi kendime isyan edip bağırmıştım bağırmasına da cevap geleceğini hiç düşünmemiştim.

"Gerizekalısın demeyelim ona da kararsızsın diyelim"
___________
Evett yb yi yayımladım gitti. Bu kitaba bölüm atmayı özlemişim. Kurgumuzu unutmuşum resmen 🤦‍♀️ Neyse elim alışana kadar bu yazdığım kıt bölümleri iyi yapmaya çalışacağım elimden geldiğince. Yazmayı unutmuşum resmen ya 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

Seviyorsan Sütlaç Ver || Aycem||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin